Neexistuje důkaz, že proděláním nemoci COVID-19 získáte imunitu, varuje WHO

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 57

Názory k článku

24. 04. 2020 11:30

Takže je třeba se navždy izolovat od společnosti. Nakoupit pozemky a postavit dům na samotě, postavit solární elektrárnu, strážní věže kolem, střílet na příchozí bez varování. Vytvořit malou komunitu věrných, každý, kdo sleduje seriál Živí mrtví už dávno ví. jak na to. A nebo se na korona blbost vykašlat, nějak to dopadne, i kdyby blbě tak vlastně dobře, planetě se bez lidí určitě uleví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 04. 2020 15:03

Dnešní vedení WHO během několika týdnů tuto respektovanou, důvěryhodnou a zejména nepolitickou organizaci zcela zdiskreditovala. Cokoli nyní WHO vydá již nikdo nebude brát vážně i kdyby omylem měla pravdu. Bohužel nejde jen o poslední infekci, ale i studie např. civilizačních chorob. Prostě byla zastřešující organizací pro celou řadu nadnárodních programů. Tím se vracím na začátek. WHO již nelze věřit.
Nynější WHO je jen obchodním zástupcem pro prodej zdravotnického zboží z pečlivě vybraných zemí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 04. 2020 23:04

WHO je tlupa genderovych a presne rasove namichanych kretenu k nicemu.
At radsi drzi hubu. Doufam, ze jim USA opravdu zastavi platby.
Zajimal by me rozpocet te organizace. 95% penez pujde podle me na platy uredniku a najem za luxusni kancelarske budovy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 04. 2020 19:38

Tolik zvratků v diskuzi jsem už dlouho neviděl. Už tu chybí jen dolph.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 04. 2020 17:01

Na rakovinu umírá v ČR každý den kolem 80 lidí, zavedeme také karanténu na rakovinu, respektive zakážeme lidem co mají v rodině genetické dispozice mít děti???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 04. 2020 14:33

WHO se opet probouzi ponekud pozde, neni to poprve a asi ani prekvapive...Nicmene i u nas mame odborniky na trapasy. Dnes nam nas ministr sdelil, ze bude probihat "Studie kolektivni imunity"... https://t.co/jUr2kBqYUC...
On mu nikdo nevysvetlil, ze toto je studie na zjisteni poctu bezpriznakovych nakazenych ? Tedy zda se jedinec setkal s nakazou, dale to prenasi a pritom je sam bez priznaku... ?
Timto se rozhodne neda zjistit, zda to ten jedinec nemuze dostat opakovane, tedy zda je proti pristimu nakazeni jiz imunni, natoz zda tu imunitu ma dlouhodobe. Zjistuji se pouze moznosti sireni, nic vic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 04. 2020 11:08

Dalsi sr4cka od WHO pretlumocena Kilianem. Vykasli se na ty fakenews a prestan ty jejich nesmysly sirit. Jsou cinsti prisluhovaci a nikdo normalni je uz nebere vazne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 04. 2020 11:05

Boze - to jsou - takovy - keci.Tady je nekdo snad uplne na hlavu a zahauje naprosto vse, co se v zivote naucil. Az uz ve skole nebo v normalnim zivote.Kdyz si zlomite kost, tak si ji na stejne miste uz znova nezlomite. Bude tam silnejsi nez kdy driv.
Ze by lidi chytli chripku 50x po hned po sobe se taky nedeje. Dostanete nejakou bakterii ci vir, delo si proti temhle potvoram udela protilatky a zdola je (Byl jednou jeden zivot, bile krvinky, nerika vubec nic)? Za cas jich neni treba a obrana bude slabsi. No, ale az vas to chytne znova, tak si je znova udelate.Navic proti nejakym si to telo zapamatuje na hoodne dlouhou dobu. Copak vas nikdy neockovali? A tak dal a tak dal.Takze .... jasne ze kdyz projdete i touhle virozou tak mate protilatky, co s tim budou bojovat. Vite, takovy vy protilatky, co pred par vterinama tu nemoc zdolaly.Imunita? Tak aspon docasna samozrejme ze je. A ze bude fungovat i za 100 let? No, asi ne. (Telo bude jinde, vir bude jinde a schopnosti protilatek taky). Nekdy tyhle clanky zni tak, ze tihle samozvani vedci nedokoncili ani zakladku, nidkdy nebyli nemocni nebo si nerozbili koleno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 04. 2020 09:47

