Nebaví vás čekat na semaforech? Audi má funkci, díky které projedete na zelenou

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 28

Názory k článku

04. 05. 2019 13:49

Praha má naopak docela propracovanou Červenou vlnu, z toho se inženýři Audi nejspíš zblázní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 02. 2019 09:14

Miloval jsem zelenou vlnou na Evropský... sice to pořádně díky provozu nefungovalo, ale jako kluka mě to vždycky fascinovalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
25. 02. 2019 09:10

U nas (stejne jako v jinych mestech) existuje logictejsi a jednodussi verze - misto auta tu optimalni rychlost k dalsi krizovatce ukazuje primo semafor. Jeste jsem ale nevidel, ze by to na nejakeho ridice melo vliv. I kdyz semafor ukazuje 50km/h, tak vsichni zrychluji minimalne na 70km/k (v tom miste je omezeni rychlosti na 60km/h).Nedelam si iluze, ze by to na ridice melo jiny vyznam, pokud jim tu optimalni rychlost ukaze auto a ne semafor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2019 18:57

V nasich koncinach k dispozici ne drive, nez v roce 2050..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2019 17:58

Takze na cervene vlne (kdo se s ni nesetkal?) bud pojedou hrozne pomalu nebo hrozne rychle. Oboji za pokuTok

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2019 15:34

a automobilky přišly na to jak z řízení udělat službu a užívat si měsíční paušály :D, časem přijdou na to že na palubce by občas mohla běžet reklama, třeba když stojíte na červené. :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 02. 2019 13:52

to u nas fungovat nebude, kedze ho vsetci vytrubia aj pojde pomaly, alebo naopak nebude moct ist rychlejsie. to by museli mat vsetky auta. a to by bolo super, lebo by sa usetril cas pri rozbihani, takze cela doprava by bola rychlejsia.slo by to nahradit nejakou aplikaciou do telefonu ktoru by mohli mat vsetci a brala by udaje zo semaforov aj kamier urcujucich hustotu dopravy a pod

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2019 11:48

Minimálně v Ostravě je drtivá většina kolon a zdržení způsobena naprosto nelogicky nastavenou světelnou signalizací, než neschopností řidičů.
Takže než přijde doba, kdy budou auta s křižovatkou komunikovat, tak by bohatě stačilo je pořádně nastavit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 02. 2019 10:31

Aby tenhle systém fungoval, tak by ho musela mít většina aut, jinak ta s touhle funkcí budou stejně blokovat ostatní řidiči. Spíš by pomohlo, kdyby se optimalizovalo nastavení semaforů, aby u delších ulic padaly zelené za sebou tak, aby se nemuselo stát. Minimálně v Praze na pár místech (třeba Evropská) bývalo něco jako semafor, kde svítila doporučená rychlost, aby se na další semafor dojelo na zelenou. A tam kde to nastavení jakž takž funguje to zase brzdí spěchající řidiči, co ve městě jezdí tak 65, na semaforech musí zastavit a pak rozjezdy blokují ty, co tam na 50 dojedou na zelenou, ale tihle inteligenti se teprve rozjíždí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 02. 2019 09:09

Nesnasim ridice, kteri 300m pred semaforem zpomali a dojizdeji temer krokem, a ti ostatni za nim musi taky zpomalit a udela se kolona pres 3 krizovatky. Proste ma dojet pozadovanou rychlosti a zastavit. Mame takou jednu mimo obec, kde je 70km/h ale pred ni jsou jeste 3 odbocky bez svetel. Kdyby dojizdeli normalne, je to vpoho ale oni uz opravdu 300m od ni jedou krokem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 02. 2019 08:30

Ještě jsem neviděl řidiče Audi, který by se řídil nějakými doporučeními, např. ve formě dopravních značek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor