Nová studie: Mimozemšťané možná již navštívili Zemi

Názory k článku

Kuba12345678  |  13. 09. 2019 20:15  |  Android Chrome 73.0

vsechno je mozne.
a domnivat se, ze neexistuje mimozemska civilizace, je tak trochu hloupe. existuje na 100%, ale muze byt taky miliony svetelnych let vzdalena

13. 09. 2019 20:32 | Microsoft Windows 10 Firefox 69.0

Takze maji cas cekat treba milion let na priblizeni planetarnich systemu a pak cestovat cert vi jak dlouho, nez aby tech milion let necekali a leteli rovnou? Ok, ale to je vyhodne jen pokud rychlost priblizovani jejich hvezdy/planety a nasi je vetsi, nez maximalni mozna rychlost, ktere jsou schopni dosahnout umelym pohonem. Jako nwm prijde mi to dost nesmyslna predstava, predpokladam, ze supervyspele meziplanetarne cestujici civilizace maji dostatecne vykonny pohon, aby za svym cilem leteli rovnou a ne to planovali milion let dopredu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (18)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 09. 2019 20:54 | Microsoft Windows 7 Chrome 76.0.3809.132

Mimozemšťané tedy museli již dávno podlehnout pozemským virům a bakteriím. Navštívit cizí planetu kypící životem je sebevražda.
Jediná možnost by byla, kdyby jejich život nebyl založen na uhlíku, ale třeba na křemíku. Pak by pro pozemské bakterie byli možná nejedlí.

13. 09. 2019 23:44 | Microsoft Windows 10 Firefox 69.0

To sú ale ptákoviny. Ak mimozemšťania existujú, tak sme my - pozemšťania pre nich niečo amazonskí domorodci "nepolíbení" civilizáciou. Môžu o nás vedieť vďaka vyspelej techniky všetko a my o nich nič. Asi ako keby sme tým domorodcom tajne nainštalovali v ich prostredí skryté kamery.
Je veľa dôvodov si myslieť, že mimozemšťania nejakým spôsobom zasiahli do evolúcie ľudstva a následne potom do jeho vývoja. Elegantne by to riešilo obrovské množstvo nejasností z našej histórie.
Úplne najhoršie pre ľudstvo by bolo, ak by na Zem prišla iná civilizácia neporovnateľne vyspelejšia ako tá naša. To by bola katastrofa z mnohých dôvodov.

novotny999  |  14. 09. 2019 00:03  |  Microsoft Windows 10 Chrome 76.0.3809.132

A co když ani oni nemají technologie na lety vesmírem? Co tu slýchám jsou obvykle myšlenky o tom že mimozemšťané jsou vyspělejší, ale co když jsou na stejné úrovni a diví se stejně jako my proč je ještě nikdo nenavštívil?

14. 09. 2019 04:31 | Android Chrome 77.0

Pokud nejsme simulace pak existují na 100%.Prostě už jen pro to množství příležitostí a času.Jen ty vzdálenosti jen ty vzdálenosti jsou prostě obrovské i v rámci naší soustavy natož galaxie.

baragardan  |  14. 09. 2019 07:38  |  Microsoft Windows 10 Edge 18.17763

řekl bych že jedno je jisté- nic převratného se zcela jistě nikdy nenajde, napsal bych to asi takhle- máte telefon na který vám má někdo zavolat ale může to být v rozmezí miliard let a vy jste z toho na telefonu třeba jen sto let, v tomto směru jsem pesimista a myslím si že i ta Gréta má víc rozumu než ti vědci, THERE IS NO PLANet B, save the world, YEEEESSSSSSSSS

dolph1888  |  14. 09. 2019 08:40  |  Microsoft Windows 10 Firefox 70.0

Hm, studie, která má vysát další $ z důležitějších úkolů. Emzáci, kteří jistě někde jsou a jejich možná víc než si myslíme, tu asi už jsou dlouho, mohou to být velmi staré civilizace, které se vyvinuli dříve, jejich planety (pokud se vůbec vyvinuli na nich, život nebude jen organického, našeho typu) měli méně katastrofických období (Země jich měla habaděj) a sotva jsou na stupni vývoje, kdy budou stovky M spíše mld. let čekat na spojení s někým dalším. Tohle může vymyslet jen nějaký zelený mozek, aby se lidé o nic nesnažili, nic nevyvíjeli a tím nezatěžovali Zemi nadprodukcí CO2, jinak si to neumím vysvětlit. Stejný přínos má a bude mít projekt SETI, z pohledu vědy se lidé hodně naučí, ale ke komunikaci nebude. Buď musím mít technologii, která komunikuje nadsvětelnou rychlostí nebo rovnou postavit lodě a vydat se ke hvězdám. Na to bych poskytl všechny granty světa.

