Petr Vojvo
9. 5. 2025 • 0:45

Hlavní je rychlost. A je jedno jakou krabicí je chodec srážen.
Fyzika.
To by mohli tvrdit, že bus je nebezpečnější než suv.

Názor byl 1× upraven, naposled 9. 5. 2025 00:47

Petr Prochaska
7. 5. 2025 • 11:33

SUV je hlavně vhodné z důvodu, že se snadněji vystupuje a nastupuje. Sedadlo je výš. Ocení to hlavně starší lidi, kteří si stejně tak pořizují vyšší postele, aby se jim lépe vstávalo.
V SUV člověk sedí výše, takže je z něho i lepší výhled.
Spotřeba bývá o litr paliva větší než klasické auto, což je nevýhoda, která se dá zkousnout.
Co se týče místa, tak SUV bývají trochu širší, na délku jsou ale kombíky často delší než SUV.

Martin Hrdlička (Topolinom)
7. 5. 2025 • 8:43

Obráceně v SUV jsou cestující mnohem více v bezpečí než v klasických vozech. Argumenty v příspěvcích o malé ženě která nevidí přes čumák auta by měli reflektovat hloupost spousty řidičů kteří si neumí správně nastavit sedadlo. Stejně tak v klasických automobilech. SUV máme v rodině dvě a nízké auto bych už nikdy nechtěl. Spotřeba obou 5,5-6 L. Karoq a MG ZS.,

Peter Veľký (PeterAI)
7. 5. 2025 • 8:00

A úplne top je keď za volantom sedí dáma nižšieho vzrastu a sedadlo má nastavené nízko, tak že ledva vidí spoza volantu (Řidička zabila holčičku na odrážedle, ze svého SUV ji vůbec neviděla). Ďalší aspekt je syndróm veľkého auta, ľudia s nízkym sebavedomím sa začnú správať ako Lord Farquaad na koni.

Určitě si přečtěte

Články odjinud