Naše největší naděje na přežití případné apokalypsy oslavila 10. výročí své existence

Názory k článku

dolph1888  |  27. 02. 2018 17:00  |  Microsoft Windows 10 Firefox 58.0

Naděje možná, ale slabá, je to jako se zálohováním. Jestli chce mít lidstvo možnost restartu, pak záloha musí být mimo naši planetu, ideálně mimo naši soustavu, ještě lépe mimo naši galaxii, zcela ideálně mimo naši dimenzi. Naše Země má dny spočítané, Mars nakonec taky (Slunce brát ohledy nebude). Jisté jsou pouze vzdálené světy jako Pluto, velké měsíce ledových planet (ty stabilní, některé se díky slapovým silám dříve nebo později rozpadnou na prstence), hypoteticky hledaná velmi vzdálená a velká planeta X (už zase).
> A vůbec, vše výše je složitá konstrukce, jestli chce člověk jít dál, musí hledat účinné zdroje energie (větrák + LED jako vážně není posun do další éry), díky nim poznávat nové technologie (energeticky je utáhnout), postavit vesmírné lodě a dospět, tedy opustit tento svět a vyslat své zástupce na další. Klidně i tyto světy vojensky dobýt - kolonizovat, takový způsob získávání nového území k lidem rovněž patří, slabé ustrašené dušičky (civilizace) budoucnost nečeká.

5h1nj1  |  28. 02. 2018 10:42  |  Microsoft Windows 7 Firefox 54.0

Uprimne receno bych cekal, ze neco takoveho bude dostatecne zabezpecno proti takovym "banalitam" jako vniknuti vody.

Mumrli  |  28. 02. 2018 13:23  |  Microsoft Windows 10 Chrome 64.0.3282.167

Hm, tak to je hodně užitečný, když tam nateče při změně o pár °C. Jak si to pak poradí například s velešplouchem, pokud by někam do oceánu dopadl nějaký větší kus šutru?