Nejlepší fotky z neuskutečněného startu Crew Dragonu s posádkou. Nevyšlo to, ale těšíme se na sobotu

Napoprvé to nevyšlo. Crew Dragon s posádkou kvůli počasí neodstartoval.  Historický den americké kosmonautiky se ze středy 27. května přesouvá na některý z pozdějších termínů. Pojďte se ale podívat, jak to doposud celé probíhalo. Vybrali jsme nejhezčí fotky od NASA a SpaceX, které dokumentují poslední dny před plánovaným startem.

Začneme v hangáru SpaceX, který je blízko startovacího komplexu 40, ze kterého SpaceX vypouští své rakety. Uvidíte statický zážeh motorů rakety, generální zkoušku a fotografie ze včerejšího nepodařeného pokusu o start. A zjistíte, co na Mysu Canaveral dělal Donald Trump.

Diskuze (19) Další článek: Čím nahradit Total Commander: 11 správců souborů nejen pro profíky

Témata článku: SpaceX, NASA, Raketa, Mezinárodní vesmírná stanice, Donald Trump, Falcon, Crew Dragon, Nejlepší fotka, Fotka, Mys Canaveral, Nejlepší, Posádka, TES, Start

Muž se ztratil na Aljašce a byl nalezen živý a zdravý. Satelitní služba Applu zachránila prvního člověka

** Na světě je první případ záchrany satelitními službami Applu ** Na Aljašce se ztratil muž na sněžném skútru ** Díky satelitní komunikaci byl nalezen živý a zdravý

SatelitiPhone

Šest desktopových klientů pro Mastodon. Některé připomínají TweetDeck, jeden běží ve Windows 95

**Pro Mastodon existuje řada klientů třetích stran. **Část z nich napodobuje TweetDeck, jeden zase Slack. **Mastodon 3.11 For Workgroups míří na uživatele Windows 95.

MastodonSociální sítěSoftware