Mohu poprosit o definici "desinformace" ?
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 11. 2022 13:50
1984.
Dnes toto dilo spousta lidi nechape. Kdybys potreboval vysvetlit, jakou roli v nem mela dezinformace, tak napis 😉
Nač pořád ty dva rody, pane Urbane? Zase tam máte "... podporovatelky a podporovatelé ..." a "... pachateli či pachatelce ...". Promiňte ale mně to přijde úplně ... řekněme neprozíravé. Co když se toho chytí kupříkladu zákonodárci a napříště to budeme mít takhle i v zákonech, vyhláškách a dalších normách? Prosím buďte tak laskav a jdete s tím už do ... řekněme záchoda a toalety. Děkuji!
Tohle už dělal na cnews.Je to debilni a dělá to pořád.
V tomhle to má geniální němčina: prostě přidají -Innen a nazdar bazar, kryje to oba rody. Nebo na začátku napíšou větu, že mužský rod platí i pro ženy, aniž by se tím chtěl někdo dotknout jejich džejnděrového cítění. A angličtině prostě říkají they/their, taky pokryjí vše. Myslím, že fránina má něco podobného.Nevím, jak to řešit v češtině - v překladech to vždycky píšu tak, jak je u nás zvykem: prostě "podporovatelé" jsou ženské i chlapi. Stalo se mi jen jednou, že by na tom agentura trvala, aby to bylo dvojmo.... a to byly nějaké inzeráty pro německou firmu. Prý to tam z neměckého legálního hlediska muselo takhle být.
A je to taky vysoce diskriminační vůči nebinárním osobám. Mělo by to tedy být "pachateli, pachatelce a pachatelku (podle vzoru město). Pak jsou ještě obojetní neboli oni a tedy i pachatelům". Možná by to ale chtělo vymyslet nové hromadné slovo, třeba pachatelx či podporovatelx. Výhoda je, že by se to nemuselo skloňovat, nevýhoda je, že je to nesmysl, ale furt lepší než to vypisovat ve vícero tvarech, aby někdo nebyl uražen. 😀
hejtr je kdo?jinak souhlasím s tím, že dezinformátory by měli řešit, typicky to nedávno byla vláda čr, mzčr, a takový
A trdelník byl anebo ne? :-/
Obecně dezinformace je v současné době synonymum slova názor.
Na internet nemůžete napsat cokoliv. Hon na dezinformátory a hejtry zesiluje....bych chtěl vědět, jak to bylo doopravdy s tím Ukrajinským autem, které k nám do Čech Chýně u Prahy přijelo z Doněcké oblasti, po nějaké trase prý urazilo 4000km skoro celé rozstřílené, prý jeli 14 dní, už na Slovensku nebo v Polsku by to policajti odstavili pro technickou nepřizpůsobivost..krásná pohádka ...až mi z toho ukápla slza 😀😀Bubo Bubo? to jste tam také probírali na školení výplachu mozku? 😀😀
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 10. 2022 11:30
No nevím, tohle uvádět jako důvod - jako byste potkával PČR dvakrát denně. Na okreskách i u nás aby PČR pohledal, naposled jsem je potkal před třičtvrtě rokem na dálnici 😃
máš pravdu, naše auta našich "spoluobčanů na dávkách" bývají ve strašném stavu 😀ale to auto z té Ukrajiny přijelo rozstřílené a omotané izolepou, to mne právě tolik rozsekalo 😀zadej si do Googla: Rodina dorazila z Ukrajiny do Čech v rozstříleném autě, je tam i foto toho auta 😀
mě to našlo na nově fotky nejakýho sedanu, ne dodávky
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-rodina-prije...
JJ, jasně. Za normálních okolností bych s Vámi souhlasil. V tomhle konkrétním případě mi to zrovna úplně přitažené za vlasy nepřijde - vzpomeňte na přelom zimy/jara. Začátek invaze, v TV nonstop informace o tom, jak to vypadá na hranicích v PL a SR, prakticky online informace o dění v krizových centrech, kde se zřizují jaké tábory/stanoviště pro uprchlíky apod. Denně ve zprávách informace o tom, kdo a jak jel pro lidi prchající z UA vlastním autem/minivanem/autobusem.Úplně si umím představit, že když tam někdo v téhle době přijel v autě rozstříleném na hadry (viz Vámi odkazovaný článek a foto) a auto bylo pojízdné, tohle nikdo - ani oficiální "struktury" - prostě neřešil. Docela bych i věřil videu kde by příslušník PČR takovému autu na benzince koupil za své benzín - prostě lidská solidarita a vstřícnost bez ohledu na sice oficiální ale (v kontextu situace a války) marginální pravidla 😃
Názor byl 2× upraven, naposled 29. 10. 2022 11:53
a to zase právě takovým zprávám veřím a viděl jsem ty reportáže, jak Češi na vlastní náklady z vlastními dopravními prostředky riskovali své holé životy, když jeli na Ukrajinu pro Ukrajince a zachraňovali je z válečných oblastí, protože kamera, Ukrajina, a zpět Slovenské hranice a ČR....ale tu zprávu ,kterou jsem sem dával, nad tím se rozumný člověk musí pousmát, jen foto nějakého vraku, který jel cca 4000 km? 😀 a ještě ke všemu, když nějaké zprávý udělaly ještě zajímavějšími, když tam přihodili záběryz Moravy, když tam řádilo tornádo 😀tak asi tak nějak
Tady mas odkaz. Kdyz se to provali, tak staci rici, ze se pomichaly zabery ruznych reportazi.https://www.denik.cz/regiony/k-ukrajine-dali-f...
jo díky,asi tak nějak a hlavně, když toto pustí do Zpráv, tak to dezinformace nejsou 😉
nikdy jsem si nemyslel, ze zrovna s tebou budu souhlasit. svet se v pr.el obraci. 😀
Co když je vzhledem k situaci zastavili ale nechali jet ?
vážně? Chýně je u Prahy, opravdu by je nechali až k té Praze dojet ? ale že jsou z Ukrajiny, tak bych se tomu vůbec nedivil, co se tu děje
Jako sorry, pokud je zastavil někdo příčetný kdo chápe situaci tak ano, nechá je jet a ještě jim přidá na benzín nebo pomůže jinak.
Kazdy muze mit tezkou zivotni situaci. Ale omlouvat to i tak nelze. Ostatne, jsem zvedav, jestli se objevi kamerove zaznamy z cesty. Kdyz uz si to muze vyzadat i financak, tak neni problem je “najit”.
Co si na tomhle nepochopil?" Ty si tedy dobrej, ty vážně čekáš že někdo rozumnej by se chtěl s tebou bavit. Dyť tvůj intelekt je na ůrovni houpacího koně. Nemáš vlastní hlavu, vše co si tu kdy vyblil bylo jen papouškování nesmyslů, předpokládám tvých soukmenovců. Tak čekej no. :-/ "
teď nevím, na jaké úrovni je Tvůj intelekt, ale asi bude stát také za velké kulové, když mi píšeš jednu a tu samou zprávu, pořád nejsou argumenty? 😀 😀 vždyť tato zaručená zpráva vyšla na Novinkách.cz, to jsou přeci Tvé "zaručené" zprávy, kterým věříš 😀a nevím, proč jsi z toho tak smutný ... jo aháá, ono se o tom nikde nesmí psát, ale jak vidíš, pár lidí tu se mnou komunikuje, mě nevadí, že jsi z toho smutný, že si nemůžeme spolu psát, prostě na toto téma Ti došly argumenty a spadla klec 😀ale baví mne, jak jsou někteří lidé zmanipulovaní, takové mudrce prostě do Fialova týmu patří 😉
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 10. 2022 15:56
Přitom stačilo napsat žes to nepochopil. :-/
proč bych to psal?člověk nesmí být blbec a všemu věřit, kdo co Ti nakuká 😉
No a udelal jsi neco proto, aby ses to teda dozvedel? Nebo to hodlas vyuzit akorat jako dezinformacne-konspiracni paku na netovych diskusich?
No, na to existuje celkem jednoduchá obrana - každý příspěvek začít něčím jako "můj názor je..." nebo "podle mého názoru...'. Za názor vás těžko mohou stíhat, podle Ústavy je pluralita názorů zaručena.
To je samozrejme nebetycna picovina. Kdyz napises, ze podle tveho nazoru by meli byt zide/cernosi/ukrajinci/buzeranti vyhlazeni z povrchu zemskeho, tak budes pravem trestne stihatelny.Nepis prosim o vecech, o kterych vis hovno.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 10. 2022 09:49
No jak se to vezme. Podle "svého názoru" sice opravdu nesmíte někoho podněcovat, tedy k něčemu vybízet (Váš argument souhlasí), ale už naprosto beztrestně mohu "informativně" psát "podle mého názoru se rus na Ukrajině nedopouští ničeho zlého ale naopak, ukrajinec zabíjí Rusy v historických vozidlech na potkání, řeže jim hlavy a napichuje na plot a s genocidou jakéhokoliv formátu bychom se, dle mého názoru, v žádném případě neměli v modením světě smířit." apod 😃. Šikovnou formulací se dá ukecat (téměř) cokoliv 😃 (všimněte si, že nikomu neříkám co by měl udělat, jen říkám, co by dělat neměl a to záměrně v dostatečně obecné rovině, přičemž kontext je pro cílovou skupinu úplně zřejmý)
Názor byl 2× upraven, naposled 29. 10. 2022 10:30
Na to bych už dnes nespoléhal. Dřív než podobný názor opravdu veřejně vyslovíte, se raději pečlivě podívejte, co všechno se vejde pod paragrafy zakazující schvalování zločinů.
Ale já právěže nic ve výše uvedeném textu neschvaluji. Jen říkám svůj názor jak to někde vypadá (který i když je zjevně záměrně můj pohled špatný tak podle mého SUBJEKTIVNÍHO mínění je správný - to že si já osobně myslím je černá je bílá není nijak škodlivé, nikomu svůj pohled nevnucuji) a jediné k čemu vybízím je aby lidé nebyli lhostejní obecně ke genocidě.Druhá věc je, že pokud tyto dva obecně naprosto "nezávadné" texty položíte vedle sebe, spojitost je zřejmá (zvlášť pro cílovou skupinu).
Já jsem si vaši formulaci uvědomil. Jenže v situaci, kdy už existuje ministerstvo pravdy (nebo u některých konkrétních věcí dokonce zákon), které nám říká, co je pravda, je docela problematické, jestli na názor máte v takové věc, kde "pravda" byla oficiálně oznámena, ještě právo.
Za lhaní ve formě činech o druhých můžete jít do vězení i podle současných zákonů. Obecně se to definuje jako “ochrana osobnosti”, je s tím spojena řada paragrafů.Stačí jen podat žalobu, v kontextu vámi sepsaného jste bez šance svá tvrzení o druhých podložit důkazy a jdete do tepláků.Hotovo, vyřízeno.Riskovat to tedy musí mít velmi pádný důvod a tím je výhradně politická propaganda.
Problém je, že to neprezentujete jako tvrzeni, ale jako názor. A když dodáte něco ve stylu "netvrdím, že to tak je, ale já to tak vnímám/vidím", nikdo s tím nic neuďělá.
To jste si vymyslel. Proč?
Ale on má 100% pravdu soudruhu 😃
Ale nemá. Vždycky je "to" prezentováno buď jako jasné tvrzení a nebo jako zjevná, ničím nepodložená domněnka.To první je jednoznačně právně napadnutelné, to druhé prakticky nikoho nezajímá.
Ale vždyť o tom se tady přece celou dobu bavíme, ne? Pokud lehce pozměním formulaci, už to není právně nijak napadnutelné a přitom své "informace" či "myšlenku" přesto v pohodě předám dál. A o tom to je.
Ale to není tématem ani článku, ani dané problematiky. Navíc “formulaci” nemůžete změnit lehce, ale naprosto zásadně, tedy tak, aby došlo ke změně postoje.Ach jo.
Když někomu řeknete "Slunce je modré" tak je to lež. Když někomu řeknete "Podle mého názoru je slunce modré" už to není lež, ale jen Vaše neznalost/hloupost/subjektivní vnímání skutečnosti. Úplně stejně platí "A je nevěrný a podvádí svou ženu s B" může spadat pod "ochranu osobnosti" protože to vydávám za tvrzení ale "Dle mého dojmu/názoru A je nevěrný a podvádí svou ženu s B" je jen má spekulace, názor. A za ten opravdu popotahován (zatím a naštěstí) být nemůžete. A na slovíčkách opravdu záleží. na tom je postavené dokazování čehokoliv (zvlášť v právní rovině).
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 10. 2022 11:53
Ty víš, že slunce není modré, je to opět lež.
On samozřejmě zjevně vymýšlí ty nejstupidnější přímery. Otázka barvy totiž není otázka faktu, ale možnosti snímání daného záření - spektra a pojmenování toho, co bylo naměřené.Slunce vyzařuje v určitém spektru nějaké záření, které bylo pojmenováno jako žluté. Klidně ale mohlo být pojmenováno třeba modré.Jinak nastavený měřící přístroj jej dokonce jako modré může zobrazovat.
Tak snad většina pochopila, že jsem záměrně zvolil do očí bijící a za vlasy přitažené argumenty abych demonstroval hlavní myšlenku tak, aby i ti pomalejší pochopili 😃A mimochodem - ani v té vaší "protiargumentaci" nemusíte mít pravdu. Pokud budu trpět protanopií a deuteranopií zároveň, opravdu uvidím slunce jako modré. (Pro neznalé, jedná se o variantu/varianty poruchy barvosleposti kdy nefungují správně červené a zelené čípky a fungují jen modré - vidíte tedy, řečeno zjednodušeně, vše v odstínech šedé a modré.)
Názor byl 3× upraven, naposled 30. 10. 2022 11:54
A predstav si, ze jsou lide (nejen), kteri maji poruchu barvocitu a vidi dotycnou barvu jako sedou. Pokud tedy napisi, ze dle nich je dotycna barva seda a ne “jakakoliv”, tak co? Jsou snad lhari?
Slunce vyzařuje v širokém spektru, takže i modře, červeně, žlutě, zeleně. Od gama záření až po mikrovlny, takže je i modré. Je to tedy stále lež? 😀😀😀
Opáčko:Vždycky je "to" prezentováno buď jako jasné tvrzení a nebo jako zjevná, ničím nepodložená domněnka.To první je jednoznačně právně napadnutelné, to druhé prakticky nikoho nezajímá.
LEŽ je vědomá nepravda. Můžu napsat Slunce je modré a LEŽ to nebude, můžu být barvoslepý, můžu mít nějakou nemoc a vidím ho skutečně modře nebo tu barvu jednoduše nepoznám. Nelžu protože si neuvědomuji že neříkám pravdu.
Ano, i na to jsem myslel a popsal to o něco výše. Jenomže to má háček. Ve všech Vámi uváděných případech jsem si své "indispozice" vědom. Musím být - je to natolik zásadní vada zraku že nelze předpokládat že umím mluvit, psát a diskutovat na Internetu a zároveň trpím protanopií a deuteranopií (tedy nefungují mi správně červené a zelené čípky, pouze modré --- podmínka abych viděl slunce modře) a nevím o tom. To prostě v dnešním civilizovaném světě není možné.Takže pokud slunce vidím modře (což nerozporuji, viz výše) mohu sice tvrdit ("dle mého názoru je modré, protože ho tak vidím") a rozhodně nemohu tvrdit "je modré" protože (ač já sám to tak nevidím) si musím být vědom své poruchy zraku a vědět, že tohle mé tvrzení není objektivně správné a tudíž bych vědomě lhal 😃Ale to už jsme se dostali hodně OOT 😃
Názor byl 2× upraven, naposled 30. 10. 2022 22:12
Vedomost vlastni chyby nemusi existovat, do doby konfrontace. Sve o tom vedel i Cimrman, ktery vyrustal jako divka.
To, jak ty to nazýváš, to samozřejmě není. Víc se nevyjadřuji, vzhledem ke stylu tvé komunikace to nepovažuji za smyslupné.
Dobré by bylo si tu Ústavu nejdříve přečíst, když už chcete argumentovat.Zřejmě máte ale na mysli Listinu základních práv a svobod, která zaručuje svobodu projevu. Ale, jak si jistě při studiu povšimněte, svoboda projevu je omezena zákonem mimo jiné do výše ochrany práv a svobod ostatních.
LZPS je nedílnou součástí Ústavy. Svoboda slova má jistě své hranice, ale zcela jistě neruší právo na názor.
Listina základních práv a svobod není "nedílnou součástí" Ústavy ČR, ale Ústava se ni odkazuje. Ale to je jen právní technikálie o které se nemá smyslu přít.Reagoval jsem na Vaši větu: "Za názor vás těžko mohou stíhat, podle Ústavy je pluralita názorů zaručena." A v tom nemáte pravdu, protože svoboda slova je omezena právě větami z Listiny: "Svobodu projevu a právo vyhledávat a šířit informace lze omezit zákonem, jde-li o opatření v demokratické společnosti nezbytná pro ochranu práv a svobod druhých, bezpečnost státu, veřejnou bezpečnost, ochranu veřejného zdraví a mravnosti."
Vlasta ti to vysvetlil dostatecne jasne, ak snad by to i takovy primitiv jako ty mohl pochopit. Takze jeste jednou - neohanej se necim, o cem vis kulovy. Vsichni jsme tu vedeli od zacatku, ze tvuj OP je nebetycna picovina, ted uz to snad chapes i ty.
Abych to shrnul napsat "nemám rád Ukrajince" je trestné, "nemám rád Rusy" trestné není. Akorát to ještě není takhle explicitně řečeno v zákonu, ale soudruzi soudci už podle toho soudí až to práská.
Meles nesmysly.
Co to, proboha, blábolíte?
Vy to necítíte to napětí? se podívejte, jak nechtějí pouštět obyčejné Ruské občany do zemí EU, jak za to moho, že mají hloupého Putina a ten chce válčit? já také mohu za to, že mám premiéra debila, a tahá naší republiku ke dnu?
Typický výrok idiota. Ty si přece také myslíš, že tady v ČR voliči za nic nemohou, že ano?Rusko vede otevřenou válku proti západu, je logické, že západ zvyšuje zabezpečení, protože každý Rus prostě může být hrozba.Za války také Němce nepouštěli do USA, Británie, Ruska bez prověření.Obyčejný Rus není úředně definovatelný status. Nic takového neexistuje.Jsou jen obyčejní idioti.
