Bery
6. 1. 2025 • 23:17

Sponzori dosli... Hledame dalsi...

intago
6. 1. 2025 • 16:15

Kdo rozumí létání tak se musí smát. Tohle nefunguje z mnoha důvodů

Jozef Lenin
5. 1. 2025 • 23:38

Jake prekvapeni…

Piccard192
Piccard192
5. 1. 2025 • 22:25

jako solární auta co ? to jsou hlupáci, v celém západním Německu to je do očí byjící, v tom původně východním to ještě jakžtakž +- jde, mladá gen.je tam také strašně rozmazlená, ale ještě to není takové
aspoň to řikal jeden starší němec v třídě na angličtinu v Londýně před pár lety - všichni ze západu jsou vyřízení . .
přitom by se daly ty eko-věci řešit náramně jednoduše - někomu Teslu, ale bez EU předpisů, aby to bylo levnější a někomu auto s benzinovým motorem, malé a lehkě a sem tam místo benzínu v tom spalovat zemní plyn, jako v Azerbajdžánu a ve velkých městech by vzduch nebyl špinavý, on by bohužel nebyl ani ,, zelený " ale to by se v průběhu dalších 40-ti let pomalu a postupně samo řešilo . .

jvvj
jvvj
5. 1. 2025 • 21:38

Lilium a Volocopter podle mě zvolili špatnou koncepci a proto mají problém. Joby nebo třeba Zuri mají lepší řešení.

mepp
5. 1. 2025 • 18:33

Tenhle obor to bude mít sakratěžké. Vymyslet něco aby to nejenom bezpečně létalo, ale mělo i to i ekonomický smysl je sakra těžké. Další a možná ještě větší výzva je mít na to legislativu. Autonomní taxíky v USA krouží už léta a až na pár tras nikde jinde nesmí jezdit. Tohle je ještě o level vejš.

Libor Žák
5. 1. 2025 • 18:33

Problém téměř jakého koliv podnikání v EU jsou především regulace, pak samozřejmě s tím související byrokracie, vysoké daně a v neposlední řadě dotace. Ty pak ženou dopředu projekty, které by bez nich od začátku nebyly životaschopné, takže se dlouho plácají mnohdy se doplácají až k realizaci a o to tvrdší je pak pád. Nevím, zda je to tento případ, ale elektrická omnioptéra... nedivil bych se.

JackBrno
5. 1. 2025 • 17:18

A někoho to překvapuje? 🙂 Asi jen technologické novináře, kteří se chytají každé takové pasti na hloupé investory a pomáhají nekritickým přebíráním reklamních žvástů takové nesmyslné projekty legitimizovat. Tím pomáhají autorům projektů užívat si několik let slávy a bezpracného života za peníze investorů, kteří se na ten nesmysl chytí. A že jeden krachuje? Nevadí, každý rok se objeví a zmizí několik podobných nesmyslů a novináři nad tím zase budou nadšením hýkat, aniž by se obtěžovali aspoň trochu zamyslet na reálností a ekonomickou životaschopností projektu...

Net.Xtreme
5. 1. 2025 • 17:04

Proč pořád píšete nesmysly o revoluci v městské dopravě. Přepravní kapacitu to bude mít horší než auto, o metru nemluvě. Parkovací helipady aby člověk pohledal. Z hlediska hluku a bezpečnosti to v civilizaci nemá šanci na povolení, tam, kde si neváží lidí to bude hračka pár miliardářů na středním východě nebo v Číně. Pro běžné lidi to nikdy nelze škálovat, řízení leteckého provozu vážně nebude chtít desítky tisíc eVTOL transportující lidi z jednoho břehu v Praze na druhý…

Určitě si přečtěte

Články odjinud