Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 | foto: Morgan Motor

Morgan Super 3 foto: Morgan Motor
Morgan Super 3 foto: Morgan Motor
Morgan Super 3 foto: Morgan Motor
Morgan Super 3 foto: Morgan Motor
40
Fotogalerie

Nádherná kuriozita. Tříkolový Morgan Super 3 rozdává adrenalin a je zatraceně cool

Morgan je automobilka, která se zaměřuje na roadstery klasického střihu. Takových je v Británii více, ale Morgan vystupuje z řady tříkolkou, která se poprvé dostala do nabídky už v roce 1909. Právě představená nová generace se jmenuje Morgan Super 3 a přináší několik zásadních změn.

Předchozí generace měla dvouválec Harley-Davidson vystavený na odiv před čelní maskou. Novinka má pod kapotou skrytý tříválec Ford s objemem 1,5 litru, s výkonem 87 kW (118 k) a točivým momentem 150 Nm. To stačí na zrychlení z 0 na 100 km/h za 7 sekund, maximální rychlost je 209 km/h. Převodovku si Britové vypůjčili z Mazdy MX-5. Hnané je zadní kolo, což znamená jednodušší konstrukci a v kombinaci s hmotností jen 635 kilogramů také přehršle zábavy, na kterou nedají fandové tříkolek dopustit.

Podívejte se, jak Super 3 klouže po šotolinových cestách anglického venkova:

Design je modernější, ale zároveň je na první pohled jasné spojení s historií. Rám je lepený hliníkový monokok, v místech, kde auta mají dveře, si všimněte zvláštních bočnic – jednak směrují vzduch do chladičů, ale zároveň slouží jako nosiče. Patentními zámky se do nich připevní pro Super 3 vyvinutá bagáž, nechybí ani držáky na GoPro. Morgan nabídne bohatou výbavu a příslušenství, celkem má jít o dvě stě položek. V kombinaci s paletou laků, kol a stylových polepů (letecké motivy, vlajky, volací znaky, kokardy, jména posádky atd.) může být každý vyrobený kus naprostý originál.

Ceny začínají na cca 1,25 miliónu korun, první kusy půjdou k evropským zákazníkům, ještě letos se Super 3 dostane do USA, až pak bude následovat Japonsko, Austrálie a další trhy.

Určitě si přečtěte

Články odjinud