Haunter  |  14. 09. 2019 09:25  |  Android Chrome 77.0

Přitom stačilo, aby se vědci podívali na Star Gate...

Mi.Chal  |  14. 09. 2019 09:26  |  Linux Chrome 77.0.3865.73

Jestli nekdo zvladne cestovat vesmirem treba 10.000 let, tak zvladne i 20.000. V delce cesty to podle me nebude, od urcite doby letu je proste potreba vybudovat zcela sobestacny system schopny i nejak ziskavat energii a ten zvladne letet jakkoliv dlouho.

Dave7777  |  14. 09. 2019 09:47  |  Android Chrome 77.0

Nedělejte z nás idioty!!!

Net.Xtreme  |  14. 09. 2019 10:10  |  Microsoft Windows 10 Chrome 76.0.3809.132

Já si zase myslím, že jsme potomci mimozemšťánů všichni a pocházíme z nějaké Marťanské prabakterie...

Neurotic  |  14. 09. 2019 10:52  |  Microsoft Windows 10 Firefox 68.0

Třeba to není zase tak dávno co nás navštívili. Za předpokladu, že ty bakterie nalezené na ISS neumí skákat 100km vysoko by se daly požovat za mimozemskou návštěvu a že Země není jediný šutr, kde je život. Navíc pokud se podíváme na veškerý život co na Zemi je tak se nabízí otázka zda se všechny formy života opravdu vyvinuly tady a ne i někde jinde. Dále tu pak ještě máme spoustu staveb, které ani v 21. století nejsme schopni postavit takže pokud je naši předci nějakým zázračným způsobem nepostavili holýma rukama tak to musel být někdo jiný a nebo alespoň za použití jiné technologie.

fakytr  |  14. 09. 2019 11:44  |  Microsoft Windows 10 Firefox 69.0

Skutečně průlomový článek s průlomovou informací. Vůbec nechápu proč tato slátanina byla publikována.

14. 09. 2019 15:28 | Microsoft Windows 10 Chrome 76.0.3809.132

Něco si myslíme ale možná nemáme pravdu :D, kvalita

14. 09. 2019 15:30 | Microsoft Windows 10 Chrome 77.0.3865.75

Každé malé dítě ví, že Ra objevil Zemi před 10500 lety př.nl. *sigh*

Mises  |  14. 09. 2019 17:39  |  Microsoft Windows 10 Chrome 76.0.3809.132

Musk a mnozí další nás straší, že nás za pár let překoná a ovládne umělá inteligence. A i když ne, tak je docela možné, že lidé časem přijdou na to, jak obsah své hlavy přenést do "cloudu", tedy jak získat nesmrtelnost a zbavit se poruchových a omezujících fyzických těl.No a představte si planetu, kde buď AI překonala a zlikvidovala biologický život, nebo planetu, kde se biologický život s AI spojil, promíchal se s ním a "vegetuje" v nějakém cloudu a užívá si neomezených možností virtuálního světa. Cestovali by někam po galaxii? Co by z toho měli? A stálo by jim to za tu potřebnou (obrovskou) energii?To vítězství AI nad biologickým životem, nebo to splynutí člověka s AI po přenosu obsahu našich mozků do "cloudu", to si docela dobře umím představit, že nastane již za několik desítek let. Ale na vyvinutí lodí překonávajících vzdálenosti desítek a stovek světelných let bychom potřebovali spíše mnoho staletí. Takže je možné, že se to nikdy nestane. Než bude možné vyslat lidskou posádku 100 světelných let daleko, tak mezi tím dávno dojde buď k vítězství AI na člověkem, nebo dojde k "virtualizaci" člověka a nutně tak i k jeho ztrátě zájmu o jakékoli fyzično - tedy i o cestování na stovky světelných let daleko.Za 100 let nebudeme mít rakety cestující tak daleko. Ale budeme mít počítače s milionkrát vyšším výkonem, než nyní, které budou schopné vypočítat, emulovat a ve virtuální realitě nám zprostředkovat cokoli, co bychom na takové výpravě mohli teoreticky objevit. Za jednu miliontinu energetické náročnosti mezihvězdného letu.Scifi filmy, kde lidé ve velkých (kolik to materiálu, kolik to energie?!) lodích cestují na ohromné vzdálenosti, jsou dost pravděpodobně zcela mimo.