..Rusko vede otevřenou válku proti západu, je logické, že západ zvyšuje zabezpečení, protože každý Rus prostě může být hrozba... jaká hrozba? že může položit atomovou bombu pod Národní Muzeum v Praze a odpálí ho i s Ukrajinskou onucí? 😀 😀 američané nejsou idioti a prasata, že dělali prasárny v Jugoslávii? docela slušné školení z Ukrajinského zákopu 🙂
Co nechápete na slovu "hrozba"? Prostě se tím snažíme eliminovat potenciální riziko že s milionem "běžných" občanů se sem "připletou" i nějací další pracující pro režim? Může Vám to připadat nespravedlivé, ale je tady agresor a civilizovaný svět se brání sankcemi. A jednou z forem sankcí je omezení pro občany toho "agresora". Jednak z výše uvedených bezpečnostních důvodů a jednak je samozřejmě snaha vyvolat tlak i zevnitř - aby sami občané, kteří třeba až do teď situaci ignorovali a začali tlačit na své vedení aby agresi ukončilo, protože to začíná dopadat na ně samotné.A ano - lidé jsou zodpovědní za to, kdo jim vládne (koho nechají). Nebo jinak - lidé mají takovou vládu, jakou si zaslouží (nebo o jakou se sami zaslouží, chcete-li)
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 10. 2022 12:01
A tak jsme se, kvuli plynu, zacali kamaradit s katarem. Nepritelem neni euroasie.
Válka dohání i vlády k zoufalým činům. To tě překvapuje? Myslíš, že bychom nakupovali plyn v Kataru, kdyby Rusko nevpadlo na Ukrajinu?Navíc tedy zrovna Katar není náš nepřítel ani bezpečnostní hrozba, nikdy s námi neválčil, neobsazoval naše území, nedržel nás pod krkem v nějaké katarské totalitě a nebomarduje země v našem sousedství.Vím ale zcela jistě, kže kdyby tak činil, na 100% bychom od něj žádný plyn nenakupovali.
ad katar a plyn) je ten nakupovany plyn realne z kataru, nebo je to stejny preprodej jako jsme meli mi od nemcu? ad nenakupovali) a od koho bychom tedy plyn nakupovali? ono tam moc moznosti neni a ackoliv se usa trese na zhodnoceni bridlice, tak realita neni schopna pokryt moznosti prepravy. na to tu byly take rozhovory s lidmi, kteri skutecne kontrakty domlouvali. ale ja ziju, narozdil od tebe, ve svych dezinformacich, takze te tim unavovat nebudu.
Definování hrozby je úkolem a cílem příslušných úřadů, rozhodně ne tvým. Hrozeb je nepočítaně, od špionáže až po onu možnost někde něco vyhodit do vzduchu, nebo někoho zabít. Což se mimochodem nespočetněkrát stalo.Téma Jugoslávie, navíc mimořádně směšným způsobem, jsi zmínil proč? Teče ti do bot co?Kéž-by ruské zločiny vůči Ukrajině měly trvání a rozsah aktivity NATO v Srbsku před cca 20ti lety. Bohužel, Rusové, když se do něčeho pustí, je to zkáza v rozsahu území 2x celá Jugoslávie, nikoliv jen kasárna Srbů. Navíc NATO nešlo o vymazání Jugoslávského národa z mapy, ale o zastavení genocidy Albánců Srbskem.Ale nedivím se, že blb jako ty v tom nevidí rozdíl.
Doporucuji na youtube vyhledat rozhovory s majorem Klinovskym na tema jugoslavie.
A proč?20% Čechů je v dezinformacích a vlastních vizích a představách zabředlá celý svým myšlením. Bez ohledu na společenský, inteligenční, ekonomický či profesní status.Úplně klidně jsi mohl napsat "vyhledej si rozhovory s Bobošíkovou". Vyšlo by to na stejno.Rozjetou sílu bohužel můžeš zastavit jen větší silou. Když se prostě jednou někdo rozhodne válčit, tak válč tak dlouho, dokud ho někdo nezastaví, nebo jemu samotnému nedojdou síly. Miloševič nereagoval na výzvy stáhnou vojska z Kosova, tak mu k tomu napomohlo NATO a OSN. A zabralo to, je po válce v Kosovu už skoro 30 let. Škoda, že obé nenašly dost odvahy udělat to samé dnes na Ukrajině. Jednoduché jako facka. Nic jiné není potřeba zbytečně rozpitvávat, protože nic jiného v celém tom konfliktu není podstatné.
hele, ja ti nemam potrebu nic vymlouvat. jen jsem si myslel, ze trebas ocenis zajimave informace od cloveka, ktery tam realne v te dobe byl a pohyboval se pritom i ve vyssi sfere, nez jen jako vojin. jestli davas prednost bobosikove, take dobre. je to tvoje svate pravo.
EU nechce pouště občany Ruské Federace na své území jednak kvůli šanci že to mohou být sabotéři, agenti atp.A také proto aby občané RF pochopili že je tady nechceme pokud panuje "situace" jak to uvědomělí rusové nazývají a nemohou to nazvat válkou.Ti lidé za to samozřejmě přímo nemohou. Nepřímo asi ano, ale rozumím že pokud někde panuje diktátor a na demokracii si hraješ, tak to může být složité. A to je pointa.Když RF nereaguje na výzvy z celého světa, musíš vyvinout nějaký tlak, do války nikdo nechce, ale sankce jsou dobrá cesta a to sankce které se dotknou i občanů, kteří s tím nemají fakticky nic společného, protože když nepomohl tlak z venčí, je možné že pomůže tlak zevnitř, když se to dotkne obyvatel, začnou být nespokojení a budou se pídit po tom proč je situace jaká je a jak ji změnit aby se zase měli lépe.
Tak takhle to opravdu nefunguje.Bože, kolik ti je?
No, napsal to sice nešikovně ale v podstatě má pravdu. Pokud je někdo natolik "jednoduchý" že s odpuštěním vybleje co ho napadne tak se pak nesmí divit. Ať se Vám to líbí nebo, máme nějaká pravidla. (o jejich "správnosti" tady diskutovat nechci, teď zkrátka platí v nějaké podobě - zákony)Pak jsou tady ale ti "druzí", kteří umí stejné sdělení, tedy vlastní sdělovaný obsah, zformulovat tak chytře a správně, že to není v rámci výše uvedených pravidel postižitelné - a o to tady jde. Jako příklad berte takového p. Sládka - v podstatě nepokrytě vyzýval ke všemu co ti ostatní výše - několikrát byl o trestně stíhán, ale pokaždé si dokázal svou argumentaci a hlavně "formu argumentace" uhájit.
Ne, příspěvek začít slovy: "Mohl bych říct, že... " (nějaký text) a končit slovy: ", ale protože to je zakázané, tak nic neřeknu a pomlčím." 😀
Názor byl 1× upraven, naposled 31. 10. 2022 10:15
Demokracie nemá šanci dlouhodobě existovat. Člověk je od přírody z mnoha důvodů nastaven na totalitní režimy. Tak se tomu nedivme a nenalhávejme si, že žijeme a chceme žít v demokracii.
To je ta nejhloupější myšlenka co jsem kdy slyšel. Nechápeš že lidstvo se vyvíjí, civilizace se vyvíjí. A už nejstarší řemeslo je toho důkazem že se pleteš, nabídka–poptávka a opačně. Chceš–nechceš, to jen nějakej jouda vymyslel že by lidem říkal jak to bude, komu co a všem stejným dílem bez ohledu na dovednosti a intelekt. Šašku 😀 Prostě vodu nepotáhneš do kopce samospádem. 😃
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 10. 2022 23:51
"Nechápeš že lidstvo se vyvíjí, civilizace se vyvíjí."To sice ano, ale zase bych to nepřeceňoval. Ta civilizační slupka je strašně tenká, dejme tomu cca nějakých směšných 2000 let od doby co jednoho přibili na kříž a tak nějak se pomalu (velmi pomalu) od té doby posouvali k myšlence, že by bylo fajn, kdyby se lidi měli víc rádi a méně si ubližovali a dobře polu celkově vycházeli. A i přesto o dalších bratru 1500 let později, na koci středověku - blbých 500 let zpátky, se lidi mlátili hlava nehlava, zotročovali se, pálili u kůlů, řezali si hlavy a nevolničili na poli, platili desátky církvi atd. To není zase nějaká dávná minulost, cca 10-15 generací.Takže to zvíře a touha po moci a zotročování slabších tam někde uvnitř fakt je (a docela silně zakořeněná), jen v části světa, a to ještě v té menší, (tzv civilizované) jsme ji tak nějak (zatím) vůlí ovládli.
