Antonín Novák (xtonda)
30. 5. 2025 • 14:32

Kdy už tohle konečně bude dostupné jako soukromé auto?

Martin Miklica
29. 5. 2025 • 13:00

"nahradí autobusy" ... no, pro lidi s dětmi v kočárku, vozíčkáře, lidi s omezením pohybu, starší "nedigitalizované" atd. to bude spíš zhoršení veřejné služby.
Rozhodně pokud budou mít vozidla tento tvar.

Dušan P. (Dusajn)
Dušan P. (Dusajn)
29. 5. 2025 • 9:48

Ale ale, kdepak jsou všechny ty sankce a velkohubá prohlášení, jakože číňani jsou fujky fujky? Teď se stane německo montovnou, a upřímně dobře jim tak. Wir schaffen das...

Nedos.
29. 5. 2025 • 7:28

Německo, taková automobilová velmoc a nasazuje čínský auta...

Petr Vojvo
29. 5. 2025 • 2:17

Čínský elektromobil a izraelská čidla pro řízení.
To jde k sobě.
Otázka je, kdo bude moci za případnou havárii.
Nejspíš německý programátor.

Aleš Příhoda (Alex-22)
28. 5. 2025 • 20:23

Jaky je rozdil treba oproti Tesle? Ta se prsi nejvetsi AI farmou, ktera trenuje automobilovou neuronku. Tahle reseni od Wayma nebo Kira samotna to ma delane jak? Tesla podle videi zdaleka neni dokonala a pritom by logika dala, ze by na to mela byt nejlip, kdyz trebuje na tak velkych vykonech.

Shal
28. 5. 2025 • 18:20

Ministerstvo dopravy ČR schválilo právní rámec pro autonomní vozidla, který vstoupí v platnost příští rok. Tesla zahajuje pilotní taxislužbu za měsíc. Waymo už provozuje 1500 autonomních taxíků a připravuje dalších 2000. Teď se to teprve rozjede když přijde na trh konkurence.

Názor byl 1× upraven, naposled 28. 5. 2025 18:20

sender21
28. 5. 2025 • 17:13

A prej se toho nedožiju. Ha ha ha, za 2 - 3 roky to bude běžná věc.

Určitě si přečtěte

Články odjinud