Nic zvláštního. Plzeňská Škoda bateriové tramvaje umí taky. Dodávala je kdysi do Turecka...
Holt vyspělá země.
Московский трамвайhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0...0%B0%D0%B9---Trams in Moscowhttps://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Moscow
Wiki, doporučuji se mrknout na severokorejské rudé-Ferrari na kolejích, aneb Československé PCC tramvaje ČKD TATRA KT5D8/Ferrari/KLDRudýKim. ..
Názor byl 2× upraven, naposled 17. 5. 2025 17:18
KT8D5 ... asi mentální překlep ... kdyby to někdo hledal
KT8D5 CZ PCC tramvaj ČKD TATRA *** KT8D5/Ferrari/KLDR-RudýKim! ..
Skříň, tramvaje, vycházející z Americké koncepce PCC (od roku 1951 vyráběných Smíchovskou ČKD TATROU) postavená na osvědčených (repasovaných) PCC podvozkách z ČKD TATRA z typu T3SU. Obdobné Americké PCC tramvaje byly z USA dodány Moskvě už v roce 1942 jako válečný dar a pomoc CCCP. ..
Názor byl 1× upraven, naposled 17. 5. 2025 14:42
Sa cudujem ze tu je vobec zmienka o Rusku...Asi sa stala daka chybicka.
Technicky je to super a v praze by mohly byt take takove useky bez troleji. Ale stejne doufam, ze tam budou brzo diky bombardovani i bez koleji a ty tramvaje jim budou k prdu. Jedine co bude v moskve obydlene budou stanice metra… jako v ty hre
V porovnání s řešením Fr. Křižíka, jehož tramvaje prý jezdily v Praze přes Karlův Most bez trolejí i bez baterií již ke konci 19. století (viz např. https://praha.camp/magazin/detail...jove-trate ), je toto bateriové řešení asi technicky poněkud opožděné? 😉
Pokračování toho, co kdysi zkoušel Křižík, teď mají Francouzi třeba v Bordeaux. Napájení přes třetí kolej rozdělenou na 11m úseky, takže to, co je pod proudem, je vždycky schované pod tramvají. Nevýhoda je, že se musí stavět speciální trať (ale na tramvaji pak zase kromě spodních sběračů a vysílače co předává aktuální polohu do kolejí vlastně nic navíc není).Baterie mají zase výhodu, že trať jako taková může zůstat úplně stejná, jen se sundají dráty, nevýhodou je dražší tramvaj. K vidění třeba ve Florencii, tramvaje od japonského Hitachi.
Bohužel v té době byla doprava z 99,8% zajišťována koňma, a koně mají agresivní moč a tato moč výše popsané řešení fakticky korozí zničila. ..
CS PCC tramvaje z produkce ČKD TATRA řady T1, T2, T3 (atd.) umožňovali pojezd na baterii po zmáčknutí tlačítka "HAVARIJNÍ POJEZD", nebo tlačítka "PRŮJEZD MYCÍ LINKOU", ale louhová baterie neměla velkou kapacitu, takže na "havarijní pojezd" bez troleje tramvaje daleko neujeli, ale různé bateriové drezíny se používaly zejména pak v METRU, neboť trakce je od 01 do 04 hodiny na celé trase vypnuta, takže se musí požívat bateriová a naftová kolejová vozidla pro údržbu a i pro odtažení porouchaných souprav. ..
Názor byl 2× upraven, naposled 18. 5. 2025 15:03
Sakra já čekal že budou mít malej atomovej reaktor a ono to jezdí na tužkovky
Kdo to reálně dodává? Jako čínská Lada?
Názor byl 1× upraven, naposled 17. 5. 2025 08:26
Převážně ČR, dopravní podniky vyřadili tramvaje řady T3 za cenu železného šrotu šmelinářům a přes překupníky se podvozky dostaly až do Ruska. ..
Repasované podvozky ČKD TATRA, trakce TOSHIBA - MITSUBISHI. ..
Inovovaný prototyp "T3R.PLF/SU/RU" a výrobní závody společnosti PC Transport Systems, které se nacházejí v Tveru, Petrohradu a Engelsu. ..
Názor byl 1× upraven, naposled 17. 5. 2025 15:40
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.