No a co nam muze totalita nabidnout lepsiho, oproti demokracii, ty filosofe Vysoke skoly zivota..? 😀
Tady bych byl opatrný - není totalita (např. severokorejská) jako totalita (např. čínská). Aniž bych si tam přál žít tak taková Čína v posledních 20 letech ukazuje, že "dobře řízená totalita" to může dotáhnout dost daleko a hlavněji daleko rychlejším tempem (ne-li dál) než demokratický západ a to vše dokonce za současně převažující spokojenosti větší části obyvatelstva --- v podstatě je to tvrdá totalita ale dává lidem "pocit" svobody (v podstatě fungují jako kdekoliv jinde - cestování, životní úroveň atd). To co my tady vnímáme jako "zásadní problém" - tzn. svobodu projevu apod (kterou si ale mnozí pletou s anarchií) tam takhle vůbec většina ale nevnímá. Je to o nastavení sociálního prostředí, výchově a vývoji.A konkrétní příklad z našich krajin - co bylo "za totáče" lepší? Jednotlivé aspekty by se určitě našly. V jiném příspěvku rozebírám podrobně - nebyli nezaměstnaní, za potulku nebo neplacení výživného se šlo nemilosrdně za katr, dostupnost drog byla výrazně horší atd atd.
Názor byl 4× upraven, naposled 29. 10. 2022 12:45
Nějak jsi pozapoměl zmínit, že ten údajný ekonomický růst je za cenu zotročení tří čtvrtin čínské pracovní síly, která žije a pracuje v podmínkách, které by nikdo z nás nechtěl zažít.Což pochopitelně jednou narazí na velmi tvrdou zeď.Stejně tak není na první pohled vidět obří vnitřní dluh země, kdy se všechny ty politické vytrýny bohatství už desetiletí staví výhradně na dluh. A Číně se to už začíná vymykat z rukou.Ekonomická izolace Číny by ji pak rovnou vrátila do středověku.
Ale s tím vším já souhlasím. Máte pravdu. A i přes to všechno tak rozhodující většina je spokojená a "zatím" to prostě funguje. Běžný vzdělaný Číňan bydlí, pracuje a cestuje na stejné "ůrovni" jako tentýž vzdělaný občan ze "Západu".O tom co bude samořejmě můžeme spekulovat, já jen poukázal na to, že současná forma "vedení" zjevně (zatím) více než funguje a přináší ovoce a - kupodivu - generuje i spokojené a nacionálně smýšlející lidi kteří to sami ještě dobrovolně podporují.
Tvrzení” “většina je spokojená” je v případě totalitních režimů vařením z vody. Nikdy se nedozvíme skutečnou pravdu. Čínské úřady lžou jako když tiskne, čínští politici lžou jako když tiskne a samozřejmě i sami Číňané nepůjdou veřejně s kůži na trh, protože riskují vlastní životy.Takže tento parametr navrhuji definitivně přestat používat, protože je jen teoretický.I v totalitním režimu je vždy určitá skupina lidí, která je mimořádně spokojená, protože z režimu efektivně těží, obzvláště pokud mu slouží. U nás to přece tak bylo taky. Dodnes máme zástupy zastánců bývalého socialismu.Osobně si pak dovoluji tvrdit, že běžný Číňan se někam do světa v životě nepodívá a s velkým štěstím si vydělá na to, aby uživil svoji zbídačenou rodinou někde na čínském venkově. Nemluvě o tom, že po celý život žije na hranici konfrontace s režimem.
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 10. 2022 16:48
Nezamestnanost nebyla, nemohl jste si vybirat cim se budete zivit. Potulovat se nesmelo, casto byla omezena svoboda pohybu. To je rozdil mezi demokracii a socialismem. Omezeni svobody uvazovani a s tim souvisejici omezeni produktivity. Korupce je beznou soucasti socialismu, v demokracii je povazovana za nezadouci.Soucasne problemy vyplyvaji z toho, ze se neustale nejaka inovatorka snazi roubovat socialismus do demokracie. Asi nejvyznamnejsim zastupcem je Lenka Bradacova. Ta krava to jeste zvanila do eteru. Chtela vlezat do prizne Evropske Unii. Ja si myslim, ze Bradacova sni o tom, ze v rice 2025 se stane evropskou nejvyssi prokuratorkou. Ale to by si rada evropy velice pomohla.Velice dukladne jsem si prostudoval vetsinu korupcnich kauz posledni doby. Skoro vzdy tam byl uplakany a ublizeny urednicek nebo urednicka. Tamhle politici masivne investovali penize z pokladny do verejnych projektu, jinde se politik nechoval pekne k urednicce. Temer vzdy tam je v okoli kauzy nejaka urednicka zavist. Coz neni dobre, nebot to snizuje verohodnost justice.Jestli se Bradacova stane prokuratorkou EU, zatluce hrebicek do rakve evropskemu hispodarstvi. Uz nyni v Nizozemi pripravuji plan pro bankrot eura. Bradacova je psychomagorka nebyvaleho formatu, ktera je v Evrope pouze jedna. Ma v hlave bolsevika, CR zatahla do 10 let trvajicich politickych konfliktu, nakonec vyrabenim poptavkove krize v obchodu vyrobila nemovitostni bublinu. No a mame tu 17 procentni inflaci, jenom proto, ze si bolsevicka zavistiva krava musela hrat na Robina hooda. Nemylte se, Bradacova vypada inteligentne, je to vsak debilice, jaka zde bude pouze jednou. Dokonce ta magorka chtela stihat svou alma mater za to, ze Jim nechteli prijmout do vedecke rady. Ta je tak ulhana, ta zenska neskutecne lze. Lze jako kdyz tiskne. V soustave statniho zastupitelstvi je takove mniozstvi dementnich hus, ktere jsou dusevne opozdene a nemaji vyssi kvalifikaci nez vyssi urednice. Tyto statni kripl retardky jen v omezene mire rozumi naplni sve prace. Ve vysledku neustale nekoho napadaji, cimz siri ve spolecnosti negativni nalady. Coz dopada i na negramotnou cast populace. Jako Cermak s Tuslem. Maji nejaky problem, neumi ho popsat, nerozumi jeho podstate, tedy problemy si vykladaji po svem. Jednou oslavuji rusko, podruhe skanduji proti ukrajine, tedy vystupuji proti vladni politice at je jakakoli a parafrazuji ji v opacnem smeru.Takze vladni fetaci co ctete diskuse, predejte ode mne tento vzkaz - je zde 40% dance, ze se Euro potopi, pokud bude Bradacova evropskou nejvyssi zalobkyni. Pokud si magorka hraje na robinku hoodovou a pres vytvareni poptavkove krize zvladne vypumpovat inflaci na 17%, potopit Euro by pro ni nemel byt problem.
Udivuje me, kolik vypatlanych kretenu sem chodi a souhlasi s tou picovinou, kterou jsi napsal.
Jestli Vám je méně než nějakých pětačtyřicet, tak to bych ještě nějak pochopil, socialismus a jeho “výhody” jste nezažil nebo nemohl jako dítě vnímat. Pak není problém na demokracii plivat, protože netušíte jaké to je v ní nežít.
Zase ten socialismus u nás byl takový, řekněme míň hrocený. Kdo se uměl "přizpůsobit a moc to nehrotil a nevyčníval" tak si dokázal zajistit v celku úspěšný, klidný a pohodlný život. (Prostě režim ignoroval a hleděl si své práce a svého života). V podstatě se dalo dělat prakticky cokoliv, včetně cestování nebo studia v zahraničí, když o to měl člověk zájem - jen to bylo o něco složitější a člověk musel být "vynalézavý". A sem tam se podařil i malý "zázrak" (viz JZD Slušovice).Tím nechci v žádném případě tvrdit že bylo líp, v obchodech bylo jedno mlíko a jedno máslo, na maso naši ve čtvrtek stáli frontu a doufali že se na ně dostane. A když by člověk nějak hlasitěji trousil názory typu "Gusťa je debil", zaklepal by u něj doma/v práci párek soudruhů v pláštích a problém byl na světě.A k těm výhodám - namátkou mě napadá --- jestli něco fungovalo opravdu lépe, pak například to, že za potulku nebo za "bulání práce" Vás nemilosrdně zavřeli. Kdo nešel do práce nebo neplatil výživné, šel bez keců za katr. Když se na to přišlo, šlo to rychle, prakticky okamžitě a bez nějakých dlouhých průtahů byl dotyčný za mřížema. Neexistovalo aby byl někdo nezaměstnaný - i když třeba na uměle vytvořeném pracovním místě - ale i ten poslední cigán (pardon Rom) se prostě ráno musel zvednou z postele a hlásit se (střízlivý) svému "majstrovi" někde na stavbě, u výkopu nebo u pásu. Když párkrát bez důvodu nepřišel, šel sedět.Aby bylo jasno - jsem rád, že žiju v době v jaké žiju, ale zase šmahem všechno odsoudit a rozdělit na černé a bílé je prostě nesmysl. A se současnou demokracií je problém, že si lidi neuvědomují, že svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého a že kromě nějakých práv má každý také především hromadu povinností a že demokracie NENÍ anarchie.
Názor byl 13× upraven, naposled 29. 10. 2022 12:29
Víte, asi bych o tom co píšete diskutoval, ale nechce se mi tady psát nějaké sáhodlouhé polemiky. Jen snad osobní povzdech. Viděl jsem socialismus z hodně ošklivé strany, takže jsem rád za jeho konec.
