Tuš, je treba oceniť tu snahu ruskych sudruhu pomocť ukraincom odstraniť te miny. Šak na tym je naivjac viděť tu vulu sudruhuch po miru a my by sme im mali co najvjac pomocť v tymto, tajak tu piše tuten sudruh kutrux s sudruhem s kolbenky.
Názor byl 2× upraven, naposled 11. 3. 2023 13:01
Někdo tu zmiňoval prorusky a proukrajinsky smýšlející, zapoměl ovšem na ty proamerické. V dnešní době je patrně zakázáno na některé témata používat mozek a ověřovat si informace. Hodně lidí reaguje emotivně prostě proto, že umírají lidé. Ale málokdo si reálně uvědomuje, proč to celé začalo. Některé vlády si nechají diktovat, co mají dělat a co mají říkat obyvatelům. Rusko k takovým zemím určitě nepatří. Většina lidí, co soudí Rusko na Ukrajině nikdy nebyla a ani nezná osobně nikoho kdo tam byl a nebo aspoň ví, co se tam děje. Ale ten režim nikdy demokratický nebyl, korupce tam byla a je tak vysoká, že by ji mohli vyučovat. Rusko se táhne přes 10 časových pásem a lidé na jeho území vyznávají nejméně 6-7 světových náboženství včetně islámu, judaismu a budhismu. Ale nevím o tom, že kvůli tomu byly větší konflikty nebo že museli hledat v historii něco na podporu národní hrdosti, jak to zkouší na Ukrajině. Ukrajinci měli problém už sami o sobě, ale jsou nám vydáváni málem jako vzor. Ještě před vznikem konfliktu ČT točila a vysílala dokumenty o tom, co vše se na Ukrajině děje a najedou to jako mávnutím proutku má být vše jinak. Když si tam Ukrajinci nasázeli miny, tak teď Rusové musí zlikvidovat. Válka je vždy špatně, ale je třeba ji vnímat reálně a ne zkresleně.
Tak to je síla. Tak v Rusku nejsou žádné náboženské problémy s ještě je tak hodné, že se vydalo odminovat cizí zemi, která se sama z legrace zaminovala. Mimochodem popis Ukrajiny, jako dokonalé země vídám jen v podobných příspěvcích, jako je ten tvůj. Jinak si to myslí málokdo a nikde se to nepíše. Pouze jsou jejich problémy momentálně upozaděné tím, že se je Rusko rozhodlo "odminovat".
ten kutrix napísal tak nehorázne nezmysly, až nad tým rozum zastáva.Napokon, boľševická russká moc na Ukrajine doviedla korupciu ad absurdum, napokon ako aj u nás a u Vás, v krajinách, ktoré boli naozaj vzorovo spravované za ck a ČSR, dokonca ani za nacistov sa korupcia nejako nerozvinula, a teraz ten kutrix naznačuje, že vlastne Ukrajina mala umožniť sa dať okupovať, lebo treba riešiť korupciu. Riešiť krajinou, kde ešte aj konzervy v NZtoch čo dávajú vojakom sú pomaly naplnené potkanmi, lebo mäso, čo do nich malo ísť, sa rozkradlo.Pane bože, kam až tá šialená kremeľská propaganda je schopná zájsť takýmito trolmi ako je ten kutrix?PS. ďakujem Vám, že ste mu to vytmavili ...
Píšeš o používání mozku, ale přitom to neděláš. Proč?Ano, Rusko nepatří k zemím, které poslouchá cizí vlády. Rusko je země, která cizím vládám nařizuje, co mají dělat. Jak Rusko "nemá" problémy s náboženstvím zejména proto, že je to autoritářská země, kde se vše snaží ututlat. Jinak to jejich super soužití je možný vidět na frontě, kde se vojáci navzájem znásilňují a podobně.Rusko rozhodně podniká spoustu kroků k národní hrdosti. Třeba falšováním dějin a vydávání neúspěchu za úspěch.O tom, že na Ukrajině všechno funguje skvěle a jsou andílci píšou jen lidé, jako ty. Lidé, kteří nepoužívají mozek, ale všem ostatním to doporučují.
Žádná velmoc nikoho neposlouchá, když jsme u toho, ale některým to prochází a některým ne.
Tohle miluju. Já ti tu ukážu pět věcí, kde se pleteš a ty odpovíš krátkou odpovědí na něco, co je tak nějak mimo to hlavní téma.
Mi dva si tykáme? Že o tom nevím, aspoň elementární slušnost by se hodila.
Na diskusi běžně tykám. V první odpovědi jsem tykal, to nevadilo. Ale když to vadí, končím.
Bolševikům se zásadně tyká, to snad víš
A podle čeho soudíte na bolševika? Kdyby jste mne znal víc, věděl by jste, že nevěřím ani Rusovu, Ukrajinci, ani Američanům, Britům, nebo komukoliv z NATO, EU nebo našich politiků a novinářů. Protože vysoká politika je často špinavá. Celkem by mne zajímalo v čem se podle vás Ukrajina tak moc liší od Ruska? A proč bych měl věřit zrovna tomu, co tvrdí představitelé tak zkorumpované země? Jen tak mimochodem dost věcí, netvrdím že všechny - něco jsou vyložené bláboly - které jsou označeny za konspiraci se časem potvrdí. Ale funguje to podobně, jako když někoho falešně obviní a po nějaké době osvobodí. To že byl obviněn ví podstatně víc lidí, než to že ho očistili. Přemýšlejte o tom.
Jasně, ty nikomu nevěříš, ale prokoukl jsi systém...Mé životní zkušenosti přesně s takovým typem lidí, jako jsi ty, jsou: V práci nepoužitelní. Nemají názor, protože co kdyby to bylo všechno jinak?! Oni by špatně rozhodli! Ale vždycky mají plnou kušňu řečí, jak je všechno napiču. V životě stejní zkrachovalci, protože se nejsou schopni zorientovat ve světě ani ve vlastním životě. Z těch "mraků zaručených informací" nejsou schopni nic použít, protože v reálném světě jsou ty jejich informace k ničemu. Ženský je mají za obyčejné pošuky a lidi, na které není spoleh. Ostatním jsou leda k smíchu, jak se utápí v různých konspiracích, které jim akorát zasírají zbytek mozku. A to jsi přesně ty.
Děkuji za analýzu, naprosto přesně ten typ co má od začátku na každého názor, ještě dřív než ho opravdu pozná. Za každou cenu musí mít pravdu a cizí názory he nejen nezajímají, ale navíc i uráží.
Jestli něco fakt umím, tak odhadnout lidi. V životě a v mé profesi z toho docela dost težím.
A věříte, že to jsme tedy dva? Já s lidmi pracoval většinu svého dosavadního pracovního života. A člověk který místo argumentů jen uráží morálně moc vysoko nestojí.
Tobě rozhodně věřit nebudu. To co tady předvádíš, ukazuje jen to, že sám nemáš dostatek vlastních zkušeností. Pro tebe opravdu nijak vysoko stát nepotřebuju, i kdybych ležel, tak jsem na tom o patro výše, než kdy budeš ty.
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 3. 2023 14:35
Vy jste se ale nezeptal, o jaké odborníky šlo. Rovnou jste je začal zesměšňovat. Asi máme jinou představu o slušné diskusi a chování obecně.
Pochop, že je mi fakt jedno, jaký to byl, nebo nebyl "odborník". Když má člověk dostatek vlastních zkušeností a informací, nepotřebuje poslouchat nikoho dalšího.
To je fakt super. Normální lidé si zkušených váži. Samolibí arogantní je k životu nepotřebují, protože vše ví nejlépe. Na vás by si psycholog smlsnul.
Nebo bych si na tom psychologovi smlsnul já. Protože já mám reálné výsledky. Což i ten psycholog velmi rychle zjistí.
