NASA zveřejnila fotografie ze včerejšího startu Crew Dragonu. Vybrali jsme ty nejlepší

V sobotu v noci středoevropského času odstartovala z floridského Mysu Canaveral raketa Falcon 9 s kosmickou lodí Crew Dragon. Podívejte se na vybrané fotky ze startu.

Start byl výjimečný tím, že šlo o první pilotovaný let Crew Dragonu. Po devíti letech, kdy skončil provoz amerických raketoplánů, to ale hlavně bylo poprvé, co se posádka vydala k ISS z amerického území. Kromě toho šlo o první let, který vypravila soukromá společnost SpaceX.

Crew Dragon nyní krouží na oběžné dráze. V neděli kolem půl páté odpoledne se očekává jeho připojení k Mezinárodní vesmírné stanici. Od půl čtvrté najdete na Živě česky komentovaný přímý přenos.

Diskuze (15) Další článek: Týden mobilně 535: Technologický superhrdina má revoluční baterii a další hity posledních dní

Témata článku: SpaceX, NASA, Raketa, Mezinárodní vesmírná stanice, Falcon, Dragon, Crew Dragon, ISS, Let, Fotografie, Mys Canaveral, Nejlepší, Start, JSM

Týden Živě: Všichni prchají na Mastodon a už víme, kolik gramů váží Slunce

** Mastodon nabírá nové duše. nahradí Twitter? ** Britové se potopili k roztrhanému Nord Streamu ** Máme nové předpony SI

Filip KůželJakub Čížek
Týden ŽivěVideo
Recenze hry Mario + Rabbids: Sparks of Hope. Na pohled jednoduchá tahovka, která nabízí spoustu možností

Ubisoft podruhé dostal do rukou licenci na Maria, kterou opět zkombinoval s šílenými králíky. Jak se vydařilo pokračování jejich tahové strategie?

Mario + Rabbids: Sparks of HopeNintendo SwitchRecenze