Francouzský závodní tým GCK Motorsport ukázal svůj nový závodní vůz, se kterým chce začít revoluci v off-roadovém závodění. Tým založil Francouz Guerlain Chicherit v roce 2017. Před založením se věnoval lyžování, závodění v  rallye  a práci automobilového kaskadéra. O nezkušeném vizionáři tedy není řeč. Zdroj: GCK Motorsport

Francouzský závodní tým GCK Motorsport ukázal svůj nový závodní vůz, se kterým chce začít revoluci v off-roadovém závodění. Tým založil Francouz Guerlain Chicherit v roce 2017. Před založením se věnoval lyžování, závodění v rallye a práci automobilového kaskadéra. O nezkušeném vizionáři tedy není řeč. | Zdroj: GCK Motorsport

Elektromotor vozu produkuje výkon 335 koní a 1000 N.m točivého momentu. Vůz je postavený na šasi dakarského speciálu  Peugeot  a energii si ukládá do akumulátoru o kapacitě 150 kWh.  Zdroj: GCK Motorsport

Elektromotor vozu produkuje výkon 335 koní a 1000 N.m točivého momentu. Vůz je postavený na šasi dakarského speciálu Peugeot a energii si ukládá do akumulátoru o kapacitě 150 kWh.  | Zdroj: GCK Motorsport

Hotový vůz bude k mání i pro další soukromé týmy, které mají stejné ekologické myšlení. Aktuálně ale s divizemi GCK Technology a GCK Energy přichází tým na řešení, se kterým by auto s vodíkovým pohonem zvládlo překonávat dlouhé trasy v náročných podmínkách Zdroj: GCK Motorsport

Hotový vůz bude k mání i pro další soukromé týmy, které mají stejné ekologické myšlení. Aktuálně ale s divizemi GCK Technology a GCK Energy přichází tým na řešení, se kterým by auto s vodíkovým pohonem zvládlo překonávat dlouhé trasy v náročných podmínkách | Zdroj: GCK Motorsport

Nový závodní vůz na vodíkový pohon uvidíme poprvé v roce 2022, o rok později již nasazený do závodu, ale nepojede celou délku. Zdroj: GCK Motorsport

Nový závodní vůz na vodíkový pohon uvidíme poprvé v roce 2022, o rok později již nasazený do závodu, ale nepojede celou délku. | Zdroj: GCK Motorsport

Novinka se jmenuje GCK e-Blast 1 a jedná se o elektromobil, který odstartoval čtyřletý scénář vývoje, na jehož konci vznikne off-roadový speciál poháněný vodíkovými články. Jeho cílem bude účast na Dakaru v roce 2024. e-Blast 1 se ukáže i na letošním Dakaru, ovšem bude pouze na některých místech jako ukázka technologie. Zdroj: GCK Motorsport

Novinka se jmenuje GCK e-Blast 1 a jedná se o elektromobil, který odstartoval čtyřletý scénář vývoje, na jehož konci vznikne off-roadový speciál poháněný vodíkovými články. Jeho cílem bude účast na Dakaru v roce 2024. e-Blast 1 se ukáže i na letošním Dakaru, ovšem bude pouze na některých místech jako ukázka technologie. | Zdroj: GCK Motorsport

Zdroj: GCK Motorsport

Zdroj: GCK Motorsport

Elektromotor vozu produkuje výkon 335 koní a 1000 N.m točivého momentu. Vůz je postavený na šasi dakarského speciálu  Peugeot  a energii si ukládá do akumulátoru o kapacitě 150 kWh.  Zdroj: GCK Motorsport
Hotový vůz bude k mání i pro další soukromé týmy, které mají stejné ekologické myšlení. Aktuálně ale s divizemi GCK Technology a GCK Energy přichází tým na řešení, se kterým by auto s vodíkovým pohonem zvládlo překonávat dlouhé trasy v náročných podmínkách Zdroj: GCK Motorsport
Nový závodní vůz na vodíkový pohon uvidíme poprvé v roce 2022, o rok později již nasazený do závodu, ale nepojede celou délku. Zdroj: GCK Motorsport
Novinka se jmenuje GCK e-Blast 1 a jedná se o elektromobil, který odstartoval čtyřletý scénář vývoje, na jehož konci vznikne off-roadový speciál poháněný vodíkovými články. Jeho cílem bude účast na Dakaru v roce 2024. e-Blast 1 se ukáže i na letošním Dakaru, ovšem bude pouze na některých místech jako ukázka technologie. Zdroj: GCK Motorsport
6
Fotogalerie

Na Dakar míří závodní auto s vodíkovým pohonem. Na první ostrý závod má ale ještě čas

Francouzský závodní tým GCK Motorsport ukázal svůj nový závodní vůz, se kterým chce začít revoluci v off-roadovém závodění. Tým založil Francouz Guerlain Chicherit v roce 2017. Před založením se věnoval lyžování, závodění v rallye a práci automobilového kaskadéra. O nezkušeném vizionáři tedy není řeč.

Novinka se jmenuje GCK e-Blast 1 a jedná se o elektromobil, který odstartoval čtyřletý scénář vývoje, na jehož konci vznikne off-roadový speciál poháněný vodíkovými články. Jeho cílem bude účast na Dakaru v roce 2024. e-Blast 1 se ukáže i na letošním Dakaru, ovšem bude pouze na některých místech jako ukázka technologie.

Elektromotor vozu produkuje výkon 335 koní a 1000 N.m točivého momentu. Vůz je postavený na šasi dakarského speciálu Peugeot a energii si ukládá do akumulátoru o kapacitě 150 kWh. Nový závodní vůz na vodíkový pohon uvidíme poprvé v roce 2022, o rok později již nasazený do závodu, ale nepojede celou délku.

Hotový vůz bude k mání i pro další soukromé týmy, které mají stejné ekologické myšlení. Aktuálně ale s divizemi GCK Technology a GCK Energy přichází tým na řešení, se kterým by auto s vodíkovým pohonem zvládlo překonávat dlouhé trasy v náročných podmínkách.

Určitě si přečtěte

Články odjinud