Na bežnú chrípku tiež nezískate protilátky, minimálne nie na dlho, inak by som ju nemal už toľko krát a nemuselo by sa každý rok očkovať... Tak kde prišli na to, že bude vybudovaná nejaká kolektívna imunita?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 04. 2020 09:47

Ale vakcína za pěkně kulaťoučký peníz nám imunitu zajistí, že? Alespoň na nějaký čas, pak si budeme muset opět zaplatit další dávku vakcíny za kulaťoučký peníz.Tůůůdle ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 04. 2020 09:45

Bohužel nic nového pod sluncem. Nejsou první, kdol vyjadřuje pochybnosti o získání imunity.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 04. 2020 09:20

Je to třeba brát z pohledu, že vedení WHO je uplaceno čínskými komunisty a veškerá doporučení mají jeden ze dvou cílů:
- pomoci čínské ekonomice
- poškodit zbytek světových ekonomik.- Na začátku ledna navzdory varováním z Taiwanu nebyl podle WHO prokázán přenos mezi lidmi
- Zavírání hranic a nepřijímání turistů z Číny bylo špatně
- Čína jednala transparentně a skvěle zvládla epidemii.
- Pandemie nebyla vyhlášena dokud Čína oficiálně nesnížila počet nově nakažených a za nová epicentra nákazy nebyla označena Evropa a Amerika.
- Důsledné ignorování funkčních opatření na Taiwanu, kde využili svých zkušeností se SARS.
- Varování před látkovými rouškami (je třeba kupovat respirátory z Číny)...
- Podpora uzavřených hranic
- Varování zemí, aby opatření neuvolňovaly příliš brzy
...-----A k současnému prohlášení. Nikdo neví na jak dlouho se imunita tvoří, ale přítomnost protilátek u většiny lidí skutečně znamená imunitu, po té, co se vyléčí. Problém je, že řada testů na protilátky je vadných, takže se špatně detekují ty správné s dostatečnou přesností. A i některé testy na přítomnost viru nejsou přesné, takže to občas vypadá, že se člověk znovu nakazil, přestože byl nemocný celou dobu a jen díky podpůrné léčbě se dočasné potlačily příznaky a test vyšel špatně. Určitě tu ještě jsou nějaké neznámé, ale opakovaných infekcí bych se nebál, byť nemoc může mít delší průběh, protože vir je schopen napadnout i některé buňky imunitního systému a zpomalit tak vyléčení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 04. 2020 08:30

Vzhledem k tomu, že WHO běžně vydává v rozmezí pár dnů zcela protichůdná prohlášení, tak toto beru jen jako názor jednoho z účastníků WHO, který může někdo jiný zítra zase popřít. Bohužel, WHO je dávno spíš politickou, než odborně zdravotnickou organizací. Nicméně považuji za nepravděpodobné, že by alespoň nějaká kratší imunita (pár měsíců) nevznikla. Na to množství celkových nakažených ve světě, je extrémně vzácné, že se někdo nakazil znovu a to ještě není ani jisté, jestli to byl skutečně druhá nákaza nebo se jen ten potlačený vir v těle znovu neaktivoval a nepokračoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 04. 2020 08:16

Kdyz slysim WHO tak se mi chce zvracet. To co predvedli v soucasne situaci je absolutni katastrofa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 04. 2020 08:01

A existuje důkaz, že ji nezískáte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor