Mimozemský kámen obsahuje sloučeniny, které se nenacházejí nikde jinde ve Sluneční soustavě

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

15. 01. 2018 08:48

"... ve vel­mi ne­če­ka­ných for­mách."Hmm, a jakých? Proč jsou nečekané? To je zas článek na baterky.

14. 01. 2018 19:28

Myslel jsem si, že asteroidy budeme odklánět a ono to spíš vypadá, že je jednou dotáhneme na orbitu (až zjistíme co zajímavého obsahují) Měsíce a kompletně vytěžíme, což se 1.000x vyplatí, kdybych měl parafrázovat myšlení Ferengů (ST). Lidé toho ještě nevědí moc a jednou budeme mít i slitiny, které budou při pokojové teplotě supravodivé, při malých hmotnostech i tloušťkách neskutečně pevné, radiačně odolné (trupy lodí). Co je naprosto jasné, že v naší soustavě toho bude z těch cizích moc, galaxie se otáčí, hvězdy se přibližují, vzdalují, cestují, planety jsou občas vyhozeny, cestují též, samo naše Slunce už mělo předchůdce starších generací (jinak by nemohlo obsahovat kromě vodíku / helia nic a planety také), dále se asi nevyvíjelo samostatně, ale ve hvězdné školce. Bádání o vesmíru má pouze jednu chybu, že člověk nežije co tisíc, mnoho miliónů / mld. let, aby vše prozkoumal, mohl zažít.

14. 01. 2018 19:22