Koncept Volkswagen ID.X  LinkedIn

Koncept Volkswagen ID.X | LinkedIn

Koncept Volkswagen ID.X  LinkedIn

Koncept Volkswagen ID.X | LinkedIn

Koncept Volkswagen ID.X  LinkedIn

Koncept Volkswagen ID.X | LinkedIn

Koncept Volkswagen ID.X  LinkedIn

Koncept Volkswagen ID.X | LinkedIn

Koncept Volkswagen ID.X  LinkedIn

Koncept Volkswagen ID.X | LinkedIn

Už produkční ID.4 GTX ukazuje, že ostřejší verze budou pokračovat i v éře elektromobilů. Zdroj: Volkswagen

Už produkční ID.4 GTX ukazuje, že ostřejší verze budou pokračovat i v éře elektromobilů. | Zdroj: Volkswagen

Už produkční ID.4 GTX ukazuje, že ostřejší verze budou pokračovat i v éře elektromobilů. Zdroj: Volkswagen

Už produkční ID.4 GTX ukazuje, že ostřejší verze budou pokračovat i v éře elektromobilů. | Zdroj: Volkswagen

Už produkční ID.4 GTX ukazuje, že ostřejší verze budou pokračovat i v éře elektromobilů. Zdroj: Volkswagen

Už produkční ID.4 GTX ukazuje, že ostřejší verze budou pokračovat i v éře elektromobilů. | Zdroj: Volkswagen

Už produkční ID.4 GTX ukazuje, že ostřejší verze budou pokračovat i v éře elektromobilů. Zdroj: Volkswagen

Už produkční ID.4 GTX ukazuje, že ostřejší verze budou pokračovat i v éře elektromobilů. | Zdroj: Volkswagen

Už produkční ID.4 GTX ukazuje, že ostřejší verze budou pokračovat i v éře elektromobilů. Zdroj: Volkswagen

Už produkční ID.4 GTX ukazuje, že ostřejší verze budou pokračovat i v éře elektromobilů. | Zdroj: Volkswagen

Koncept Volkswagen ID.X  LinkedIn
Koncept Volkswagen ID.X  LinkedIn
Koncept Volkswagen ID.X  LinkedIn
Koncept Volkswagen ID.X  LinkedIn
10
Fotogalerie

Nebude to nuda. Volkswagen ukázal elektrický hot hatch ID.X s driftovacím režimem

Netradiční premiéra. Volkswagen ID.X představil šéf divize osobních vozů Ralf Brandstätter na LinkedIn. Proto také máme jen koláž nevalného rozlišení, ale vzkaz je zřetelný – elektromobily nemají být nudné, i s nimi chce automobilka pokračovat ve vydávání sportovních verzí.

ID.X má být ostrý elektrický hot hatch na bázi modelu ID.3, zatím pouze ve stádiu konceptu, plány na sériovou výrobu zatím nejsou. Původní baterii o kapacitě 62 kWh nahradila větší s 82 kWh, místo zadních kol jsou nyní díky druhému elektromotoru z ID.4 GTX poháněny obě nápravy. Výkon vyrostl na 245 kW / 330 koní, hmotnost klesla o 200 kilogramů, z 0 na 100 km/h se ID.X dostane za 5,3 sekundy. Brandstätter navíc dodává, že s driftovacím režimem je spousta zábavy.

Určitě si přečtěte

Články odjinud