Ale to já také a v podstatě s Vámi souhlasím, také jsme zažili v rodině emigraci jednoho člena a ještě měl potřebu se k tomu "zvěnčí" vyjadřovat, takže "následky" se dostavily (já jsem třeba kvůli tomu nikdy nebyl pionýr (a že mě to sr..lo, protože se jezdila stát čestná stráž do Hrabyně a pionýři se ulívali ze školy 😃 😃 😃) - to je ta úsměvná část, rodič přišel o vedoucí odbornou funkci - to je ta méně úsměvná část a naštěstí jsem na VŠ nastupoval až v 92 roce - jinak bych asi měl problém i já). Jsem ale zároveň dalek hlásat že něco je "komplet špatné" a něco jiné "komplet lepší" a je fakt, že neexistovaly takové sociální rozdíly (všichni se měli stejně blbě) a tím pádem takové napětí ve společnosti. Lidi spolu o dost víc vzájemně drželi a pomáhali si než dnes. A také je fakt, že se mladé holky nemusely bát chodit kdykoliv v noci kdekoliv a kamkoliv, například. Takže nějaká pozitiva by se určitě našla i na tom špatném režimu 😃.
Názor byl 2× upraven, naposled 29. 10. 2022 23:17
My se tomu nedivíme. Část obyvatel za to jen aktivně lobuje, případně rovnou bojuje. Za svobodu a demokracii.PODSTATA INTELIGENCE JE TOTIŽ VE VZEPŘENÍ SE ZÁKLADNÍ ZVÍŘECÍ PODSTATĚ.
To je trochu zjednodušující pohled na věc.. sociální inteligence např. vlčí smečky je určitě vyšší, než té současné lidské..
To ale není inteligence, ale hierarchie, instinktivní řád pro daný druh.Jestli toužíte aplikovat řád vlčí smečky na lidský druh, tak myslím do Ruska ještě vízum není.Tam takový řád Putin buduje už 20let.Aktuálně pak jeho vlčí smečka bojuje v přímém přenosu o nové teritorium. Jenže je to smečka slabá. Má totiž velmi hloupé a staré vedení (vzepřela se totiž přirozenému řádu výměny, stejně jako přizpůsobení se prostředí, ve kterém žije)... a mizernou víru v to co dělá.Takže nakonec přijde o všechno a zanikne.
Tak pánové, mluvme k věci. S agitací proti hejtrovství ve veřejném prostoru přišel plk. Robert Šlachta. Začal obtěžovat éter s pindíkama - takhle dopadl slavný protikorupční policista. Díky bohu za bývalého policejního prezidenta Tomáše Tuhého, že Českou republiku zbavil jeho řízení ÚOOZ.Udělejme pořádný rozbor:"Kdo veřejně hanobí některý národ, jeho jazyk, některou rasu nebo etnickou skupinu,"To má být jasný vzkaz justice směrem k populaci, přeloženo - ten kdo mluví hovorově s vulgarismy se nesmí chovat urážlivě vůči úředníkovi a musí ctít úřednický stav. Nic více a nic méně."Kdo veřejně podněcuje k nenávisti k některému národu, rase, etnické skupině, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta."Brojení proti úředníkům je hrdelní zločin, především proti justiční kastě, což je vzdělaná a učená část populace, s nejvyšší inteligencí v zemi. Protiřečit této elitě je zločin, který se trestá nedpomíněným trestem odnětí svobody.----Vypadá to, že tu máme pěkně rozmazlené justiční úředníky, kteří jsou přesvědčeni, že jsou postaveni nad zákonem a na ně se zákony nevztahují. To je tvrdá realita. Fiala před volbami sliboval, že dá do pořádku úřednickou šikanu v zemi, nakonec je začal zahrnovat úplatky a život v ČR se vrací do starých kolejí.To co dělají úředníci justice v ČR, zcela to samé provádí italská Gamora v Itálii. Obě tyto kasty nebo skupina osob, jak naznačují, se považují za svrchované.Nemylte se, tohle není nic jiného než justiční mafie, která se vrátila do ČR tentokrát naplno. Čtete noviny? Dobrý příklad je např. web ceska-justice.cz. Tam získate nějaké podvědomí ze zákulisí chodu justice v ČR.Ten soudce, který odsuzoval ty dva, což jsou vyloženě nevzdělaní neumětelové a žvanili blbosti, čuměl během líčení z okna a chytal lelky. Trestní zákoník ty sva může odsoudit pouze a výhradně za výtržnictví, nic jiného. Což je v reálu ne více než na veřejně prospěšné práce. ---Tak jaká je realita? Máme ty vyprasenou justici s 3000 oligarchy. 2x tolik oligarchů než je průměr v EU. Těchto 3000 prasáků je přesvědčeno, že jsou nejinteligentnější v zemi a jsou postaveni nad zákonem. Na ně se trestní zákony nevztahují.Pak je tady nějaká zlatokopka Lenka Bradáčová, která zneužívá úřadu Vrchního státního zástupce a zajímá se pouze o popularitu, přitom si hrabe pozemky. Jak příkladná protikorupční státní zástupkyně. Pak tu byl Pavel Zeman, který založil ochranou známku veřejný žalobce. Člověk, který po 10 letech ve funkci začal lítat jak potrefená krysa z úřadu na úřad v éteru vyhrožoval celé republice, že chce trestat úplně každého v zemi. Už jen ta snaha o obsazení titulu veřejného žalobce poukazuje, čeho se ti prasáci zkorumpovaní nejvíce bojí - veřejného dohledu. Bojí se ho až do morku kostí. Státní zástupce není a nikdy nemůže být veřejný žalobce, je to banda zkorumpovaných hajzlů, kteří porušují trestné zákony české republiky.
Za slovní projev jdou lidé okamžitě natvrdo od vězení. A skuteční zločinci jsou souzeni roky a pak dostanou směšný trest (např. řidič, který přejel ženu a vesele si řádil dál, akorát s 10 zákazy řízení, až přejel další dva lidi).Co mi jenom tenhle režim začíná připomínat?
Tak zase to dává smysl. Když něco napíšete a někdo to nějak "zaznamená a zarchivuje" je velmi snadné to prokázat a dokázat. Pak už nastupuje jen rutina kde se vyhledá příslušná "škatulka" - paragraf - do kterého to zapadne a je vymalováno. Prostor pro dokazování a/nebo spekulace neby vymlouvání je NULA, je to prostě černé na bílém, doslova a do písmene. Narozdíl od složitého dokazování podvodů apod (protože většina těch pisálků je prostě hloupých a nejsou schopni to napsat nějak sofistikovaněji a schovat ze za kličky a krásu češtiny "ač to rozhodně odsuzuji, stejně si myslím že BLABLABLA apod" a rovnou si vylejou srdíčko "Pověste ho ..." apod. to je pak těžké no.)
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 10. 2022 23:22
Zatím co, když soudce uděluje již několikátý zákaz řízení, tak je stršně složité dotyčného zavřít. Tedy dle tebe.Odkz na mnou zmiňovaný případ: https://www.idnes.cz/hradec-kralove/zpravy/adr...
A co je to ta nenávist? Dyť největším šiřitelem jsou politici a státní zaměstnanci. V tomto případě šíří nenávist proti dezinformátorům. Jindy proti řidičům, živnostníkům, vlastníkům nemovitostí. Každý zákon je útok proti nějaké skupině lidí.
Z běžného soudního sporu nesmrdí úplatek. Běžný soudní spor je nudná záležitost. Ty prasáky je nutné zpacifikovat, než rozežerou celou státní pokladnu. „Nedostatek kvalitních pracovníků se projeví nejen v délce řízení a s ní spojeném nárůstu výše odškodnění za průtahy, ale také v bezpečnostních rizicích a celkovém zhoršení ochrany práv a svobod obyvatel této země,“ uzavřeli šéfové soudů.
Ale chápete to? Ty svině vydírají Vládu ČR, že budou poškozovat práva a svobodu obyvatel této země. Co byste s takovým soudcem učinil?
"Každý zákon je útok proti nějaké skupině lidí."Co je tohle za blábol? Je to společenský konsenzus, základní pravidla, na kterých se nějaká společnost dohodla aby vůbec mohla fungovat (protože se vždycky a všude najde někdo, kdo chce něčeho zneužít) a chránit většinu.
Kdo veřejně hanobí některý národ, jeho jazyk, některou rasu nebo etnickou skupinu, ...Kdo veřejně podněcuje k nenávisti k některému národu, rase, etnické skupině, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.---Předpokládám, že to platí pro obě strany současného aktuálního evropského konfliktu, t.j. pro ty, co veřejně hanobí a podněcují k nenávisti vůči Ukrajincům i proti Rusům. Nebo snad ne? Selektivní nenávist je povolena? Už byl někdo odsouzen za nenávist a hanobení Rusů? Až se tak stane, napište to na Živě (magazín "O počítačích, IT a internetu").
Názor byl 4× upraven, naposled 28. 10. 2022 16:24
V podstatě s tebou souhlasím, soudruhu, jenže tu máme precedens z druhé světové a myslím si že nikdy nebyl nikdo souzen za hanobení nacistů. A vzhledem k tomu že se rus chová stejně...Koneckonců, když jsi tak citlivý na podněcování nenávisti... to ti jako nevadí (kromě vražd, znásilnění, mučení..) slova putlera a ostatních rusů o ukrajincích jako ne-lidech, o nutnosti jejich vymazání? To je o.k., soudruhu?
