Tak tohle už je naprostá lež. Myslím možnost snadné výměny pohonných jednotek či jiných součástí v případě poruchy. Zmíněné tanky mají celou jet jednotku konstruovanou jako měnitelný pack (což už nemají ani dnešní mobily aby se ušetřilo za patici, konektor), a její výměna je časově vysoce efektivní. Co se týče paliva na bojišti, vždy je rizikem, nicméně je ho potřeba mnohem méně (přes zmíněné mega litrů - zde se spíš počítá na galony / tuny) než by bylo třeba kontejnerů s bateriemi. Kg benzínu obsahuje energii ~ 12 000 Wh, zatímco baterie je ráda za ~ 220 Wh , důkazem toho co tvrdím jsou letadla, obyčejná dopravní letadla, co vozí lidi na dovolené, náklady i vojáky. Aby se vznesly, musí při startu jejich motory vyvíjet MW výkony, pro baterie = těžký kontejner, velké lodě = beznadějné (loď poveze jen zásobu paliva, bez nákladu)! A nakonec skladování, rozhodně je jednodušší skladovat a logisticky přemisťovat kanystry a cisterny s palivem než mamutí a velmi těžké kontejnerové baterie, které navíc musí být dobíjeny (generátory pod palbou, dobřééé). Ohledně hybridu to je taky sranda, takže tank nebo houfnice poveze po vybití další tuny zátěže navíc a spálí ještě víc benzínu / nafty? Asi by se dala hledat další hromada nesmyslů.
> Velmi dlouho jsem se tak nepobavil.
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 09. 2019 08:53