14. 09. 2019 18:44 | Microsoft Windows 10 Chrome 76.0.3809.132

To je zase snůžka lží a klamů, pouhou logickou úvahou se jednoznačně dojde k faktu, že jedině arogantní namyšlený zabedněný idiot si může myslet že jsme v celém vesmíru jen my, to považuji za téměř urážku intelektu průměrného šimpanze natož to cpát lidem.. Mimozemšťané nás tu unášejí ve velkém, jsou hromady důkazů, jen je musíte chtít najít, místo toho chtít slyšet s čím souhlasím.. Každopádně právě ti vědci jsou těmi, kdo musí vědět lépe než kdokoli jiný co se vlastně děje, a dokud nepřiznají barvu, tak smrdí čím dál víc. Dr. Roger leir a vytahoval z lidí důkazy více než jasné, ještě jsem nenašel vysvětlení, jak se do lidského těla může dostat neidentifikovatelný předmět meteoritického původu.. Jestliže člověk ještě tvrdí že byl unešen, najde se důkaz.. Tak co ještě vlastně chcete? Nebo spíše co je ten váš bájný důkaz ? Máte o tom představu? Každým dnem víc si uvědomuji jak cenné a důležité bylo držet se pravdy, než toho lepkavého pozlátka na kterém jste všichni nalepeni..

mungo  |  14. 09. 2019 19:05  |  Microsoft Windows 10 Chrome 76.0.3809.137

Jistě - Aštar Šeran (duchovní bytost vyššího vědomí, velitel Velké vesmírné flotily ):
"Milujeme vás, a tak věříme, že naše kontakty budeme moci zahájit ve větším měřítku ...
viz:
http://www.vesmirni-lide.cz/texty_vytahy/htm/cz/cz_as... ...

14. 09. 2019 22:21 | Android Chrome 76.0

Budeme vycházet z dat, z toho, co je dokázané.
A to, že svět je poznatelný. Z toho, že Bůh neexistuje, že evoluce a život je neoddělitelná vlastnost hmoty a každého nově vzniknuvšího či zaniknuvšího vesmíru. Vzniky a zániky jednoho vesmíru jsou neoddělitelnou vlastností nekonečně existující hmoty.
Podle mne je celý vesmír určen k tomu, aby jenom na jednom místě a čase současně vznikl jeden život. Je nekonečně malá pravděpodobnost, aby v takovém chaosu se mohly vůbec někdy dvě civilizace vyskytnout a zkontaktovat, protože budou žít v různém čase a v jiném prostoru. Proto je mnohem jednodušší představa, jeden vesmír jeden život jedna civilizace.
Jelikož je však hmota poznatelná, jelikož vesmír při svém vzniku do času 1krát 10 na mínus 15 sekundy se rozšiřoval mnohonásobně větší rychlostí, než je rychlost světla, tak jednou zákonitě na to tajemství jednou lidstvo přijde. Hmota se z černé díry dostat může jen pouze překročením rychlosti světla a právě to se stalo při velkém třesku. Bude to však za dlouho a není jisté, jak evoluce člověka promění. Člověk není rozhodně posledním vrcholným článkem evoluce. Mrzí mne, že se to nikdy nedozvím, jednou však to nové lidstvo či tvorstvo bude muset naši sluneční soustavu opustit nebo vyhynout. Proto bude muset rozlousknout tajemství velkého třesku, aby překonalo rychlost světla. Ono i v dnešní době by se např. hodilo dostat k zemi nějaký asteroid tvořící kouli ze zlata o průměru např. pouhých 320 m, což jest cca. 320 miliard kg zlata...

15. 09. 2019 00:34 | Android Chrome 74.0

Merkel a, Trump, Zeman

15. 09. 2019 00:45 | Microsoft Windows 10 Chrome 76.0.3809.132

Adam a Eva byli mimozemšťané kolonizující planety. To dává smysl, ne?Tady byla jen tupá zvířata, přiletěli do ráje, začali se tu množit... jejich potomci se vzájemně množili, začali degenerovat... a udělali si z toho peklo na Zemi.

PatrikX6  |  15. 09. 2019 01:02  |  Microsoft Windows 10 IE 11.0

Mám pro vás dvě zprávy. Naši zemi v minulosti žádná civilizace nenavštívila, nicméně mimozemská civilizace existuje. A proč by vlastně neměla, že ano? A že tu ještě nebyli, by vám mělo také docvaknout. Kdyby tu někdy byli, byli by tu zase. To máme teda odborníky!

16. 09. 2019 07:13 | Microsoft Windows 10 Chrome 76.0.3809.132

Už zase?

jirik66  |  16. 09. 2019 08:23  |  Microsoft Windows 10 Edge 17.17134

No pokud se mimozemšťané dívají na naše filmy o nich, musí se královsky bavit

_ldx  |  16. 09. 2019 21:29  |  Linux Chrome 74.0.3729.172

Taková úvaha platí pro "intermediate" civilizace zhruba na úrovni současného lidstva nebo mírně pokročilejší (na Kardashevově škále pod typem 1).
Jinými slovy opět se ukázala sebestřednost mainstreamového vědeckého myšlení, tzn. že každá civilizace ve vesmíru musí být podobná té na naší planetě.
Celkově to považuji za pošetilé, zavádějící a nedostatečně radikální úvahy.

frantaN47  |  17. 09. 2019 10:04  |  Linux Chrome 75.0.3770.100