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 10. 2022 15:04
V čem se chová Rus stejně?
mučení, vraždy civilů, vyhlazovací gulagy, znásilňování (jo to asi nacisti nedělali v takovém rozsahu)... stačí?Jo a taky například jaderná bomba na Londýn a další města. To byl taky sen hitlera. A teď to slyším od rusa...
Názor byl 2× upraven, naposled 28. 10. 2022 15:15
V podání USA nebyla jaderná bomba jen přáním, ale skutečností.
Co sem pleteš usa? Uhýbáš? Jo, taky typické chování dezoláta...A co masové hroby na ua, taky cajk?
Názor byl 2× upraven, naposled 28. 10. 2022 15:38
Není prokázán původ mrtvol.
Jsou to lidé. Vyhrabali je na územích odkud vyhnali rusa.
To ovšem neříká, kdo je zabil.
Ano, máš pravdu. Předpoklad je ale celkem silný.
Ale vždyť je na to hromada žijících svědků!!!
Proc krmis trolla? Ty taky nejsi uplne nejbystrejsi, ze?
Jakto že ne? Všechny ty mrtvoly už mají jména, adresy bydliště, národnost. Na vypatlaných proruských propagandistech je patrná mimořádně bídná inteligence, tak jako na celé té ruské směšné propagandě, ale i celé to infantilní amatérské vedení té vojenské speciální akce.Ty ani nechápeš význam slova “původ”.
Ty to vážně vnímáš jako jedno a to samé?
a co to je vlastně álej Andělů? nikdo o tom nemluví :-O
Ty musíš byt dobře statej… a jak hodnotis vrazdy té hodne casti, teď pouze odkazuji, na tozhovor s Ukrajinci kteří se odmitaji vratit na Ukrajinu, protoze by jim hrozilo odvedeni do armady a majici v cr bydlení… trochu napovida pokud ze zeme “bezkorupce” vycestovalo po zaplaceni nekolikset tisic až milion muzu…
Rozdíl vidím v tom, že v russké televizi se běžně mluvilo a mluví o okupaci evropy, o genocidě národů. Vyhrožování jadernými zbraněmi a to za potlesku většinové populace russáků. Je to kolektivní vina. Russáčtí influenceři běžně používají stejnou rétoriku, nemají v sobě kousek lidskosti, ničeho co se tomu jenom podobá. Je mi z toho národa špatně, a jestli je někdo údajně "hanobí" je to oprávněné, nenávist za to vraždění a teror je oprávněná. Není to jen tak, tohle je nutné si uvědomit. Je to důvodé. Bylo naivní a hloupé mluvit o russácích jako o lidských bytostech. Tohle si odmítám nalhávat.
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 10. 2022 21:08
+1
Doporučuji si přečíst novou aktuální strategii USA / National Security Strategy, October 2022The United States has a vital interest in deterring aggression by the PRC, Russia, and other states. More capable competitors and new strategies of threatening behavior below and above the traditional threshold of conflict mean we cannot afford to rely solely on conventional forces and nuclear deterrence. Our defense strategy must sustain and strengthen deterrence, with the PRC as our pacing challenge.The American military is the strongest fighting force the world has ever known. America will not hesitate to use force when necessary to defend our national interests. But we will do so as the last resort and only when the objectives and mission are clear and achievable, consistent with our values and laws, alongside non-military tools, and the mission is undertaken with the informed consent of the American people.---To není politika státu, který chce žít s ostatními v míru. Je to prohlášení státu, který chce vládnout celému světu, otevřená konfrontace a vyhrožování vojenskou silou (včetně jaderných zbraní) Číně, Rusku a ostatním méněcenným státům.Spojené státy mají zásadní / životní zájem na tom, aby odrazovaly ČLR, Rusko a další státy od agrese. Schopnější konkurenti a nové strategie ohrožujícího chování pod i nad tradičním prahem konfliktu znamenají, že si nemůžeme dovolit spoléhat se pouze na konvenční síly a jaderné odstrašování. Naše obranná strategie musí udržovat a posilovat odstrašení, přičemž ČLR musí být naší výzvou.Americká armáda je nejsilnější bojovou silou, jakou kdy svět poznal. Amerika nebude váhat použít sílu, pokud to bude nutné k obraně našich národních zájmů/*. Budeme tak však činit jako poslední možnost a pouze tehdy, pokud budou cíle a mise jasné a dosažitelné, v souladu s našimi hodnotami a zákony, vedle nevojenských nástrojů, a mise bude prováděna s vědomým souhlasem amerického lidu./* Pod pojmem "obrana našich národních zájmů" si můžete představit úplně všechny hrůzy světa.
Názor byl 4× upraven, naposled 28. 10. 2022 15:54
Tyjo, člověk by skoro řekl že tě to baví 😀
Každého baví něco jiného.
Zajímavé je to datum. Tento měsíc.Pochopitelná nová reakce na dění ve světě. Je překvapující, že tuto strategii USA nepředložilo dříve. Možná, kdyby existovala před rokem, Putin by se na Ukrajinu neodvážil. Škoda.Strategie je to dobrá, obsahově reaguje na geopolitické změny a rostoucí odpor několika velmocí proti svobodě a demokracii.Jelikož je USA vedoucí silou, hájící svobodu a demokracii pro stejně smýšlející národy, je očekávatelné i žádoucí, že sama předkládá tyto teze a texty, čímž značně uklidňuje ostatní svobodné národy, které nejsou tak silné jako USA.Odrazování od agrese je snad to nejdůležitější a nejsmysluplnější, co člověk může dělat. Pokud je někdo proti, je blázen.Podívej, útok Ruska na Ukrajinu a vedení války na Ukrajině je naprosto neobhajitelný a neodpustitelný čin. Nedá se nijak omluvit, nedá se nijak ospravedlnit a nelze jej tolerovat. Existuje jen jedno jediné řešení, konečný odsun všech ruských vojsk z celého výsostného a mezinárodně uznávaného území Ukrajiny.ŽÁDNÁ JINÁ VARIANTA ŘEŠENÍ NEBUDE.Jak dlouho to bude trvat není podstatné, ale přesně takhle celá válka na Ukrajině skončí. Následovat bude totální izolace Ruska a vojenské zabezpečení Ukrajiny proti opakování šílenství Rusů.To způsobí rozpad Ruska tak jak ho známe dnes.I když to Rusové ještě stále nevidí, tuto budoucnost si započali sami. A už ji nikdo nezvrátí.A je úplně jedno jaké bezpečnostní strategie kdo kde vyhlašuje.
Ty sleduješ ruskou televizi a influencery? No, já ne, takže dík za poučení.
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 10. 2022 01:43
Russáci se zhanobili sami. Pokud o nich někdo říká něco špatného, říká jen fakta. Stejně tak jako by někdo řekl, že němečtí nacisti byli banda vrahů - není to hanobení německých nacistů, ale fakt. Navíc je potřeba rozlišovat slovo russák a rus. Rusové jsou ta slušná menšina, která je navíc i proti válce - a ty jistě nikdo nehanobí. 🙂
Ano Rus nebo Ukrajinec, ani jednu národnost dle zákona nesmíš hanobit atd..Pokud si myslíš že někde je aplikováno pravidlo jiné, pak se samozřejmě obrať na PČR a podej trestní oznámení.Můžeš "hanobit" konkrétní osoby za jejich činy a pak je jedno jestli zvěrstvo páchá Ukrajinec nebo Rus. Rozhodně se mi nelíbí když někdo odsuzuje ukrajince za to že utíkají ze země a nelíbí se mi ani když někdo háže rusy do jednoho pytle jen proto že cara chtla špatná nálada a kompenzuje si nějaké mindráky a to i v případě kdy toho cara volili ať už proto že museli nebo netušili.
Dost mě fascinují zdejší brblalové z křídla sekty okamůry. Stěžují si na špatné zacházení, když druhým prstem po klávesnici přejí smrt, sami všem nadávají, nebo čistě vylhávají nějaký nesmyslný pohádky. Nějak úplně ze své minulosti zapomněli, že by nás Eu přiznivce věšeli, uprchlíky potápěli a rusko glorifikovali. Teď najednou se cítí oběťmi hejtů, očkování a diví se, že je někdo z jejich útočných špiček souzen.Sami nemají rádi duhový průvody, protože je to hlučná menšina, já se ptám, co jiného jste vy sami? Ta duhová nikoho nenapadá, narozdíl od vaší.
mícháte dohromady různá témata jako jablka a hrušky +podsouváte úmysly a zobecňujete je. Striktně vzato, váš komentář je šířící nenávist k několika skupinám osob. Až se jednou režim změní, abyste neochutnal svou vlastní polívčičku, Urválkové se najdou v každé době.
No a na jaky rezim se vlastne tesite? 🙂
rád bych zpět svobodu devadesátek, skutečnou liberální demokracii. Ne progresivistickou totalitu, která ji postupně nahrazuje.
Devadesatky se povazuji spis za obdobi nedostatecneho prava, korupce a zlocinu. K jakemu ucelu potrebujete anarchii?
