Nejlepší fotky z neuskutečněného startu Crew Dragonu s posádkou. Nevyšlo to, ale těšíme se na sobotu

Napoprvé to nevyšlo. Crew Dragon s posádkou kvůli počasí neodstartoval.  Historický den americké kosmonautiky se ze středy 27. května přesouvá na některý z pozdějších termínů. Pojďte se ale podívat, jak to doposud celé probíhalo. Vybrali jsme nejhezčí fotky od NASA a SpaceX, které dokumentují poslední dny před plánovaným startem.

Začneme v hangáru SpaceX, který je blízko startovacího komplexu 40, ze kterého SpaceX vypouští své rakety. Uvidíte statický zážeh motorů rakety, generální zkoušku a fotografie ze včerejšího nepodařeného pokusu o start. A zjistíte, co na Mysu Canaveral dělal Donald Trump.

Diskuze (19) Další článek: Čím nahradit Total Commander: 11 správců souborů nejen pro profíky

Témata článku: NASA, SpaceX, Raketa, Mezinárodní vesmírná stanice, Donald Trump, Crew Dragon, Falcon, TES, Nejlepší, Posádka, Nejlepší fotka, Mys Canaveral, Fotka, Start

Warframe představuje největší příběhovou expanzi v novém traileru spolu s datem vydání

Free-to-play sci-fi akce Warframe se stále těší velké popularitě a v prosinci ji čeká další velké rozšíření.

Datum vydáníWarframe