Muska nadchla studie o mimozemšťanech. Chce, abychom rozšířili život na další planety

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

29. 06. 2018 00:35

Tak pakliže jsou 3 civilizace na 10000 galaxií, tak jich je sakra hodně.
Protože galaxií je 2000 miliard.Viz tento článek:
Jedna z nejzákladnějších otázek v astronomii je, jak mnoho galaxií vesmír přesně obsahuje. Význačné Hubbleovo hluboké pole (Hubble Deep Field) pořízené v polovině 90. let minulého století poskytlo první skutečný pohled na populaci galaxií ve vesmíru. I následující detailní pozorování odhalila nesčetné množství galaxií. To vedlo k odhadu, že pozorovatelný vesmír obsahuje přibližně 200 miliard hvězdných ostrovů. Nové výzkumy však ukazují, že jejich počet je přinejmenším desetkrát vyšší.

28. 06. 2018 11:01

... pravděpodobnost, že jsme v naší galaxii, potažmo v celém vesmíru, sami. Konkrétně jde o 52 % a 38 %. ... Poměrně přesná pravděpodobnost, ale nevíme zda v galaxii nebo vesmíru.A další ukázka pravděpodobnosti:
Někdy astronomové dospějí k tomu, že na jednu galaxii Mléčné dráhy připadá asi 100 pokročilých mimozemských civilizací, zatímco jindy to jsou pouhé 3 civilizace na 10 000 galaxií.3 civilizace na 10 000 galaxií ?
Pokud počítáme sebe, tak máme dle pravděpodobnosti splněno pro okolních 3 332 galixií.

28. 06. 2018 10:46