Já jo. Já to chápu.Souvisí to se zmizelým sebevědomím dnešních lidí z médií. Stůj co stůj musejí říct do éteru co si myslí.Neusnuli by, protože nic jiného už nemají. Ta profese už je zcela zdiskreditovaná a vyčpělá, prakticky umírá na absolutní neprofesionalitu. Psát do éteriu dnes může úplně každý a prakticky cokoliv ho napadne a co si myslí.Bohužel tradiční princip novinařiny, na který bývali staří novinářští pardové hrdí a skálopevně zásadoví, kdy se předkládaly informace a pouze na čtenáři záleželo jak s nimi naloží, je už dávno pryč. Dnes se do médií předkládají prakticky výhradně NÁZORY. A co je nejhorší, většinou ty osobní.Přidanou hodnotou není obsah a kvalita informací, za kterou čtenář platí, ale proběhlá reklama, která generuje příjem.Kam to vede vidíme všichni.Občas razím myšlenku, že jestli chce stát dostat do pracovního procesu hromady nových zaměstnanců, tak ať zakáže reklamu v médiích. Desetitisíce pisálků přes noc skončí na pracáku s žádostí o místo.Potřebujeme svářeče, soustružníky, pekaře, montéry, zedníky, elektrikáře, instalatéry, řidiče a desítky dalších profesí ….Nepotřebujeme kopírovače cizích článků za reklamu. Nikdo z nás.
Názor byl 1× upraven, naposled 01. 05. 2022 16:41