Já se toho vašeho vytouženýho režimu též obávám, ten současný pouze zakazuje někomu vyhrožovat, nebo někoho zlomyslně napadat. Co bude umět ten váš nechci ani domýšlet, ale věřím, že se ho nedočkáme.
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 10. 2022 16:09
v "tom mém" jste žil pár let zpět
To byl zájem, takových nesouhlasů za jeden den, to jsem zase někomu dal docela práci. Asi mu za tu námahu stojím, díky.😀
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 10. 2022 10:50
Stejně jako všude jinde, i zde je ten proces ihned od svého spuštění selektivním vymáháním zneužíván k trestání opozice. I tento článek obsahuje konkrétní příklad v osobě Koubka, který v masových sdělovacích prostředcích opakovaně a soustavně čpěl nenávist ke skupině osob a zcela beztrestně. Potrestána má být až reakce na to. Koubek beztrestně vykládal o skupině zahrnující i mne, že ohrožuji staré, jsem nezodpovědný atd., čas později prokázal opak a sporadicky to občas některý soud potvrdil. On mohl vytvářet nenávist vůči mě, já reagovat zpět nesmím, zcela selektivní výklad práva rovnající se bezpráví a nerovnosti.Podobně "dezinformátoři" zejména v kombinací s tématem covidu. Tipuji tak polovina tvrzení Ministerstva zdravotnictví bylo vyvráceno časem, který dal za pravdu tehdejším dezinformátorům. Nálepka "odborníků" a "dezinformátorů" zůstala.Redaktoři VTM patřící pod Živě i Seznamzprávy zmíněné v tomto článku šířili nesmyslnou metodikou podepřené tvrzení o přínosech vakcín pro mladé(!) lidi. Jakmile se čísla natolik zhoršila, že je chyby v metodice nedokázaly zakamuflovat, přestali s tím. Omluva? Přelepení nálepek? Uvedení na pravou míru? Ne, nulová sebereflexe, trestní nepostižitelnost.V článku uvádění "arbitři pravdy" Manipulátoři byli rovněž opakovaně usvědčeni z "omylu". Kdo konkrétně v textech Cempera běžně nevidí nenávist ale odbornost, musí být z jiné planety.Ti dva odsouzení jedinci dělají vlastně totéž, co vy nebo Manipulátoři: pro peníze šíří bludy a ignorují fakta. Selektivní trestání jich a ne redaktorů Živě, Cempera nebo Koubka je dáno pouze tím, na čí straně je moc. V tomto se od ruské nebo čínské totality lišíme čím dál méně. V Rusku stejně tak zavírali kritiky covid opatření, v Rusku je za dezinformace považován opačný názor na válku proti Ukrajině než u nás, není to odlišný systém, jen jiná povolená "pravda".Navíc zde již nějakou dobu máme politické disidenty jako například pana Krafta, který byl pravomocně odsouzen za zcela korektní text jen s vyjádřeným pro vládu nepřijatelným názorem.Já nemám nic proti tomu, aby policie reagovala na zmínky o samopalech a podobné, jež mohou vyznít jako nabádání či plánování vraždění. Naprostá většina policejních represí se ale týká něčeho úplně jiného.V neposlední řadě být b*b*c by nemělo být trestné, stejně tak dělat obsah pro bl**e. Jakmile na toto přistoupíme a arbitrem pravdy se stane b**ec, máme zaděláno na průšvih. Kdo viděl někdy Cempera nebo Koubka v debatě s kýmkoliv, kde měl být schopen obhájit své postoje, ví o čem mluvím.
Aka invazia? Specialna vojenska operacia zamerana na demilitarizaciu, denacifikaciu otupelych, sfanatizovanych , vymletych potomkov Banderu, Suchevica,kolaborantov s nacistami,ktori od 2014 pachaju genocidu na ruskohovoriacom obyvatelstve Donbasu,potlacuju ine nazory!!! Takze neklamat.Bol to krvavy pastor Turcinov,ktory poslal na ludi armadu!!!
Šašku 😀
Měl by sis aktualizovat noty. Speciální vojenská operace je aktuálně prováděna za účelem desatanizace Ukrajiny.
Je dnes v Petrohradu taky taková mlha?
a jak to vypadá v Ukrajinském zákopu? 😀
Ty ukrajinský jsou v pohodě. Nedělej si starosti. Zeptej se do russáckýho zákopu, tam to bude zajímavější. :-/ Možná bys jim tam mohl poslat svojí vejplatu na pořádnej blembák. 😀 Chuďátka :-/
vyřazené krámy z našeho voj. materiálu do UkrajinSSka posílá Marfuša Černochová a tím podporuje válku a Lipánek ty blembáky testuje na sobě sám. Každou chvíly je testuje, pořád se v nich jenom fotí, na to koule má, ale vůbec mu není líto, že jeho chuďátka bratři z UkrajinSSka umírají 😀 Zbytečně 😉
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 10. 2022 14:10
Umírají díky russáků!!! Máš to v hlavě popletený. A ne díky našem ministrům. Btw, největším vývozcem zbraní na ukrajinu jsou russáci, celkem paradox. 😀 Tvl, nemáš bejt na značkách na václaváku šašku? Mazej od té klávesnice konečně na vzduch. :-/
ty pyčo, kvůli Russákům? 😀😀 napiš něco o tom více, je s Tebou prdel 😀ale takové hlupáky potřebuje Fiala do svého týmu, pravda 😀
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 10. 2022 16:34
Tyjo, tak člověka s takovou argumentací a slovníkem tu potkávám málokdy. Většinou jste nalepení na aeronétu, né? Zabloudils?
Tak už vám to skončilo co. Doufám že si promluvil i na kameru. Oni ty flastenecky bláboly vyzní lip nahlas. Musím si koupit popcorn, tuhle komedii si musím užit se vším všudy. :-/
tak já už se tu hodně dlouho nudím a čekám, co z Tebe vypadne, zatím nic..žádné argumenty 😉
Ty si tedy dobrej, ty vážně čekáš že někdo rozumnej by se chtěl s tebou bavit. Dyť tvůj intelekt je na ůrovni houpacího koně. Nemáš vlastní hlavu, vše co si tu kdy vyblil bylo jen papouškování nesmyslů, předpokládám tvých soukmenovců. Tak čekej no. :-/
tak se zase nic nedozvíme, došly argumenty.. když dojdou argumenty, tak pliveš blbosti na úrovni bublajícího bahna.. tak věř dál pohádkám a choď dál na praní mozku, abys z těch keců někdy nevystřízlivěl.
Naopak, dozvěděli jsme se co jsme potřebovali.Rusové bombardují Ukrajinu a ty seš vygumovanej jak pětka z žákajdy.
A kdo tedy střílí na Ukrajině, když ne Ruská armáda? Kdo bombarduje Ukrajinská města, jejich infrastrukturu?Marťani? 🙂
Frerry, když ti pomůžu bránit se proti borcovi, který tě povalil na zem a kope tě celý den do břicha, protože jsi mu prý značně nesympatický, podněcuji tím agresi? Nebo mám bez povšimnutí pokračovat vlastní cestou jako “podporovatel míru” a nechat ho, ať tě třeba ukope k smrti?Prosím předvěď svoji inteligenci a můžeš na to použít kterýkoliv ze svých účtů 🙂
z kolika účtu jsi psal Ty lejna? zrovna Ty, který tady mele hovna o nějaké sebereflexi 😀 radši o tom nic nepiš a drž hubu, oká? 😀 já se k tomu narozdíl od Tebe přiznám, jedem mám na pc a druhý foun, nevím co se tam po tento,, ale mám 2 účty, no a co 🙂 Ty se ani nechceš přiznat, že jsi býval alien.cz 😀ale proč ten silnější kamarád Tě cca 8 let učí v tom kopání a Ty kopeš do těch slabších a nevinných, a potom když jsi samá modřina a začneš plakat u silnějších kamarádů a stěžovat si, jak Ti je ubližováno, aby tomu ošklivému pořádně nabacali? 😉
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 10. 2022 19:07
Tak ještě jednou:"Prosím předvěď svoji inteligenci a můžeš na to použít kterýkoliv ze svých účtů."Čekám...
tak já přepnul, také se přepneš na alien. cz?že jsi psal lejna jako na běžícím pásu, účet miandys Ti nějak nepasuje 👍😉
Já nemám co přepínat. Já se jen opakovaně ptám na tvoji odpověď k danému tématu. Mě tvoje osobní frustrace o alienech vůbec nezajímají.
já ale odpověděl, jestli máš problém z psaným textem, tak si přepni na alien.cz, třeba tam to pochopíš 🙂
Co to meleš? Ukrajinská vojska 8 let okupovala území Ruska, tamní obyvatele a tak se Rusko rozhodlo Ukrajinu vymazat z mapy?Tohle vás učí v tom vašem klubu ruské menzy?Máš kromě frustrace z alienů ještě zásadní nedostatky ve vnímání faktů.Bylo to totiž opět Rusko, které Ukrajině nejprve silou sebralo Krym a pak rozpoutalo účelový a úmyslný separatizmuz východních regionů, který byl predvojem současné války. Tak se to totiž dělá, to jsou typické ruské noty vedení konfliktů.Ale odpověď na moji otázku jsi dal.Podle tebe je správně jít okolo bez povšimnutí. Tak snad nebudeš nikdy v takové situaci ty sám.
