Musk slibuje robotické taxíky. Nebudou mít volant ani pedály a budou jezdit levněji než autobusy

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 48

Názory k článku

avatar
24. 04. 2022 19:26

ja bych si robotaxi predstavil jako takovy kocar, oval postaveny na hranu se 4 sedadly. Neni treba prilis resit aerodynamiku, protoze bude jezdit prevazne po meste. Ale nemel by jej vitr prevratit na bok. A ciste teoreticky muze mit hrozne nizky spodek a lekhou konstrukci. Do mesta pak nepustite zadne auto s tezsi konstrukci. Nebo budou mit vyhrazene specialni silnice nebo podzemni tunely.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 04. 2022 18:34

Musk toho naslibuje:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 04. 2022 17:03

Autonomní řízení je oznamováno jako, že má přijít již zítra už posledních 12 let a kde nic tu nic.
Už před 12 lety autonomní Waymo samo přejelo přes celé spojené státy. Jenže stále autonomní auta dělají chyby, takže se nasadit nedají a všichni jen slibují a možná budou dalších 20 let stále slibovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 04. 2022 16:17

Ma pravdu, chlapec. Pronajmout si taxi je levnější jak pronajmout autobus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 04. 2022 16:11

Zajímá mě, kdy si toho taxíka budu moct objednat kdekoliv v Česku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 04. 2022 16:06

"a budou jezdit levněji než autobusy"jo jasně... tak to jsem zvědavej kam se vejdou ty davy který doteď jezdí busem.
Je silně nepravděpodobný že by velký města povolili rozmach individuální dopravy jednotlivců na úkor hromadný dopravy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 04. 2022 12:57

Tohle je partykiller autoprumyslu. Evropani pořád řeší elektromobilitu a zatím jim utíká čas v autonomním řízení, které bude rozhodovat o existenci automobilek. Zásadní výhodou autonomního taxíku je to, že ho nemusíte prodat zákazníkovi, abyste na něm vydělali. Kdo bude kupovat ty skvěle ekologické ale hloupé elektromobily evropských automobilek za milión? Nikdo. Člověk nepotřebuje vlastnit auto, aby se dostal z bodu A do bodu B. Dnes je to taxíkem hodně drahé, ale 90% ceny tvoří mzdy lidí, bez řidičů klesnou ceny taxi o 90%. A pak už se hodně lidem vůbec nevyplatí auto kupovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 04. 2022 12:42

A co teprve robotické autobusy!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 04. 2022 11:23

Lživý marketing pokračuje, média to stále papouškují, veřejní a soukromí investoři do toho stále lijí peníze, a členové kultu jsou u vytržení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 04. 2022 10:54

Když se auto dnes plně obsadí, tak to taky vyjde levněji než autobusem.Počítali jsme to do Chorvatska, autobusem 4x2500 a autem pro 4 za 9 000.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor