dolph1888
dolph1888
8. 11. 2019 • 17:30

Ve voze má sedět člověk, má závodit, tedy riskovat, předjíždět, jet klidně s poškozeným strojem, jinak nejde o závod, ale o impotentní zábavu, která mě nudí a nesleduji ji.

Neurotic
8. 11. 2019 • 9:50

Autonomní závody formulí existují již dlouho(od té doby co je někdo vytvořil jako hru) a dokonce se jich můžete účastnit i jako jezdec a nemusíte nikam jezdit. Takže nevidím žádný důvod cestovat kvůli tomu přes půl planety😀

Mispulda
8. 11. 2019 • 9:15

Je jajn, že na takové závody budu moci posadit do hlediště plyšového medvěda, který projeví adekvátní emoce závodníkům na trati. V druhé fázi pokroku tam pošlu fandit svého robota.

AndyF2
8. 11. 2019 • 8:22

Hm nejak mi unika pointa pretekov takmer identickych robotickych aut na uzavretej "lahkej" ovalnej trati. Rovnake chassis aj motor znamenaju minimalny hruby vykonovy rozdiel. Takze studenti budu moc prejavit invenciu akurat v rozdielnych robotizacnych HW a SW prvkoch.Plus trochu v nastaveni podvozku a aerodynamickych prvkov.(to nebudu mat ako vopred realne otestovat na konkretnej trati). Ak budu mat rovnake maximalne finacne rozpocty tak proste nakupia vsetci rovnaky maximalne vhodny robotizacny HW.
Potom "uz len" pri programovani SW zvolit vhodny pomer medzi bezpecnostou a rizikom pri obiehani.Osobne si myslim ze kvoli honbe za vitazstvom zvolia riskatnejsie nastavenia.Takze vacsina aut skonci bud v koliziach alebo v smykoch po strate adhezie. Predsalen pri jazde "na maximalnej hrane" nemaju senzory taky cit pre spravanie auta ako maju spickovy pretekari.

Určitě si přečtěte

Články odjinud