Tuš, my si tvoich zkušenosti cenime, a dyž bude treba kohosi podvesť, napalit, ukrasť cosi tym parchantom kapitalistickym toš sa ozveme.
treba Vám úprimne uznať, že ste asi toho kutrixa dobre odhadli. Iba ak by to bol troll od petrohradu, ktorý nemá nič iné na robote, iba rozosievať medzi "nepriateľské" krajiny takú na hovno náladu ...Napokon, niíč také v článku nebolo, ako on začal vlákno. Článok bol len mechanicky o nejakom odmínovači, nič viac, nič menej ...
vážený troll kremľa, Ja vám vykám, aj v predošlom komente som vám vykal. Takže vám to napíšem s tým vykaním. Troll, vy ste boľševik a otrok kremľa ... Vyhovuje?
k tomuto vášmu komentu vážený.vy musíte byť strašne nešťastný človek, keď veríte len číne, indii, malajzii ... Teda krajinám, do ktorých by ste prešli výrazne menej km, keby ste sa prevŕtali stredom zeme ako po jej povrchu.Viete, byť kamoš s krajinami, ktoré sú aaaaale strašne ďaleko a terorizovať nás budú možno za 20-50 rokov, to je fakt gerójstvo ...Takže, neveríte usa, eú, nikomu, lebo politika je často špinavá vec. Ak na tých 5% nie ste russký troll píšuci zniekadiaľ spod petrohradu, koľkokrát ste boli prosím vás voliť (stačia mi parlamentné voľby) a ak, koho ste ale úprimne volili?Nemáte pocit, že váš výber (teda skoro určite absencia alebo strana, ktorá bola len chlebová alebo len drístala o hodnotách) je tým, čo vo vás vyvoláva tento pocit?No a napokon, priznali ste slovko často, teda sám ste priznali, že nie vždy ... Slovo často vo mne evokuje takú množinu, čo nepokrýva nejako husto množinu všetkých politických rozhodnutí, činov ... Takže je tu viac ako priestor na to, aby ste zodpovedne vyberali politika, prípadne sa sám. ale nie inkognito ako tu, pustili do čestnej politiky ...K Ukrajine. Vážený, inde som vám napísal. To, že na Ukrajine bolo veľa korupcie (Zelenský hneď od začiatku veľa napráva), vie každý. Lenže zaútočili a sproste, primitívne a podlo russi.Najprv dúfali, že nato príde priamo na pomoc Ukrajine, keď Ukrajina nepadla. Vraveli o ohrození moskvy, o bezpečnostnom koridore moskvy (podlé a primitívne, ale čo už od russa čakať). Keď to hnusné nato nezaútočilo, teraz začali vykladať, že Kyjev je matka ruských miest (lebo dolgoruký prišiel z Kyjeva a založil moskvu) a russi majú teda morálne právo na Kyjev ... No, logika primitíva rangu medvedeva ...Mám pokračovať v tých vašich nezmysloch vyvracaní? Načo, končím ...
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 3. 2023 18:10
A k tomu tutlání a autoritářství. Rusko je natolik velké, že když se mezi lidmi něco děje, těžko to utají, leda by se to stalo někde na venkově.Autoritářství - neplete si to náhodou někdo s tvrdou rukou. Pamatujete na Bašára al-Asada a Sýrii, jak se celá oblast propadla do problémů, když ho Američani odstranili? Některým lidem prostě musí být vládnuto tvrdou rukou a jelikož jste tam byl, tak víte, že oni vidí svobodu naprosto jinak než mi. A pokud to nevíte, jsou videa s rozhovory skutečných odborníků, kteří v Rusku, Ukrajině a tehdy Sovětském svazu strávili desítky let, včetně kontaktů na nejvyšších místech. A upřímně jim věřím násobně víc než vám.
"Některým lidem prostě musí být vládnuto tvrdou rukou.." jojo, pravdu máš, kamošu. Držkuješ že se ti korupce nelíbí? Do gulagu pudeš. S Vladimirem Vladimirovičem nesouhlasíš? Vyber si patro- čtvrté, páté, i sedmé můžeš.Upřímně: fakt s tebou souhlasím, příteli.
Rusko není velké. Má jen 146 mil. obyvatel. Akorát obsadili celou sibiř, o kterou nikdo nestál dokud se tam neobjevil plyn a ropa.
On mi připomíná Rogera Waterse 😀
Bohuzel ne hudebnim talentem.
Až na to, že vojna na )Ukrajine je náboženská To, čo Ukrajinci vnímajú ako svoje duchovné oslobodenie, totiž ruské pravoslávie považuje za neodpustiteľné kacírstvo, hriech voči viere a - slovami jeho patriarchu Kirilla - „hrubé zasahovanie ukrajinských politikov do vnútorného cirkevného života“.A práve Kirill I. (občianskym menom Vladimír Michajlovič Gunďajev) drži pri moci V.V.Putina, lebo tvrdí, že jeho otec tajne, a bez zdokumentovania , pokrstil Putina (čo v Rusku, kde stúpol počet pravoslávnych veriacich z 30% v roku 1990 na 78% v roku 2009 znamená zaistenie vládnutia a opak by ho vlády zbavil) 10.12.2019 06:10Pravoslávne Rizdvo roku 2019 sa do dejín pravoslávnej cirkvi zapíše ako deň, keď Ukrajinci potvrdili želanie rozlúčiť sa s moskovským patriarchátom.„Kristus sa rodí a rodí sa aj naša sloboda. Tomos (dekrét o samostatnosti, pozn. red) je podpísaný,“ neskrývali v sobotu nadšenie cirkevní komentátori, ktorí pre ukrajinské televízie komentovali priamy prenos z Chrámu sv. Juraja v Istanbule.Práve tam, deň pred pravoslávnymi Vianocami, sa definitívne uzavrela procedúra, ktorou na Ukrajine vzniká nezávislá pravoslávna cirkev - odlúčená od moskovského patriarchátu.Svoje rozhodnutie podporiť Ukrajincov Bartolomej zverejnil ešte v októbri minulého roka, na čo Rusi reagovali prerušením kontaktov. Arcibiskup ním symbolicky obnovil svoje právomoci voči ukrajinskému pravosláviu, ktoré v roku 1686 zveril konštantinopolský patriachát Moskve, a sňal kliatbu, ktorú na ukrajinskú cirkev uvalil moskovský patriarchát.V skratke, potvrdil, že sa blíži koniec viac ako 300-ročnej cirkevnej podriadenosti Kyjeva voči Moskve. To, čo Ukrajinci vnímajú ako svoje duchovné oslobodenie, totiž ruské pravoslávie považuje za neodpustiteľné kacírstvo, hriech voči viere a - slovami jeho patriarchu Kirilla - „hrubé zasahovanie ukrajinských politikov do vnútorného cirkevného života“.https://www.aktuality.sk/clanok/654317/bez-modliti... ...
Bullshit.Ruske napadeni UA neni nabozenska valka, je to imperialni valka, vicemene totalne klasicka. Nabozensky aspekt tam je, ale to je jen takova tresinka na dortu, nebyl to ani spoustec a ani ted nefunguje jako moc velka motivace ani pro jednu ze stran.
Nabozensky aspekt vyfabuloval Kreml az nasledne. Jen dalsi z neverohodnych pokusu o legitimizaci tech zverstev a zvyseni slabe podpory v ramci domaciho obyvatelstva. Mimo Rusko tahle snaha az na vyjimky (vidime treba zde) samozrejme naprosto selhala.
tiež to hodnotím presne ako ste napísali a Váš predrečník sa snaží len zvaliť vinu na veriacich. Keby to boli rkc, ideálne, ale v rusku je rkc veriacich asi zanedbateľne, tak na pravoslávnych. A zabudol napísať, že kirill a putin sa v kgb kamarátili, takže pomoc vzájomná, nie jednostranná ... Ale ako píšete, všetko toto je len na to ôdobré", aby ruské impérium pod cárom putinom zasa rástlo a ovládalo nové alebop staronové územia ...
Že by se Putin v 21. století pustil do náboženské války? To mne pobavilo. To co se tam děje, je prosté. Ukrajinci chtějí čistý národ, zemi jen sami pro sebe a jdou na to silou. A je logické, že to někomu nelíbí. Ještě než Rusko zaútočilo, byly tvořeny a publikovány dokumenty o tom, co Ukrajina na východě zemně provádí. Když útok začal, bylo najednou Rusko nepřítel číslo jedna a Ukrajina začala být zvána na přístupové rozhovory do NATO a EU. Tak ať mi nikdo netvrdí, že se její obraz nezměnil.
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 3. 2023 11:45
Chlapče, ty meleš naprostý sračky. Naprostý. Já na Ukrajině strávil několik měsíců, tys tam, tipnu si, nikdy nebyl.
V které části Ukrajiny?
A kde jsi byl ty? Co? Nikde.
Ptám se. Já mám své ověřené zdroje, vy máte kecy. Nehledě na to, že to je dost podstatné.
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 3. 2023 12:47
Ano, ty tu máš akorát kupu keců a nikdy jsi nebyl ani na té Ukrajině, která je tu za rohem, natož třeba v Rusku. Ty "své odborníky" si strč rovnou tam, kde máš svoji hlavu. Nejlepší je osobní zkušenost, kterou ty ovšem nemáš.
Takže kde na té Ukrajině a nebo to bylo jen tak plácnuté, aby se neřeklo?
Zcela zásadní pro nějakou "diskuzi" s tebou je fakt, že tys nevytáhl své paty z českého rybníka. Odvoláváš se tu na "nějaké odborníky", to já si mohu dovolit luxus vlastního názoru, který jsem si udělal po několikeré osobní návštěvě. "Odborníky" z jakékoliv strany nečtu. Nemám k tomu důvod. Mám vlastní zkušenost. Ty si odkázán jen na to, jak si necháš médii zmasírovat vlastní zbytek mozku.
A vy jste tvrdil, že jste tam byl, ale odmítáte prozradit kde. Takže jakou má vaše řeč vypovídací hodnotu?
Ano, byl. Na Ukrajině jsem strávil několik měsíců. Dokonce mám doteď v peněžence pár hřiven.
To je hezké, kde a kdy?
Víš co, seber se, zajeď si tam a pak si popovídáme. Věř, že bude o čem.
O tom tykání už jsem něco psal. Takže slušnost 0, argumenty 0. Vy sám jste patrně jedna velká 0.
Já se slušně chovám jen ke slušným lidem, ty jsi obyčejný vypatlaný odpad. Aby mezi námi bylo jasno.
Slušní lidé diskutují bez urážek, chápete vůbec, co to o vás vypovídá?
Jó, ty sám se označil za toho "slušného", co? Na to, abys byl slušnej, tak se máš slušně chovat a né to o sobě jen tvrdit.
Vaše první reakce na můj text. "Chlapče, ty meleš naprostý sračky. Naprostý. Já na Ukrajině strávil několik měsíců, tys tam, tipnu si, nikdy nebyl." Ještě stále mi chcete tvrdit že diskutujete slušně? Krom toho, že jste byl kdesi a kdysi na Ukrajině, ale už nejste schopný uvést kde a kdy, z vás žádný argument celou dobu nevypadl. Vlastně se divím, že s vámi ztrácím čas. Tady na tomto webu evidentně pravdu slyší neradi. Ale je vám jasné, že se časem ukáže, jak to vlastně bylo?
Ano, ono se to časem ukáže, a ty pak budeš chvíli koukat do blba a přemýšlet, jak si omluvit tu svoji debilitu. Ale neboj, sám opět něco vymyslíš a začneš tvrdit zase nějakou jinou další sračku.
Takže váš názor je ten, že USA nikdy žádnou válku nezačaly, SIA nikdy nikde nesvrhla žádný režim, nezpůsobila žádnou revoluci, novináři píší čistou pravdu. Ehm. Kdo že se to má divit?
Kde jsem ty degeneráte tvrdil/psal něco o USA? Vidím, že ty nejsi vůbec jiný, než ta groteskní skupina lidí, která má naučený jeden vzorec "diskuze", jak se někomu snažit vnutit něco o tom, co ten druhý NIKDE ani slůvkem nezmínil. Pak se nezapomeň označit za "morálního vítěze", problému, který sis SÁM VYMYSLEL a sám sis ho i vyvrátil. Jsi k zblití!
Patrně jste vůbec nečetl, co vše jsem zde napsal. Tak se neztrapňujte.
Reaguješ na mě? Nebo jen na sebe? Si ukliď ten bordel ve vlastní hlavě.
myslíáte tie "publikácie", kde sa snažili "dokátať", že Ukrajinci terorizujú etnických rusov a napokon sqa ukázalo, že fotečka je z new orleansu potom, ako katrina vyčítála a vojaci tam boli na to, aby nedochádzalo k rabovaniu? Či tie klamstvá z Odessy?Pane, klamete tak sproste, až sa hory zelenajú ...Ešte taká "drobnosť" ... Potom, ako vyhnali najväčšieho korupčníka janukovyča, ktorý za násilníctvo predtým aj sedel v base myslím 2 roky, presadili nacisti (nehanbím sa napísať) zákon, zakazujúci iné ako Ukrajinský jazyk v parlamente. Potom prišli voľby (za pár mesiacov) a skoro prvé, čo novo navolený parlament urobil, bolo zrušenie toho nezmyslu. A len tak mimochodom, nacisti rôzneho rangu dostali asi 1-1,5% hlasov ...Takže sorry, ale maľujete nezmysly, Fakty sú úplne iné ...
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 3. 2023 18:28
Nesmysl, náboženství za tím nemá smysl hledat. Tady jde jen o zdroje, území a o moc. Náboženství může být maximálně tak zneužito jen jako prostředek. Stejně jako kecy o slovanství. Putin není náboženský magor. Ta válka měla na papíře z ruského pohledu dokonalý smysl. Seberou si, co potřebují, demonstrují tím svoji sílu a západ bude jen čumět a maximálně udělá nějaké malé sankce. Ale to by fungovalo, jen kdyby to dali rychle v řádu dnů max. týdnů. To, co je z toho teď, je pro Rusko noční můra. Ale to samozřejmě nikdy nepřiznají a budou jen vršit lejna na sebe.
Položím velice jednoduché otázky. 1. Kdo je už od konce 2. světové války jeden z hlavních a býval v jiné podobě hlavní nepřítel USA?2. Kdo vlastní většinu velkých zbrojovek a muniček včetně většiny evropských a kdo tedy vydělá nejvíc na obnově stavů armád, které na Ukrajinu posílají zbraně?3. Kdo přišel s tím, že Rusko nejde porazit přímo, ale je třeba ho nejdřív oslabit?4. Ukrajina si něco začala s Ruskem - nepřátelství mezi nimi bylo už před rokem 2014, ale už nedávno se chtěli dohodnout a někdo to zarazil. Kdo?5. Která velká země má tak velké dluhy, že letos poprvé přiznala veřejně, že něco nezaplatí?Kdo aspoň trochu situaci sleduje déle než 10 let, ví. A sledováním fakt nemyslím pouze mainstreamová média. Většina těch, co se mi smějí, vůbec netuší, co se opravdu děje. Jenže máme cenzuru a naplno se psát nesmí.A ještě drobnost k surovinám. Rusko není moc průmyslová země, myslíte, že důvod v podobě surovin by k válce stačil?
Názor byl 2× upraven, naposled 9. 3. 2023 12:06
K těm tvým geniálním otázkám asi takto:https://www.youtube.com/watch... Válka s Ruskem pro západ nikdy neměla smysl. Bylo by z toho více škody než užitku. Suroviny jsme si od Ruska bez problémů kupovali a Rusko si zase kupovalo západní zboží. Z pohledu západu ideální stav.S kecy o tom, že je třeba situaci lépe sledovat, si nech také od cesty. Já se na východních trzích pohybuji déle, než těch tvých 10 let. Znám tedy jak Rusy, tak Ukrajince a jsem s nimi denně v kontaktu.
A ono někdy někde platilo, že běžní občané a vrcholní politici jsou totéž? Nebo že politik vždy dělá jen, co by měl a nestará se místo toho o vlastní kapsu? Na pohádky jsem starý.
To má být reakce na co? Jako že když se neznám osobně s Putinem, Zelenskym, Bidenem atd., tak o situaci stejně nic nevím?
Já jsem někde napsal, že západ válčí s Ruskem? Pouze využili nepřátelství a nyní celý konflikt prodlužují, protože vydělají na zbraních po kterých už začala být zvýšená poptávka. Jestli jste to pochopil nějak jinak... USA logicky přímo válčit ani nemůžou. Žádná země NATO nemůže přímo válčit s Ruskem a logicky to platí i obráceně, ale někdo má podivnou představu, že lze Rusko oslabit do té míry, že by to jít mohlo. Ale tady je nutno vše vysvětlovat evidentně.
