Nová podjednotková vakcína proti covidu slibuje 100% účinnost proti závažnému onemocnění

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

04. 03. 2022 00:17

V čem je tedy rozdíl oproti mRNA vakcíně, která rovněž neobsahuje celý patogen?
Nic zde není vysvětleno.

03. 03. 2022 22:05

No tak jo, no. Slibem nezarmoutíš.

02. 03. 2022 18:07

"AstraZeneca vsadila na genové inženýrství a upravila šimpanzí virus tak, aby se choval jako koronavirus způsobující covid-19"
Tak to máte špatně. Ten virus je nosič, který má RNA S-proteinu coronavirus, takže vniknutím do buňky spustí tvorbu povrchového proteinu coronaviru. Takže vyvolává imunitní reakci proti nosiči i S-proteinu.
Pak tu máte, o výrobě. m-RNA vyrábí Pfizer i Moderna na upravenych bakteriich, které syntetizují m-RNA S- proteinu. Stejně pak Novavax vyrábí přímo S-protein v můrách po nakažení Baculovirem, který je vektorem.A závěrem, nepište prosím o tématu, kde máte chabé znalosti, což rozhodně máte. Tohle je extrémně odfláknutý článek a já se děsím, že i jiná témata máte zpracovaná takhle 👎

02. 03. 2022 15:03

Teď jenom definovat to "závažné onemocnění".

02. 03. 2022 10:59

Nová podjednotková vakcína proti covidu slibuje 100% nárůst dividend pro akcionáře , tak je to správně.

02. 03. 2022 09:49

Trochu mě zmátlo tohle:
"Její součástí jsou výhradně neškodné antigenní částice, jako jsou proteiny, polysacharidy nebo peptidy. Díky tomu neexistuje absolutně žádné riziko propuknutí nákazy a vakcína je v tomto směru výrazně bezpečnější."
Bezpečnější než co? Vždyť u všech současných covidových vakcín je propuknutí nákazy v důsledku očkování vyloučené.Nepříjemné pro tvůrce musí být, že je teď covid utlačován Putinem, a už tak nikoho nezajímá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 03. 2022 08:17

Otazkou je, zda to EU schvali, protoze se jedna o geneticke manipulace a ty jsou obecne v EU zakazane.
A otazkou je, ono je to sice neskodne, ale muze dojit k tomu, ze se ten organizmus spoji s jinym a spolecne vyuziji schopnosti obou.