Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Konektory USB-C už jsou u Škody klasika, tentokrát už mají velmi slušný výkon 45 W. Zdroj: Škoda Auto

Konektory USB-C už jsou u Škody klasika, tentokrát už mají velmi slušný výkon 45 W. | Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Živě.cz

Zdroj: Živě.cz

Zdroj: Živě.cz

Zdroj: Živě.cz

Zdroj: Škoda Auto
Zdroj: Škoda Auto
Zdroj: Škoda Auto
Zdroj: Škoda Auto
42
Fotogalerie

Nová Škoda Enyaq je levnější než před faceliftem. Pošťák je za milion, za modelku připlatíte

Krátce po premiéře nového Enyaqu spustila Škoda konfigurátor, takže se můžeme podívat, kam se posunuly ceny. Možnosti linií, paketů a příplatků jsou košaté, ale alespoň dva příklady:

  • Základní Enyaq 85 Selection stojí prakticky stejně jako akční provedení Tour u staršího modelu. To je zlevnění téměř o 200 tisíc korun.
  • Velkou změnu lze vidět také u verze Sportline. Ta u Enyaqu 85 začínala na 1 444 900 Kč, nově za ni dáte 1 230 000 korun. Standardní výbava se přitom prakticky neliší.

Za verzi Coupé připlatíte 60 000 Kč, tedy stejně jako dosud. Tepelné čerpadlo zůstává mezi příplatky, stojí totožných 30 500 Kč. Metalické laky jsou za 19 až 34 tisíc, můžete mít jiná kola o průměru až 21 palců, několik druhů interiéru včetně koženého, pakety Clever, Plus, Advanced, Maxx, Transport a Klima a další.

XL9D1qSe29.pngs1rs0GzdoU.png
Jako „pošťák“ (podle flotily České pošty) v našich článcích už tradičně vystupuje model se základní modrou barvou. Jako modelky označujeme ta vyšperkovaná auta, která Škoda ukazuje při prezentacích. Nutno však dodat, že v případě nového Enyaqu není rozdíl tak markantní.

Úplně nejlevnější nový Enyaq 60 (150 kW, 59 kWh) stojí 1 015 000 Kč. Starší Enyaq 50 (125 kW a 52 kWh) v akční nabídce Tour vyšel na 899 tisíc, ten však z nabídky zmizel, aby uvolnil místo menšímu modelu Elroq.

Určitě si přečtěte

Články odjinud