Tím, chceš naznačit, že Putin je úplný kokot nebo dokonce americký agent, který dělá přesně to, co USA chce? Že jim tuhle kulišárnu neprohlédl? Že mu nefungují tajné služby?V tom případě by mohl USA vytřít zrak tím, že válku ukončí a stáhne se. Přeci jim nebude dělat vola krmit jejich zbrojní průmysl.
A kdo píše o Putinovi? Už vidím tu komedii, jak se o to někdo snaží. Kdo byl několikrát i v poslední době ve spojených státech, kdo má společné fotky s Georgem Sorosem? A ostatně sám George Soros nedávno přizanal že do Ukrajiny dost investoval. Nabízí se dvě otázky. 1. proč to udělal a do čeho investoval a 2. proč to nezveřejnil hned ale až po několika letech. 3. co dělají na Ukrajině už od začátku američtí vojenští poradci? Ukrajina přece není země NATO. Ostatně není tajemství že východní část armády je samostatná a Kijev celou dobu nad ní nemá plnou kontrolu a je taky plná zahraničních žoldnéřů. Mimochodem víte, jak velká částka ze zahraniční pomoci se nedostane do svého cíle kvůli korupci? Ukrajina se 8 let na válku připravovala a stejně potřebuje pomoc v podobě zbraní. A podobných otázek je daleko víc.
No počkej, tak nejenže je Putin vůl, on ani o ničem nerozhoduje a ruskou invazi spustili sami Američané se Sorosem v čele bez jeho vědomí?
A ten relevantní zdroj o tom démonickém Sorosovi je kde? Ideální by byl link na rozhovor s ním. Ale asi ho najednou nikde nenajdeš, co? Ty si fakt myslíš, že se na Ukrajinu posílají tuny hotovosti? K čemu by jim tam byla? 😀 Zkus někdy použít to, co nosíš na krku, asi jen proto, aby ti do něho nepršelo.
Aha, a kde přesně na Ukrajině jste byl. Z mého pohledu, kdy nemíníte odpovědět, jste lhář. Myslíte si snad, že je mou povinností si každou zprávu někde archivovat, možná jste si nevšiml, ale už ani autoři zpráv na Novinkách, Seznamu a podobně už někdy neuvádí zdroje a někdy se ani nepodepíší. Proč bych to měl dělat. Tím spíš, že kromě urážek nemáte naprosto nic. Já toho zde uvedl už dost a vy stále nic, tedy proč bych to sakra dělal? Stejně už dávno máte svůj názor.
Je mi naprosto jedno, co si individuum jako jsi ty, myslí o mně. Já velmi dobře vím, co jsi zač. Morální odpad a nula.
Takhle to fungovala prece i bez arcidabla Sorose:Spojene staty taky "prodluzovaly konflikt" Velke Britanie a Sovetskeho svazu s Nemeckem, aby "vydelaly na zbranich, po kterych uz zacala byt zvysena poptavka".Spojene staty prece "nemohly primo valcit" s Nemeckem a "logicky to platilo i naopak". A "nekdo mel podivnou predstavu, ze lze Nemecko oslabit do te miry, ze by to jit mohlo".Jo, je nutno vse vysvetlovat. Protoze jste uplne mimo. Jedina otazka je, zda je to deficitem intelektu, neschopnosti hodnotit informace ... nebo kombinaci obojiho. :o)Takze to pitomcum a sputnikomilum opakovane vysvetlujeme, byt jde o hazeni perel svinim.
Názor byl 2× upraven, naposled 9. 3. 2023 16:17
On to byl idealni stav nejen z pohledu Zapadu, ale i z pohledu Ruska. To bohuzel nutne neznamena, ze to byl idealni stav i pro cast ruskych "elit".
Meleš naprostý hlouposti. Jak někdo může být tak vymletý, zmanipulovaný a ještě se tím chlubit na veřejnosti. Jsi k zblití.
Je ovšem otázka, kdo je zmanipulovaný?
Ty určitě.
Proč, protože mám jiný názor? Možná to nevíte, ale politici se často snaží, aby věci vypadaly jinak, než jaké jsou. A víte kdy se prozradí? Ve chvíli, kdy někdo ukáže a není to jen text, co ti lidé říkali někdy před lety, když si nedávali pozor. Protože takové věci jako zatáhnout někoho do války a tvářit se, že s tím nemají absolutně nic společného, nejdou udělat nějak rychle. Ale to by jste musel opravdu vnímat, co se děje místo sledování TV zpráv nebo čtení NOVINEK a podobně. A mimochodem, taky o věcech přemýšlet.
Ty máš v hlavě jen to, co sis tam někým nechal napumpovat. A to je "celý tvůj problém".
Je naprosto OK mit jiny nazor. Jenom nastavaji urcite "provozni komplikace", kdyz ten "jiny nazor" je zamerne vyfabrikovana snuska hovadin bez jakekoli vnitni logicke konzistence. ;o)
Problém je, že tu jaksi nejde napsat vše. Jednoduše, Rusko zaútočilo. To je fakt. Ale všechny okolnosti dávají perfektní smysl, jen jaksi se o tom nesmí moc informovat. Protože jestli vám to nedošlo. Jaksi povinně musíme být protiruští jen proto, že žijeme v zemi, která je členem NATO. Takže pravda není důležitá, je důležité aby lidé "věděli". Protože současně s tím vším a toho jste si mohli všimnout, se vlastenectví stalo sprosté slovo. Nikdo nesmí říct, že je vlastenec, automaticky to znamená že je proruský. Dostalo se to do fáze, že lidi ani neví, na co v naší historii i současnosti můžou být hrdí. A není to náhoda EU se snaží utlumit národní hrdost. Přece nejsme národy, jsme Evropané. Zakazují i výrazy otec a matka, má je nahradit rodič 1 a rodič 2. Dětem se už na základní škole tluče do hlavy, že se přece můžou rozhodnout jaké z několika desítek pohlaví jsou, že je normální jít na chirurgickou změnu pohlaví a že jim do toho rodiče nesmí mluvit. Celé se to děje tak dlouho, že to někteří ani nevnímají. Už byli odsouzeni učitelé za to, že tvrdili, že jsou jen dvě pohlaví. U nás zatím ještě ne. Jestli to vše nevidíte, jste slepí. Myslíte si, že to spolu nesouvisí, protože ty věci vidíte odděleně. Myslíte, že jsem tomu kdysi před lety věřil? Stačilo otevřít oči. Lidi se dnes nezajímají, pokud se něco netýká jich samotných, pak už je ale často pozdě.
Názor byl 2× upraven, naposled 9. 3. 2023 16:48
"okolnosti dávají perfektní smysl""jen jaksi se o tom nesmí moc informovat""pravda není důležitá""EU se snaží utlumit národní hrdost""otevřít oči"...To jsou už tak zprofanované "fráze" dezolátů, že alespoň průměrně inteligentní entita se tomu může leda zasmát. U tebe pochybuji o zdravém rozumu a přemýšlím, jestli toho idiota ze sebe děláš zadarmo a z vlastního přesvědčení. Rusko na tebe. Seber se, odjeď tam alespoň na 3 týdny - alespoň. Prvních čtrnáct dní budeš pravděpodobně vožralej, takže ti bude všechno jedno, týden budeš střízlivět a přemýšlet o tom, jak moc ses ve vlastním úsudku spletl. Další týden tě bude zajímat už jen jedno, jak se z tama co nejrychleji ve zdraví dostat. A to, že tě bude hřát v kapse pas země Evropské unie, budeš považovat za vlastní životní úspěch, za který ovšem neneseš žádnou zásluhu.
A vaše odpovědi jsou taky jak podle kopíráku. Ostatně i kdybych tu napsal vše, přidal k tomu zdroje, vy jste stejně už dávno přesvědčení, jaký by to mělo smysl. Kromě toho, když si přečtete vše, kde jsem argumentoval, není toho málo. Poznám, kdy má diskuse význam a kdy ne. Stádo naočkované tím, co si stát přeje. Nedivil bych se tomu, kdyby jste i těm 74 nebo kolika pohlavím věřil. Už jen z principu, přece to říkají vládní politici, tak to musí být pravda, oni by nelhali, oni přece nikdy nelžou, že?
