Jestli to 4 roky stojí venku a pak vzlítne bez problému, tak to vypadá na kvalitní výrobek
to je tak pro menší stroje a víceméně pro vojenské využití.Lepší by byl návrat dopravních nadzvukových strojů, aspoň výkonů jako Tu-144. Za tu dobu materiálová věda pokročila, modeluje se na výkonných počítačích a pořád se létá postaru a pomalu...
https://youtu.be/JANkevAajSU
Dopravné nadzvukové lietadla boli a stále sú finančne nenávratné
Stroje tezsi nez vzduch take nemohly letat, a stale nemohly letat, az najednou letaly.
Tady nejde o to že by to technicky nešlo udělat, problém je že to za současné situace finančně nevychází.
těžko, vždyť o té doby zbohatlo opravdu dost lidí, zvlášť v Asii. Takový letoun by měl jistý odbyt byť ne v tolika kusech jako běžné Boeing/Airbus.
Věř tomu že kdyby se na tom dalo vydělat tak nadzvuková dopravní letadla lítají. Ona je tam ještě sabotáž č.2 a to že za současných regulací se nadzvukově dá lítat jen nad oceánem, komerční nadzvukové lety nad pevninou jsou kvůli sonickému třesku zakázané.
Hele, tady u nás lidi nechtějí ani rychlý vlaky. Ono je sice 21. století, ale hodně lidí je myšlením stále tak kolem roku 1800.
Proč by nechtěli rychlé vlaky - lidi je chtějí - jenom nesmí být za jejich barákem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.