a jak anebo z čeho vznikla álej Andělů? co vlastně byl Majdan 2014 a kdo se tom tak vehemetně podílel, aby se tam "něco" změnilo? a to není válka, je to konflikt, a to je zásadní rozdíl, z kterým mají vymydlené palice UkrajinSSkem potíže.kdyby to byla válka, tak tu nejsi jak Ty , tak ani já, neměj v hlavě nasráno a trošku přemýšlej, nevím který debil vypláchnutým mozek tam vás školí, ale vlastně jo, to pochopí jen Ty, na stejném bezmyšlenkovitém chápání 😉ta vaše UkrajinSSká menza také bude stát za hovno 🙂
To vy tam v blbákově normálně odpovídate na otázku otázkou na úplně jiné téma a to předchozí účelově vynecháte? Ty jsi fakt idiot 🙂Majdan 2014 bylo úplně to samé, co listopad 1989 v ČR. Identická volba změny režimu. Takové se děly po celém světě staletí. ne vždy byly tak úspěšné, někdy se původní režim bránil tak brutálně, že snahu o změnu utopil v krvi. Třeba v Číně, nebo v Bělorusku. Stačí tohle jako odpověď na otázku: “co byl Majdan 2014” ….? Vidíš, nemám problém odpovědět. Ty to neumíš.Tvá osobní Idea, že ty máš kvalifikaci na rozlišení co je “konflikt” a co je “válka” mě rozesmála na celé kolo 🙂 Ty seš fakt imbecil 🙂Já do nějaké Ukrajinské menzy pro informace chodit nemusím. Na to aby člověk s mozkem v hlavě viděl co se děje, stačí jen nemít zastrčenou hlavu v prdeli tak jak to máš ty.Ale víš co, máš první řadu, tak se dívej, jak pojde na oubytě tvůj vysněný rudý svět. A ani tě to nebude nic stát, protože naštěstí žiješ ve světě, kde se o tebe postarají, jsi tady v bezpečí a dokonce můžeš vyřvávat na internetu prakticky co chceš. Tedy skutečnost, která ve tvém vysněném světě není možná, protože tam jde skutečně o lidský život. Kdybys teď žil v Rusku a hájil onen tebou oblíbený ruský narativ, už jsi na frontě, v první linii jako běžný ruský trouba bez pořádného výcviku a s 50% pravděpodobností už bys jako mrtvola zcela bez zájmu tvého režimu hnil někde na Ukrajinském poli. Rusové jsou totiž bohužel takoví chudáci, že ani nemají zájem o vlastní mrtvé. Lidský život nemá totiž totiž pro Rusy žádnou hodnotu.I když podle úrovně tvého žvanění a prezentované zbabělosti bys měl na 99% “modrou knížku”. Takže by ses tomu všemu zase vyhnul. Prostě typický proruský haizlík, žijící v bezpečí na západě, jakých je všude 12 do tuctu.
Názor byl 4× upraven, naposled 31. 10. 2022 11:35
hele UkrajinSSká octomilko, kdo ten Majdan finančně podporoval a komu asi tak vyhovoval ? bože Ty jsi tele, přečti si něco o tom a nebuď UkrajinSSký kokot, která je zaslepen jeho ubližováním 🙂Ty kdyby jsi žil na UkrajinSSku, tak určitě nebudeš bojovat za UkrajinSSko a utečeš do Čech, s drahým autem a v těch Čechách budeš smrdět na dávkách, proto ČR má tupou vládu 🙂co si mám myslet, o této komedii, kterou nazýváš válkou, když Generální tajemník OSN António Guterres prohlísil, že to je podle Tebe teda válka, mezi USA a Ruskem do posledního Ukrajince.
Kdo finančně podporuje nějakou aktivitu lidí je zcela irelevantní. Finančně mohu podporovat agresora, který tě celý den kope na zemi do břicha, mohu také finančně podpořit okolojdoucího, aby ti pomohl. Finančně mohu podpořit tebe, aby ses naučil lépe bránit.Nic to nemění na věci kdo je útočník a kdo obránce.Jednostraná rétorika komu byl Majdan prospěšný je taktéž prázdný, irelevantní postoj. Podstatné je, komu prospěšný nebyl, protože právě ten vede nyní útočnou válku proti Ukrajině. Je to odplata za tu drzost chtít jít cestou ke svobodě, samostatnosti, k demokracii. A je to odplata krvavá, brutální, zničující a nelítostná. Takže každý, kdo pomáhá, je předem blahořečený a každý, kdo odsuzuje pomoc, je předem odsouzen k zatracení. Tedy i ty, máš to charakterově na vždycky spočítané.Je naprosto pochopitelné, že svobodným lidem, žijícím v demokracii je sympatické, když se k nim chce někdo nový přidat, osvobodit se z totality. I nás podporoval svobodný svě po revoluci 1989 i při ní. Je to normální, přátelé se společným smýšlením se zcela logicky podporují.Jen idiot elefantních rozměrů jako seš ty z toho může dělat něco špatného, telecího a td.Laskavě nehodnoť druhé, které neznáš, co by udělali, kdyby. Je to jeden z tvých nejčastějších, bohužel ale i nejstupidnějších kroků, které tady jako děcko předvádíš. Co se mě týče, jsem čech, žiju zde, tady jsem doma, Česko je má vlast a kdyby ji někdo napadl tak jako Rusko, šel bych bojovat, pokud bych toho byl schopen, nebo bych prostě pomáhal efektivněji jinak. Jen idioti typu Ruska ženou na frontu každého, koho seberou. Bez výcviku, bez odhodlání, bez motivace. To je úplně jiný sport, než když jdeš dobrovolně bránit svoji vlast, svoji rodinu a přátele. A kdybych žil na Ukrajině, asi bych byl také Ukrajinec, takže zcela logicky bych bránil svoji vlast tak jak bych uměl. To je v pořádku, to je správné.Jestli ti leží v žaludku pěkná auta s Ukrajinskými SPZ, zaskoč si pro prášky proti závisti. I na Ukrajině žijí bohatí lidé, stejně jako všude na světě. A rozhodně je velmi chytré a správné svůj majetek proti řádění ruských okupantů ochránit jak jen to je možné. Takže posadit manželku s dětmi do vlastního Porsche a poslat je do Čech je to nejlepší, co můžeš jako táta od rodiny udělat.Mysli si co chceš, cituj si koho chceš, to ti nikdo nebere. Pozor si dej jen až to budeš vykřikovat veřejně, mohlo by tě to stát svobodu. O tom je nakonec i tento článek.Blbci jako ty vždycky byli, jsou a také budou, svět okolo ale ohrožují úplně jiní, ty seš naprosto neškodnej a zbytečněj smrad.Válka není jen to, co se za válku prohlásí. Válka je to, co je jako válka vedeno. Tedy přímý ozbrojený konflikt mezi národy se všemi válečnými doprovodnými jevy. (případně jinými subjekty). A rozhodně to není to, co si ty myslíš, že to je.Komedie je to, co tady celou dobu předvádíš ty.
Názor byl 1× upraven, naposled 31. 10. 2022 11:43
Čobolko, šak sa tu toľko něondi ľebo ti šľahně 😀
Nenávist a hanobení Slováků.
Nelži. Já nekomunikoval se všemi slováky, jenom tady s tímto exemplářem.
I to je ne-li trestné, tak zavržení hodné.
Možná. Já si totéž myslím o páté koloně podporující válečné zločince.Mimochodem trestné je určitě to co napsal tady ten usakov, ne já.
Názor byl 2× upraven, naposled 28. 10. 2022 15:44
Váleční zločinci jsou na obou stranách Atlantického oceánu, s tím rozdílem, že ti v USA jsou beztrestní.
Myslím že schvalování agrese proti svrchovanému státu které tady předvedl usakov by mohlo jít hned k soudu.A neuhýbej za velkou louži, dezo 😀
Pokud to ovšem není agrese nutná k obraně našich národních zájmů / necessary to defend our national interests.
Tak teď jsem ti přestal rozumět...Přečti si co řekl putler když zahájil válku:https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/vladimir-puti...
Čemu na tom nerozumíte? Vždyť přece i ve všech předchozích válkách šlo o "národní zájmy" ... viz také předchozí citace NSS 10/2022 ...National Security Strategyhttps://en.wikipedia.org/wiki/National_Security_St... (United_States)Release of the President’s National Security Strategyhttps://www.state.gov/release-of-the-presidents...
Názor byl 2× upraven, naposled 28. 10. 2022 17:17
Proč sem pořád dáváš usa? Ty máš problém s udržením tématu?Tvůj velký vzor, rus, v 21. století napadl sousední stát, vraždí, mučí, znásilňuje, krade, drancuje tam a nám ostatním vyhrožuje že nám sem pošle balistické rakety s atomovkou.Slova jsou slova a činy jsou zločiny. Co na tom rozdílu nechápeš?
Téma je stále stejné. Nicméně - jistý rozdíl tu je. USA napadá pokud možno státy na jiných kontinentech.
Co znamená "pokud možno" v kontextu tvého blábolu? Nechovej se jako dítě, které zná jedinou argumentační odpověť ve stylu: "no čo, veď aj iní kradnú" .... "tak aj ja".