Kombinace článků a baterií bude značně navyšovat cenu, navíc se opět stává výrobně komplikovaným jako vozy se spalovacími motory. Hezké je, že přiznává (nepřímo), že dnešní baterie mají mizernou hustotu energie a s ekologií nic společného (většina vozů na baterie se stává na emise úspornější až těsně před koncem plánované životnosti baterie, což je dost bída - výroba nové baterie). Když už, tak rovnou měli zvolit vůz kompletně na vodík, ale ten by zřejmě vyšel ještě dráž, palivové články jsou drahé, nešlo vzácné kovy nahradit běžně dostupnými (nanomateriály) jak se původně uvažovalo.
> Škoda, že firma neuvádí, jaký byl důvod odsunout představení elektrického kamionu (Tesla zatím také mlčí), tipnu si, dojezd na baterie by nebyl nijak zázračný, spíš tristní a nabíjení velkých článků v rozumném čase je zatím technicky nerealizovatelné. Zřejmě ani prodejní cena by nebyla konkurenceschopná, jo papír a CGI pro aktivisty snesou hodně a pak, pak přijde realita, jenže to oni neprohlédnou protože se technickým oborům a matice vyhýbají jak čert kříži.