NASA vybrala nejlepší fotky roku 2020, připomínají důležité osobnosti i mise

Během uplynulého roku se uskutečnilo několik významných vesmírných misí. Především se jednalo o Demo 2 (druhý testovací let kosmické lodi Crew Dragon od SpaceX k Mezinárodní vesmírné stanici současně první pilotovaný let jmenované lodi) a Crew-1 (první operační let Crew Dragonu).

Samostatnou zmínku si však zaslouží také úspěšný návrat členů Expedice 61 či start rakety Atlas 5 s marsovským roverem Perseverance. NASA nyní vybrala 100 snímků, které tyto a další události připomínají.

Diskuze (1) Další článek: Další Exynos už bude s grafikou od AMD. „Radeony“ v mobilech uvidíme příští rok

Témata článku: SpaceX, NASA, Raketa, SLS, Crew Dragon, Osobnost, Mise, Fotka, Nejlepší fotka, Crew

Nejlepší aplikace pro tento týden: Zahradničení, chatovací seznamka a buzení podcastem

** V marketech najdete množství titulů, ale jak objevit ty kvalitní? ** Každý týden je vybírá Apple, ale řada z nich má i verzi pro Android. ** Výsledkem jsou kolekce těch nejlepších aplikací svého druhu.

Nejlepší aplikace