Hlavní je rychlost. A je jedno jakou krabicí je chodec srážen.Fyzika.To by mohli tvrdit, že bus je nebezpečnější než suv.
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 5. 2025 00:47
SUV je hlavně vhodné z důvodu, že se snadněji vystupuje a nastupuje. Sedadlo je výš. Ocení to hlavně starší lidi, kteří si stejně tak pořizují vyšší postele, aby se jim lépe vstávalo.V SUV člověk sedí výše, takže je z něho i lepší výhled.Spotřeba bývá o litr paliva větší než klasické auto, což je nevýhoda, která se dá zkousnout.Co se týče místa, tak SUV bývají trochu širší, na délku jsou ale kombíky často delší než SUV.
Ako majiteľ Fordu C-max by som povedal že najlepšie sa nastupuje/vystupuje práve z MPV ktoré má podlahu na úrovni osobného vozu, ale strechu a sedadlo vyššie. To bol aj dôvod, pre ktorý som auto prenechal mame ktorá už ako dôchodca má určite problém nasadať/vysadať z osobáku. SUV by som povedal že je menej vhodné, kôli vyššej podlahe treba hore dvíhať nohy.
To je model od modelu. Yeti i Kamiq jsou rozměrově velmi podobné auta. Stejné rozměry, stejná světlá výška. Do Yetiho se nastupuje skvěle, Kamiq je katastrofa, jak to je nízko. Je to jak říkáš o sedadle, ale to se dá udělat dobře i zmrvit i v tom SUV.
Obráceně v SUV jsou cestující mnohem více v bezpečí než v klasických vozech. Argumenty v příspěvcích o malé ženě která nevidí přes čumák auta by měli reflektovat hloupost spousty řidičů kteří si neumí správně nastavit sedadlo. Stejně tak v klasických automobilech. SUV máme v rodině dvě a nízké auto bych už nikdy nechtěl. Spotřeba obou 5,5-6 L. Karoq a MG ZS.,
vaše věc. Jen bráno komplexně a a s nadhledem, je to vaše bezpečnost na úkor těch druhých. Až časem budou trendy 2,5 tunové elektro SUV/náklaďáky a uvidíte výsledek srážky takového auta s Karoqem, budete zase upgradovat.
Je to sobecký přístup, kdy vaše bezpečnost je na úkor bezpečnosti ostatních. A to ještě velmi nevyváženě. Nedávno šla ven studie, podle které na jeden navíc zachráněný život posádky SUV navíc 12 lidí zabije v porovnání s klasickými osobními auty.
Doufám kámo, že jsi abstinent, protože alkohol má na společnost dramaticky (myšleno o několik řádů) horší dopad, než suv :)A ano, než začneš, vozím a budu vozit svoje děti v suv.
Ano, tento egoistický prístup sledujem už dlho. Mamina je mizerná vodička a stále niekam vráža. Tak jej kupim RAM aby MOJE deti boli v bezpečí. Blbé je že keď v chaose pred školou príde susedka v GMC Denali (áno, má nádherné vlasy a sexi postavu na to že má 25 rokov) tak sú v ohrození aj Marcus s Petronelou.Ondra Neff o tom dávno napísal poviedku i silničníkoch (viz křížnik)
Názor byl 1× upraven, naposled 8. 5. 2025 09:39
A úplne top je keď za volantom sedí dáma nižšieho vzrastu a sedadlo má nastavené nízko, tak že ledva vidí spoza volantu (Řidička zabila holčičku na odrážedle, ze svého SUV ji vůbec neviděla). Ďalší aspekt je syndróm veľkého auta, ľudia s nízkym sebavedomím sa začnú správať ako Lord Farquaad na koni.
Báječné jsou také zatáčky. Protijedoucí těžké SUV vlivem odstředivé síly vyjede mnohem pravděpodobněji v zatáčce ze svého pruhu. Prostě fyzika: nevejde se do svého. Specifikum ověřeno praxí, (tedy mimo tupých bezmozků, kteří mohou sedět v jakékoliv pixle a stejně vás ohrozí), jsou ženy za volantem obrovských SUV. Když je vidím v protijedoucím SUV v úseku zatáček Vamberk - Žamberk, jedu skoro pangejtem a věřte mi, mockrát mi to zachránilo kůži.
A viete ako to dopadlo s tým dievčatkom? Babu osvobodili pretože to síce bolo označené ako obytná zóna s obmedzenou rýchlosťou, ale rodičia mali na malú dávať lepší pozor.
Takže to znamená že dievčatko ožilo? Že sú všetci šťastní?Alebo ako to mám pochopiť?
Tak že baba v veľkom suv ti dievčatko zabila a nič sa jej nestalo. Akurát musela zaplatiť kopu peňazí za právnika.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.