Nejočekávanější události v kosmonautice a vesmíru v roce 2018

• Přehled hlavních událostí v kosmonautice a astronomii v roce 2018
  • Během nadcházejících měsíců nás toho čeká opravdu hodně
  • Například start rakety Electron, mise Čandraján-2 nebo první lety lodi Crew Dragon

Premiéra rakety Falcon Heavy

Po úspěšném vyladění rakety Falcon 9 zavádí SpaceX do svého raketového parku nejtěžší vesmírný nosič současnosti – Falcon Heavy. První stupeň bude pohánět 27 motorů Merlin 1D. Jedná se fakticky o tři první stupně Falconu 9 spojené dohromady a všechny tři mohou být opakovatelně použitelné.

Falcon Heavy odstartuje poprvé v lednu 2018 – předběžný termín je po 15. lednu. Na heliocentrickou oběžnou dráhu směrem k Marsu vynese vůz Tesla Roadster.

Přípravy a start rakety Falcon Heavy sledujeme on-line.

Foto: SpaceX
Diskuze (3) Další článek: Xbook One X je Xbox na cesty. Nápad dobrý, ale ta cena…

Témata článku: Vesmír, Věda, SpaceX, Japonsko, Země, USA, Astronomie, Elon Musk, Raketa, Čína, Mars, Indie, Evropa, Rusko, Mezinárodní vesmírná stanice, Slunce, Měsíc, Exoplanety, Falcon, Apollo, Sluneční soustava, Boeing, Falcon Heavy, Sojuz, Crew Dragon

To si už předem říkalo o malér. Krátce po půlnoci koupil 300 iPhonů, hned za rohem ho přepadli a přišel o miliony

** Půlnoční nákup iPhonů není dobrý nápad ** Kupujícího v New Yorku po cestě z Apple Storu přepadli ** Odcizili mu pytel s iPhony v hodnotě 95 tisíc dolarů!

USAiPhone