Ano, neni toho opravdu malo, cim jste argumentoval. Mozna by bylo lepsi pouzit mene argumentu, ale vynechat lzi a naproste nesmysly. I jediny skutecny argument by mel milionkrat vetsi vahu, nez tyhle vsechny nesmysly o Sorosovi, 74 pohlavich a stadu. Proste misto argumentace pruhledne nelhat a nevrsit jednu lez za druhou. Uvedomte si, ze nejste Goebbels, aby Vam takove triky prochazely.
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 3. 2023 19:53
A nebo je to jinak. Prostě věříte vládě a tím pádem i tomu, že to jsou nesmysly, tedy vás ani nenapadne nad tím přemýšlet v souvislostech. A poslední otázka, protože už mne to nebaví. Proč je zakázáno o tom mluvit nahlas? K čemu slouží cenzura? Není to náhodou k tomu, aby se lidé neptali na nepříjemná témata? Taková, o kterých nechtějí mluvit ne proto, že to není pravda, ale protože to jde někomu, některému spojenci proti jeho politice. Ale tady už jsme asi na moc tenkém ledě, že? Celé to vychází z toho, že věříte vládě, té vládě, které snížila valorizaci důchodů, ale neštítila si navýšit platy. To není vláda pro běžné lidi, tady krachují podniky od malých po velké tempem, jaké nepamatujeme ale vláda řeší peníze pro Ukrajinu. Řeší cizí stát na úkor vlastních občanů a vy jí věříte.
Aha, takze se nakonec dostavame k tomu, ze jste ochoten verit i lzim o domaci politicke scene. Uplne mne to neprekvapuje.
Vláda by se především měla zaměřit na mladé a ekonomicky aktivní lidi. To je budoucnost naší země. Ne pumpovat prachy do důchodců, kteří stojí naši zemi extrémní množství zdrojů (a ničím nepřispívají), které naše země, bohužel, nemá. Nemusí se ti to líbit a asi nebude, protože se tě to pravděpodobně týká, ale budoucnost naší země je mnohem důležitější, než vyřvávání důchodců, kteří si nejen na sebe nevydělali, ale mají pocit, že se o ně musí všichni starat.
Takže je pro vás přijatelné, sebrat prachy lidem, co tu zem vlastní prací pomáhali budovat. Super, úcta ke starší NULA. Máte představu, kolik dětí se na své rodiče vykašlalo a odsunuli je do domovů? Asi ne. Ale pardon, vy budete mladý navždy. Ale jedno máte jisté, na vás se vaši potomci taky vykašlou. A jedna drobnost, ono se to týká i invalidů, takže doporučuji se nezranit, mohlo by se to týkat i vás. A k tomu mládí. Kdo chce možnosti má už teď, jaké dřív nebyly. Jenže když klesá počet firem, kde ho zaměstnají, nebo kde získá praxi? Ta vaše teorie se bortí.
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 3. 2023 20:40
Stáří NENÍ zásluha! Rodiče mají své děti a mají je vychovat tak, aby je jejich vlastní děti držely v úctě a vždy se o ně dokázaly a chtěly postarat! Tak jsem byl vychován já a tak to vždy budu dělat. Své děti to učím a budu učit taky. To, že na tebe kašlou lidi kolem, je především tvoje zásluha, to není problém těch lidí, že jsi jim ukradený.
S tím souhlasím, jenže je to stále vzácnější. A z čeho pak ti staří či nemocní mají žít. A mimochodem, toto si můžete ověřit, šlo to veřejně zpravodajstvím, Česká republika v poměru k HDP dává na důchody nejméně, ta kapitalistická západní Evropa nejvíc. Takže i když vezmu průměrné platy a náklady na život, důchodci na západě se mají nejlíp. Takže ať mi někdo vleze na oči s tím, že není povinnost státu se o VŠECHNY občany postarat, když to potřebují. A úvaha na závěr: Na podporu v nezaměstnanosti nesáhli? Stále vám to připadá v pořádku? A z toho co je známé, z ohledem na HDP dáváme nejvíc na Ukrajinu. Děláme to na dluh budoucích generací a ručíme za Ukrajinský dluh, PROČ? Ukrajina je násobně větší země. Proč neručí když už celá EU? Češi jako národ jsou nejtupější poslušná ovečka.
My za žádný ukrajinský dluh neručíme. Opět se ukazuje, jak máš zmasírovaný mozek propagandou a z čeho čerpáš ty svý "rozumy". Není pravda ani to, jaký poměr HDP dává naše vláda na důchody.Ty jsi pro společnost nebezpečný a hloupý parazit!
Tohle je prece cele uz dost stary a totalne provareny hoax. Je zvlastni, ze i takovou vec vytahuje. ;o)
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 3. 2023 14:09
Znova ti budu opakovat. Ty zde prezentuješ JEN TO CO SI NĚKDE VYČETL. Sám máš NULOVÉ vlastní zkušenosti, nikde jsi nebyl, nic neznáš. Takže o čem tu chceš diskutovat? O demagogii, kterou jsi někde sežral? K smíchu, resp. k pláči jsou lidé, co jen žvaní, aniž by sami měli vlastní zkušenost!
No pokousi se neuspesne diskutovat treba o hoaxech usteckych komousu ohledne stavu ekonomiky. Ma jiny nazor na penze (ktery zjevne sdili s opozici), coz neni prekvapive. A prekvapive neni ani to, ze se pokousi zmenit tema od propagace Kremlu / doslovneho prepisu kremelske propagandy k domaci politice, kdyz s tim prvnim neuspel (zejmena kvuli detsky naivnim metodam). :o)
Vetsina lidi se i dnes zajima. Proto s temi vyse snesenymi cizimi frazemi moc neuspejete. Lidi maji na rozdil od Vas ty oci uz davno otevrene. Nastesti.Pritom mate recht, ze to jde napsat jednoduse: Svine v cele Ruska vyvolala bezduvodne valku se sousedni zemi (pote, co se tam neuspesne pokusila ziskat vsechnu moc mene drastickymi, ale take nasilnymi prostredky za cenu mnoha lidskych zivotu). Vojaci pod jejim velenim pachaji masove valecne zlociny a svini rizene sdelovaci prostredky je za to oslavuji. I v Cechach se najdou hajzlove, kteri tomu tleskaji. A nekteri se k tomu nedokazou ani z ryzi zbabelosti priznat a schovavaji se za kecy o Sorosovi, zlem Zapadu, bububu, skritcich, vodnikach a Dedovi Mrazovi. (Asi nespravne predpokladaji, ze ostatni budou tak blbi, aby jim to verili.)Je to cele opravdu az takhle jednoduche.
Názor byl 3× upraven, naposled 9. 3. 2023 19:24
Tak bacha, několikrát jsem uvedl, že Rusko napadlo Ukrajinu a že válka je svinstvo, takže mi nepodsouvejte, co jsem nenapsal a co si ani nemyslím. Ale zkuste se zamyslet nad několika věcmi. Ukrajina se na válku 8 připravovala, proč? / Může Rusko válkou víc ztratit nebo získat? / Máte představu kolik peněz se ve zbraních točí a kam ty zisky půjdou? / Ještě jedna věc, kterou jsem nenpasal. Peště před válkou se USA netajily tím, že by rády dodávaly plyn do Evropy, ale protože byl dražší (logicky) Evropa odmítala. A co se nyní děje? Staví a zvětšují kapacity pobřežních překladišť zkapalněného plynu. A podobný věcí by se našlo víc. Ale samozřejmě to jsou věci, které spolu nesouvisí. Jedna věc na závěr, když je Rusko takový agresor, proč většina Ukrajinců utíká do Ruska? A k údajným raketovým útokům na civilní cíle, přemýšlel jste někdy nad tím, co udělá raketa, kterou zasáhne protivzdušná obrana?
Zase dalsi smes lzi, polopravd a vymyslu? Nefunguje to, tak to nedelejte.A cele to "Rusko je zle, ale.." je presne ta situace, o ktere jsem psal v tom odstavci o zbabelcich.Premyslel jste nekdy o tom, co udela raketa, kterou nejaka svine namiri na nemocnici? A je jedno, jestli je ta nemocnice na Ukrajine nebo v Syrii.
Za válečné zločiny vojáci končí u soudu, pokud to nevíte. Vážně si myslíte, že ve válce, která je tak sledovaná novináři i lidmi, by to někdo opravdu cíleně udělal. Víte která věc mi vadí docela hodně? Když někdo soudí lidi za politické rozhodnutí představitele jejich státu. Typicky třeba sportovce, vědce nebo umělce. Vy jste právě ten typ, který to dělá.
No prokazatelne to nekdo cilene dela. A spolecne s Vami verim, ze za to nekdo k soudu pujde. A zdaleka nejen svine z Kremlu. Taky ten, kdo tam tu raketu vedome odpalil. Podobne jako treba za masakry civilistu, kteri jen byli svedky rabovani.Za politicka rozhodnuti jinych nikoho nikdo nesoudi. Vzdycky se jen sprosti vrazi haji tim, ze oni nic, to ti nahore. Protoze vedi, ze hlupaku, kteri takove vymluvy prijimaji, neni uplne malo. A pak se ohaneji sportovci, vedci nebo umelci. Vy jste presne ten typ, ktery to dela. Ne ja. To se mi snazite prisit opravdu velice hloupe a zcela marne.
Názor byl 2× upraven, naposled 9. 3. 2023 20:15
Právě jste si naběhl, jedná se totiž často o rakety protivzdušného systému S-300. Nebudeme se bavit o bojové hlavici, která se samozřejmě liší od hlavic pro pozemní útok. To co nás totiž zajímá, je naváděcí systém. Ten je stavěný na zasažení vzdušného cíle a ani ho nemusí přímo trefit, stačí exploze dost blízko. Zeptám se potřebuje taková raketa pozemní navigaci? Ne nepotřebuje. Můžete mi tedy vysvětlit, jakým způsobem, by jste ji chtěl přesně navigovat na pozemní cíl? Není to náhodou tak, že to Ukrajinci sestřeluji a moc neřeší, kam ty trosky potom dopadnou. Ale třeba víte něco, co já nevím, třeba na těch raketách kompletně mění navigační systém. Pak je ale otázka jak to, že to ještě nikdo neobjevil. A jedna technická, výměnou firmware to opravdu nejde. Jsou tam odlišné snímače, v protivzdušné je cílové navádění radarem nebo infra. atd. Fakt to není jednoduché, pokud to vůbec jde. Zkuste to vzít jako technický problém a přestaňte na chvíli řešit emoce, vím že je to těžké.
Takových keců o ničem a přitom Bělorusové se tím pochlubili již v roce 2011:https://naviny.by/rubrics/politic/2011/10/1... ... Tuto funkci má systém od začátku.
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 3. 2023 20:55
https://посткомсг.рф/news/smi/186218/"Думаю, вы хорошо знакомы с результатом недавних учений в Ашулуке. Я всегда привожу этот пример: у нас есть комплексы С-300, некогда произведенные в Советском Союзе, С-400. Это комплексы, которые сбивали воздушные цели. Года два тому назад надо было научить эти комплексы поражать цели на земле. Такого еще не было, чтобы комплекс противовоздушный С-300 поражал цель на земле за несколько десятков километров от места расположения его позиции.И вы знаете, кто «научил» эти комплексы стрелять таким образом? Белорусы."
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 3. 2023 21:10
Pokud to je opravdu tak, tak jsou za to odpovědní právě Bělorusové. Protože původně to ten systém neuměl. Drhá věc, pokud to umí běloruské S-400 a S-300, kde berete jistotu, že se zbavili své výhody a dali technologii Rusům.
Ten systém to umí od začátku a Rusové to samozřejmě moc dobře ví, využívají toho a netají se tím:https://aif.ru/politics/world/kak_komple... ...
Takove funkce ma (ve vetsim ci mensim rozsahu) drtiva vetsina raketovych PL systemu. Laici o tom nemivaji ani poneti.Tudiz beloruska samochvala je v tomhle pripade spis usmevna..
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 3. 2023 21:28
Být debilem, jako jsi ty, to musí být sakra těžké. Ani nevíš, na co se dá střílet S300/400... Obecně známý a mnohokrát propíraný fakt.
Zase tak známý není. Četl jsem jak to funguje a jsou tam jisté podmínky, které nelze aktuálně plnit, aby to bylo patřičně přesné. Stále je to jen modifikace stávající inerciální navigace a ta sama o sobě není moc přesná. Pro přesný zásah je totiž třeba radarový signál z letounu AWACS a ten Rusové riskovat nebudou. Raket sice mají dost, ale ne tolik, aby mohli plýtvat. Takže trvá, co jsem původně psal, zásahy civilních budov z uvedených důvodů jsou náhodné. Asi vám uniká, že podle šetření Transparency International se prokázalo podezření, že Ukrajinci staví své jednotky ve městech a záměrem je následně obviňovat Rusko, že úmyslně střílí na civilní cíle. Pak se takovým zásahům moc vyhnout nedá.
Že to není přesné Rusové moc dobře ví a je jim to úplně u prdele, protože ať to dopadne kamkoliv, trefí to něco ukrajinského. Viz článek nahoře "Эти ракеты нельзя назвать высокоточными".Tady máš dokument z roku 2001, kde se také píše, že to má režim střelby na pozemní cíle.http://epizodyspace.ru/bibl/ganin/s-300/ganin-s-... ... Jistě ti nedělá problém si to tam najít.A ne, ta zpráva není o tom, že mají jednotky ve městě, aby mohli obviňovat Rusko. Je to jen obecná zpráva o tom, že mají jednotky blízko civilním cílům a vůbec neřeší, proč tam jsou. Zpráva neřeší kontext, řeší jen to, že vojenský cíl u civilního logicky ohrožuje civilní cíl. Neřeší, proč je tak UA umístila, stejně tak neřeší, že by obviňovala Rusko.Jejich umístění je ale je celkem logické, protože těžko budeš bránit civilní cíl tak, že budeš stát s armádou na poli za městem a koukat, jak ti město obsazuje nepřítel. Případně mi popiš, jak bys to asi tak udělal. Rusové by to dělali úplně stejně. No vlastně oni to preventivně dělají už teď v Moskvě:https://m.vk.com/wall-123538639_3375445... Mimochodem ta organizace má tři prdele dalších zpráv o tom, co vše je špatně s Ruskem, ale to se nehodí a na stránkách s ruskou propagandou o nich nebude ani čárka.
Mimochodem, v té zprávě je i toto:"Not every Russian attack documented by Amnesty International followed this pattern, however. In certain other locations in which Amnesty International concluded that Russia had committed war crimes, including in some areas of the city of Kharkiv, the organization did not find evidence of Ukrainian forces located in the civilian areas unlawfully targeted by the Russian military.""Many of the Russian strikes that Amnesty International documented in recent months were carried out with inherently indiscriminate weapons, including internationally banned cluster munitions, or with other explosive weapons with wide area effects. Others used guided weapons with varying levels of accuracy; in some cases, the weapons were precise enough to target specific objects.The Ukrainian military’s practice of locating military objectives within populated areas does not in any way justify indiscriminate Russian attacks. All parties to a conflict must at all times distinguish between military objectives and civilian objects and take all feasible precautions, including in choice of weapons, to minimize civilian harm. Indiscriminate attacks which kill or injure civilians or damage civilian objects are war crimes."Ale to se opět nehodí, že?
Ja si na rozdil od Vas nenabehl ani trosku. Jen se opet ukazalo, ze ja o veci mam sesbirana fakta. Vy mate jen nactene weby prokremelskych blouznivcu. :o)))))
Putin nedávno podepsal zákon, že za zločiny, které spáchali ruští vojáci na Ukrajině, nebudou v Rusku souzeni. Prostě jim to prominul. K zblití!
Až na to, že tohle řeší soud mezinárodní. Doplňte si vzdělání.
Rusové na mezinárodní soudy z vysoka kašlou. Vzdělání mám vysoké dost.
Ten mezinarodni soud, kteremu Rusko podle jeste starsiho vynosu kremelskeho darebaka sve obcany nevyda? Takze predpokladate uplnou porazku kremelske kliky a nasledne souzeni vsech zlocincu?Nehlede na to, ze i valecne zlociny by primarne mel soudit rusky soud. Teprve pri jeho necinnosti muze nastoupit justice mezinarodni. Takze na druhou stranu asi pro zmenu predpokladate, ze ruska justice proti valecnym zverstvum nezasahne..
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 3. 2023 21:24
Konkrétně jakýsi Toper. 0 Argumentů a to jsem si dal tu práci a prohledal celou diskusi. Takže pro mne se kterou je ztráta času diskutovat.
S tebou, jakožto dezinterpretem pochybných zdrojů a individuem s NULOVOU vlastní zkušeností, je jakákoliv "diskuze", jen ztrátou času. Čehož jsem si plně vědom.
A jaký argument jste uvedl vy?
Argumenty jsou pro mě jen osobní zkušenosti. Ne to, co si ty kde vyčteš, "rychle než to smažou".
Takže tři čeští specialisté na oblast východní Evropy se zkušeností v desítkách let každý jsou nic, protože jste strávil několik měsíců kdo ví kde. Tak to se musím klanět vám evidentně. A s tím, že musím číst rychle, než to smažou, se fakt pletete. Většina je na netu stále.
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 3. 2023 13:34
Čeští specialisté jsou mi ukradení. Já jsem taky pro jiné specialista, protože mám osobní zkušenosti, tak si za mnou chodí pro rady. Jen nemám potřebu to nikde veřejně sepisovat.
Já bych sem ty rozhovory s nimi dát mohl, ale nevěřím, že by se na to někdo díval celé, všechny jsou přes hodinu dlouhé.
Já je slyšet nepotřebuji. Já mám vlastní zkušenost.
Kdo ví jestli.
Zkus pochopit, že člověk, který má vlastní zkušenosti, nepotřebuje poslouchat nějakého "odborníka", kterých se tu najednou z prdu vyrojilo mraky. Čas se dá strávit efektivněji.
A vy máte několikaleté zkušenosti s Ukrajinci i s Rusy včetně politiků a novinářů všech úrovní. Že dobře znáte historii Ruska, Ukrajiny a sovětského svazu až do hloubky několika staletí. Ne nemáte takové zkušenosti, já osobně také ne. Ale lidem co tam strávili desítky let nemám důvod nevěřit. Jsou v takovém věku a natolik odborně uznávaní, že nemají důvod lhát. Jak se s nimi můžete měřit?
Ano, mám. Já mám.
Psal jste, že jste tam byl několik měsíců bez upřesnění kde. Vy jste se dostal až k prezidentovi? Dost pochybuji. Mlátíte prázdnou slámu.
Odborník na mlácení prázdný slámy jsi tu ty. 😉
bože kutrix, vy ale ale strašne drístate ...1) vraj v rusku nie / nebol náboženský problém. Sorry, ale že "šéf" pravoslávnej cirkvi je kgb kamoš putina vám pripadá ako fasa? Teraz nebudem spomínať masívne vraždenie veriacich akejkoľvek náboženskej denominácie za lenina a stalina, ich perzekvovanie ako delo za chruščova, brežneva, andropova či černenka a ich len akože zrovnoprávnenie za gorbačova ... Jaaaaaj, k tomuto bodu. Sorry, ale totálne nivočenie a systematické grékokatolíkov, prípadne rkc kresťanov a nahrádzanie pravoslávnymi je ok?2) vraj sa nikto s nikým nebije. Nuž sorry, ale pred aj zauralsko bolo plné kopca národov, vyspelých civilizácií. Asi to bude pre vás novinka, ale najväčšie sťahovania národov v ľudskej histórii šli práve stadiaľ. Teraz podobne ako aj podkaukazské stepi, sú to vpodstate ľudoprázdne obrovské, nekonečné oblasti. Jedným slovom vám tu napíšem, cármi vyvraždené !!! Podobne krym ... Tiež vyvraždený rusmi, kým bol ruský,teraz keď je zasa rusmi okupovaný, dtto3) Ukrajinská identita, Vážený, a čudujete sa? V 1931-32 stalin cielene a systematicky vyhladoval a vyvraždil okolo 9-10 miliónov Ukrajincov. A to tam nepatril Halič, Bukovina, podkarpatská rus ... Teda max dve tretiny krajiny. Podobne cielene vraždil zvyšky krymských tatarov, poťažne ich presťahúval, niekde na sibíri stvoril tatarskú autonómnu sovietsku oblasť (podobne aj židovskú a kopec ďalších, ktoré sa vyznačovali vlastne gulagmi, kde tie národnosti vysťahúval a tam ich postupne pri nútených prácach krágľovali bez akejkoľvek evidencie, však načo?)4) no a samozrejme tam nasťahúval rusov. To nielen na Ukrajinu, pozrite si pobaltské, viac ako 30% rusov, Moldavsko dtto (nikdy predtým pokiaľ viem, nepartrilo rusku), Karéliu, ktorú uzurpoval Fínsku po WWII, už asi ani tam nie je nejaký etnický karel či ako sa miestne kmene volajú, ale aj Kazachstan, kaukazské republiky, všade 20-40% rusov ... To je normálne? Toto dokonca pred stalinom nerobil žiadny cár a faktom je, že tie okupované krajiny mali tak nanajvýš istú časť šľachty ruskú, ale zaiste nie poddané obyvateľstvo ...Takže, ruská národnosť, poľská národnosť, rumunská národnosť, slovenská národnosť, rusínska národnosť, maďarská národnosť, bieloruská národnosť, Ukrajinská národnosť, volynskí česi, židia semitskí aj chazarskí, tatari si dnes, po tom strašnom útoku hľadajú spoločnú identitu. lebo vedia, že kremľu nikdy nešlo o žiadnych rusov nikde, na Ukrajine, v rusku, nikde !!!Keď na charitu v Nr po útoku prišla kozáčka zo Záporožia a spýtal som sa jej, či má deti (väčší balíček), pozrela na mňa a vyslovene vzdorovito mi povedala, že "samozrejme, keby som nemala, viem čo je moja povinnosť". Ruská kozáčka !!! Nie Ukrajinka !!!Takže láskavo, prestaňte drístať !!!
Názor byl 5× upraven, naposled 10. 3. 2023 17:46
Souhlasim, ze reakce na Rusko jsou casto emotivní právě díky tem umrtim co způsobují. I muj nazor, ze jedina moznost je russka genocida, je tim značně ovlivněn.
Z vaší reakce na článek se mi zdá, že Stalina považujete za Ukrajince ne?
Tak Russáci posílají na Ukrajinu cokoli, co se hýbe. Nejspíš už došli i tanky z WWII.
Já těm věcem moc nerozumím, ale od začátku Rusové prohrávají, ztrácí tam tolik lidí, že už skoro žádný Rus nezbyl, a technika jim došla na konci jara, nejpozději na začátku léta. To dokládá i tento článek.S čím tam tedy Ukrajinci bojují, to je mi záhadou.
Názor byl 1× upraven, naposled 8. 3. 2023 18:31
Dobře, můj komentář byla nadsázka, ale proč teda Russko posílá na Ukrajinu tanky z období po 2. světové válce? A že jich tam chcípá mraky? Vždyť jich je 140 milionů, tak bodejť by neměli krmivo pro kanony.
