Mimozemšťané ve stovkách hvězdných systémů by mohli zaznamenat život na Zemi

Názory k článku

dolph1888  |  26. 10. 2020 12:39  |  Microsoft Windows 10 Firefox 83.0

Raději ne, lidstvo zatím není jednotné, nemá planetární vedení, které budou všichni akceptovat a především nemá technologie, které by jej ochránili od agresivních emzáků – dobyvatelů. Ne všichni ve vesmíru budou dobří, vesmír je jen zvětšeninou poměrů zde na Zemi. Život už je takový, vše opakuje.
> Jó až přijdou vesmírná plavidla s FTL (technologii nechám na vědcích WARP / hyperprostor / skládání prostoru... ), energetická silová pole a štíty (operující s nám neznámi částicemi) a především reaktory dávající dostatek energie k uživení takto náročných systémů (fúze, antihmota, energie vakua – ZPM, energie malých černých děr – Romulané, energie vesmíru, podprostor – Stíny / Vorloni) pak jsem jedno ucho a oko taky.

Tojevono  |  26. 10. 2020 13:29  |  Microsoft Windows 10 Chrome 86.0.4240.111

Podle Michia lze přemýšlet i o variantě, že mimozemšťané prostě přistanou na trávníku před Bílým domem a oznámí svou existenci.Já bych dodal, že těch 5 mld let je tady u nás a jinde to může být i naprosto jiná doba. Prostě, tady se vyvinul inteligentní zatím jenom člověk, takže z této náhody nemusí být pravidlo.

Nargon  |  26. 10. 2020 15:19  |  Microsoft Windows 10 Chrome 86.0.4240.112

Já bych řekl že je tu jeden zásadní problém. A tím je čas. Světlo bohužel nelítá warpem, ale cestuje ukrutně pomalu jen rychlostí světla. Stejně tak všelijaké radiové signály, které vysíláme do vesmíru, taky se šíří šnečí rychlostí světla.
Proč to zmiňuji? Protože jestli právě teď v tento okamžik nějaký emzák sleduje naší planetu, tak v závislosti na vzdálenosti nevidí naší současnou planetu, ale planetu jak vypadala například před tisíci lety (nebo i dříve), protože světlo od nás k němu letí těch tisíc let. A věřte tomu že před tisíci lety naše planeta zrovna moc signálů do vesmíru nevysílala. Pokud by emzák chtěl vidět naší současnou zemi tak se bude muset podívat až za tisíc let a tou dobou už tu lidstvo vůbec nemusí být, protože se nám úspěšně podaří vyhubit další živočišný druh - lidi.

el mino  |  26. 10. 2020 16:35  |  Microsoft Windows XP Firefox 52.0

"Kde tedy všichni jsou?"

petrohrad  |  26. 10. 2020 16:52  |  Android Chrome 77.0

No a pak tu máme studie které říkají, že aby se někde ve vesmíru opakovaly podmínky, které máme v našem planetárním systému a které vedly ke vzniku života, je prostě nemožné.

Arvo  |  26. 10. 2020 23:37  |  Microsoft Windows 7 Firefox 78.0

Život je všude kolem nás. Každý se s nimi potkává denně. Většina si je neuvědomuje.