akuhtr
3. října • 0:06

No formulace “což dává řidičům prostor strávit čas v okolních obchodech a restauracích.” je poněkud zlehčující.
Vhodnější by bylo že nutí řidiče trávit čas na tom místě a okolí…
Formulovat to jako výhodu pro lidi je totální nesmysl. Vše má pozitiva a negativa a volit formulace které se snaží z očividného negativa vytvářet pozitivum už až moc zavání propagandou.
Pokud někomu dává čas nabíjení jeho EV, pak je to uspoření času kdy místo jízdy na benzinku nabije doma.

jirik66
2. října • 9:35

Jednou to tak zcela jistě bude, otázka je za jak dlouho. Když si to tak vezmu tak během dne moje auto většinou někde stojí - na parkovišti u domu, na parkovišti u práce, na parkovišti u supermarketu, na parkovišti v centru města. Když by po tu dobu bylo připojeno k nabíječce vystaráno 😉 Tohle + přijatelná cena elektroaut a elektrobudoucnost může nastat 🙂

Patrik Chrz (PatrikChrz)
Patrik Chrz (PatrikChrz)
2. října • 7:08

V USA jsme měli půjčenou Teslu. "Tankování" dva až třikrát denně - takže ano, přestávky jsme využívali k uspokojení běžných biologických potřeb. Bohužel pro nás jsme občas "museli" využít restaurace, které bychom jinak nevyužili (řetězce, kde nám (tolik) nechutná, nebo které jsou dražší, než ty, kam bychom normálně šli).Shrnuto, takhle "výhoda" šla částečně z naší kapsy a částečně z kapsy těch stravoven, které nebyly v dosahu superchargerů. Takže sice pozitivní efekt pro superlokální ekonomiku, ale nulový pro globální

Katikakus
Katikakus
2. října • 6:06

Co je v lidském životě nejvzácnější a čeho tady na Zemi máme v životě omezené množství?
Čas.
A proto nehodlám utrácet to nejvzácnější co mám, nesmyslným čekáním na nabíječce.

Názor byl 1× upraven, naposled 2. 10. 2024 06:07

JanekJankovatej
JanekJankovatej
2. října • 5:34

Jo jo na sídlišti mám 2 dobíjecí stanice a rozhodně to místní ekonomiku zlepšuje (smažky mají přístřešek a za pade tam to auto i pohlídají)

dolph1888
dolph1888
2. října • 0:27

„V době, kdy stále více lidí řeší ekologii a udržitelný rozvoj,“ kdo se pohybuje mezi mladými lidmi nemůže souhlasit. Ano, je jisté % z nich, kterým „eko” něco říká, ale drtivá většina žádá novou elektroniku, nové a trendy oblečení, dovolenou letní / zimní, reprezentativní plat, prestižní vůz a dům. Mladí si chtějí užít, myslí na dostatečné zabezpečení sebe a později své rodiny na důchod ještě v aktivní věku. Schválně, kdo z vašich dětí vám říká, že nelétá, nechce nový mobil / NB, mezi spolužáky chodí ve věcech ze sekáče nosí „udržitelnou“ módu a nejí maso kvůli CO2? Já o nikom takovém ve svém okolí nevím. A na náměstích při klima-demonstracích také statisícové davy nevidím (nikde ve světě). Nevidím přínos v tom, že někde budu nabíjet za vyšší cenu, déle než tankovat naftu (pochopitelně, než někdo díky emisním povolenkám pro dopravu fyzických osob uměle nezvýší* cenu paliv — velebena budiž EU), člověk není vždy unaven nechce čekat = jenže bude muset = není výhoda / bonus, ale NUTNOST / VOPRUZ.
* Platí též pro vytápění ideálně ještě dnes, nejpozději od 2027.

Bery
1. října • 22:58

Nevim proc to tak slozite okecavat? Stacilo napsat, ze takhle nejak to vypada, kdyz se dela "z nouze ctnost" 😃

Martin Prokop
Martin Prokop
1. října • 21:41

Jenže ti lidé nechtějí tam utrácet, nechtějí tam trávit minuty navíc jenže musí...Přitaženo za vlasy to je tvrdit, že ...střelné zbraně mají pozitivní dopad na pohřební ústavy... Argument mi přijde velice hloupý a krátkozraký.

acx99
1. října • 20:56

Logické.
Ale chudé regiony to určitě neoživí.
Středné vzdálenosti se jezdí po dálnicích, a jeden z atributů chudých regionů je, že jsou od dálnic daleko.

Pytlík
1. října • 20:07

Určitě si přečtěte

Články odjinud