Nemám sebemenší tušení, válkám nerozumím, a navíc z Ukrajiny nemám vůbec žádný důvěryhodný zdroj. Takže fakt nevím, co tam Rusové posílají, natož abych řekl proč.Ale můžu si tipnout. Aby se té techniky zbavili. Protože s délkou války ekonomicky trpí Ukrajina (neskutečně) i Evropská Unie, a to nejspíš (podle toho, jak se Rusové chovají) mnohem více, než Rusko. Pak by to dávalo smysl. A já si myslím, že ti, co tu válku z Ruska řídí, mají rozum, a dělají ve většině smysluplná rozhodnutí.Jestli mi hrozí nebezpečí, to první, co chci, je mít o tom kvalitní informace. A ty fakt k dispozici nemám. Ani od ukrajinofilů, ani od rusofilů, ani z českých médií, ani ze zahraničních médií si nedokážu udělat důvěryhodný obrázek. Takže i kdybych válkám rozuměl, stejně bych nic nevěděl.Ale baví mě to. Od konce jara Ukrajina vyhrává. V létě Rusům došla technika. Nejpozději v září jim došla munice. Lidi už jim museli dojít dávno, takže tam brzy budou posílat nenarozené děti. A přesto ovládají více a více území, a Ukrajina žádá o další a další pomoc. Pokud jsou tyto informace z českých médií pravdivé, pak se tam děje něco opravdu divného.
Názor byl 1× upraven, naposled 8. 3. 2023 19:05
Došla technika modeního typu a ztráty se dají jednoduše najít na Oryxu, nezávislá organizace. A lidské ztráty budou všude, ale vysvětli mi, proč by probíhala tichá mobilizace v rusku? Jen aby nasrala tamní podporovatele "úspěšné" specop?
Názor byl 1× upraven, naposled 8. 3. 2023 20:20
Rusko je zvyklé trpět. Chudí lidé zůstanou chudí, konflikt se jich moc nedotkne. A miliardáři netrpí dost na to, aby se hlasitěji ozvali. Také má Rusko velkou výhodu, válčí na cizím území, na jeho území se až na pár sabotáží nic moc neděje. A má obrovské zásoby sovětských zbraní, dováží zbraně odjinud a něco i zvládne vyrobit. I ne úplně moderní zbraně nadělají paseku. Zejména vágnerovci (dokud měli přísun masa z věznic) vedli válku stylem pošleme tam víc lidí, než má nepřítel nábojů. A vzdušné útoky jsou to samé, poslat víc raket, než má protiletecká obrana. Rusové mají ohromné ztráty, techniky i lidí, ale mohou si je dovolit. Nehrozí jim, že by je někdo napadl a nemohli se bránit, pořád tu mají jaderného strašáka. A ty jednotky kusů různé techniky ze západu jsou pro Ukrajinu málo na to, aby převzala iniciativu teď. Šance bude, až Rusko bude muset zaměřit pozornost na vnitřní problémy, ale to je daleko, úspěšně vnitřní problémy ignoruje posledních sto let.
Historie ruskeho imperia je v podstate zalozena na ignorovani vnitrnich problemu. Fakt nejde o "poslednich sto let". Kratka obdobi, kdy tomu tak nebylo, jen potvrzuji tenhle smutny fakt.Takze sice muzeme doufat, ze by se to - k nasemu i jejich vyraznemu prospechu - mohlo jednou zmenit, ale moc bych na to nespolehal.
Názor byl 2× upraven, naposled 9. 3. 2023 21:12
bohužiaľ s Vami musím čiastočne súhlasiť, ale je tu niekoľko ale1) vo wwii v prochorovke ani náhodou nevyhrali tankovú bitku rusi. Počet zničených tankov bol tak obrovský nepomer v neprospech ča, že je to až zarážajúce. Nemeckých bolo zničených minimum. Čo zmenilo situáciu na východnom fronte? Nuž, treba si pozrieť, kedy presne bola bitka na kurskom oblúku a kedy spojenecké vojská otvorili druhý front vylodením sa na sicílii.- vylodenie 9.júla 1943- prochorovka august 1943Teda hitler zrazu musel čeliť dvom frontám. A musel stiahnuť významné, najmä mechanizované sily z východného frontu do Talianska.Som názoru, že nemci pokiaľ by sa nestalo toto, by opäť získali iniciatívu a minimálne do vylodenia v Normancii by tlačili ča do vnútrozemia ...Dnešná situácia. russi istotne prehrajú na Ukrajin. Prídu o všetky okupované územia, nanajvýš juhovýchodné Luhansko im ostane, možno ešte aj Donecko ako to bolo pred hrubým útokom. Krym si ale neudržia.Na druhej strane síce o sibír v istom horizont môžu prísť aj územne, ale hospodársky oň už asi prišli (s čínou), ale získavajú množstvo krajín stredného afrického pásu. Teda ako sa tu píše, je im jedno, ako stráda ich obyvateľstvo. Hrajú sa svoje dlhodobé strategické hry o krajiny ...
Když něčemu nerozumíš, jak tu prohlašuješ, tak je nejlepší mlčet. Ušetříš se trapné situace, kdy ze sebe veřejně uděláš idiota.
Ono to začalo jako otázka, víte? Nerozumím, a tady je odborníků spousta, tak se ptám.Vy jistě máte také vysvětlení těch nesrovnalostí, bohužel pro vás zjevně nebyl můj komentář dost dobrý, abyste byl té ochoty, a vyjevil ho. Tak jste se projevil alespoň takhle, i tak díky.
Děláš si tu akorát ostudu. Já budu jen další v řadě, co ti to sdělí. Ty kopy minusů tu nemáš jen tak zbůhdarma. Ale vzhledem k tvému vlastnímu přesvědčení taky velmi dobře vím, že ti to nedojde.
Zbytečná práce.A k tématu byste něco neměl?
Ty jsi téma. Znovu ti opakuji, děláš tu ze sebe vola, čím dříve si to uvědomíš, tím méně škody napácháš.
Chodím sem diskutovat a argumentovat. Chápu, že to, co píšu, se některým lidem nelíbí. O to víc dokážu ocenit, když jsou schopni argumentovat; nic vás neposune tak, jako člověk s jiným názorem, co ho ale dokáže diskutovat. Pokud ho diskutovat nedokáže, nedává mi to smysl.A co se týká plusů a mínusů, ty jsou tu pro ty, co chtějí projevit své emoce. Co jsem tak vypozoroval, tak čím méně populární příspěvek napíšete, tím více mínusů, a obráceně. Je to výborný tréning, pokud se chcete stát populistou. Taky v tom hraje roli přezdívka. S tím, nakolik relevantní ten příspěvek je, jak přínosný je, nebo jak moc je pravdivý, to úplně nesouvisí. Vůbec se tím nezabývám.
Názor byl 2× upraven, naposled 9. 3. 2023 14:29
Jo, všichni jsou blázni, jen ty jsi letadlo. Takhle by ses dal shrnout.
I tak to může být. Ne všichni měli to štěstí, a dostali do vínku zdravý rozum. Holt dělám, co můžu 🙂Máte určitě pravdu v tom, že to trochu přeháním. Taky přijde čas, kdy ode mě budete mít klid, nebojte.Jsem sice letadlo, ale většinou se mi daří zdržet se urážek a osobních útoků. Mýlít se můžu kdykoli, chyby dělat stokrát denně, tomu se nedokážu vyhnout. Tak se při tom snažím chovat alespoň slušně a konstruktivně.A vlastně by mě zajímalo, co vás na tom tak vytáčí.
Hele, mě je úplně jedno, jestli je někdo hrubý, nebo se chová jako mílius. Mám známé/kamarády, kteří mě v telefonu titulují "nazdar ty stará kurvo", ví, co a že si to můžou dovolit. A já jim to nijak nevyčítám, protože se dobře známe. Ale co fakt nesnáším, tak je vtíravá slizkost maskovaná za slušnost. To fakt nemůžu vystát.
My takoví kamarádi ale nejsme.Prostě to nečtěte.
Mně sa ty tvoje myšlenky moc libi, bo su take vřele, sudružske a plne optimismu. V dnešnej dobe je potřeba vjencej takych mirutvornych myšlenek.
Ono to zacalo jako trapne predstirani otazky. Zjevne jste to povazoval za vhodnou taktiku, jak legitimizovat ty nasledujici kecy na uroven faktu.Nechce se mi verit, ze neco takoveho muzete myslet vazne a jeste mit tu drzost a pozdeji tim argumentovat v diskusi. :o)
Není nic lepšího než si tam sám zajet a pokecat si s místními a přiložit i trochu ruku k dílu. Bojoval jsem po boku Ukrajinců před devíti lety a pomáhal jsem jim v obraně proti Ruskému agresorovi i minulý rok. Nebýt mé ženy a syna, pomáhal bych jim i dnes.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.