Co řidič, to unikát. Co auto, to unikát. Ono i když padne zelená, tak se stejně auta rozjíždí postupně a ne všechna najednou. To prostě nejde. No a pokud se jede hbytě, aby se do úseku narvalo co nejvíc aut, tak až se úsek zaplní, tak je úplně jedno, jestli se jede pomalu nebo ne. Když je plno, tak se tam cpou auta z bočních ulic, která ale kvůli kapacitě nemůžou dál a tak tam stojí a ucpávají další silnice.
Nejsem expert na dopravu, ale já si myslel, že pro plynulost dopravy je lepší jet plynule, než pořád popojíždět. To teda platí hlavně pro úseky bez semaforu, například na dálnici nebo v nějakým zúžení. Pokud su takhle v zácpě, rozhodně nemám potřebu se lepit dalším autům na zadek a na dálnici si klidně nechám místo na pět aut a jedu pořád stejně rychle. Ti předemnou zastaví a stojí, já je dojedu, pak se rozjedou a kousek mi ujedou a pořád takhle až na konec kolony.
Jinak je věděcky dokázáno, že systém stop and go je to nejhorší, co se takhle může dělat. Souvisí to i s neodstatečným rozestupem aut od sebe.
Pokud totiž jede auto vpředu a vběhne tam třeba zajíc a auto přibrzdí, pak ten za ním při nedostatečném odestupu má tendenci brzdit víc a stejně tak ten za ním, až se to jednou zastaví. Navíc tohle není pořád na stejným místě, ale posouvá se to směrem dozadu.