Nová zpráva pro mimozemšťany zahrnuje i podrobné informace o lidské DNA

Názory k článku

JP77  |  01. 04. 2022 17:48  |  Android Chrome 92.0

Bylo by zajímavý v takovým článku popsat jak se zpráva zakóduje do binárního signálu a jak se rozkóduje bez znalosti postupu zakódování, pozemských jazyků atd. Jaký na to jsou postupy a takový nějaký přehled o tom.

redmond  |  01. 04. 2022 20:11  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Cize, ked nas budu chciet vyhubit, tak si nasu DNA nebudu musiet zhanat.

Shal  |  01. 04. 2022 20:35  |  Microsoft Windows 10 Chrome 99.0.4844.84

To případným emzákům ušetří dost práce a času při výrobě nějaké biologické zbraně.

01. 04. 2022 21:33 | Microsoft Windows 10 Chrome 100.0.4896.60

Asi takto, mimožemšťané co by nás mohli ohrozit z " orbity " už by dávno něco takového zkoumali. Jinak že se někam pošle jakási " zpráva" při našich omezených technických podmínkách než dorazí k nějakému rozumnému obyvateli jiné planety a ten by dokázal nějak odpovědět, je taková šance, dle mě, 1: 1 000 000 000 000. Dokud lidstvo nezačne efektivně prozkoumávat vesmír, tak vysílání takových je jen " plivnutí do prázdna ".

Jmsp  |  02. 04. 2022 14:22  |  Microsoft Windows 10 Firefox 91.0

Setkání vyspělejší civilizace s méně vyspělou v minulosti vždy skončilo naprostou katastrofou pro ty méně vyspělé. A to šlo ve všech známých případech o lidi, kteří mezi sebou mají alespoň nějakou empatii a soucit. Myslící červi by měli k lidem asi tolik empatie jako lidé k červům. Snahy aktivně kontaktovat mimozemšťany by proto měly být hodnoceny jako obecné ohrožení. Velmi nízkou pravděpodobnost "úspěchu" takové akce vyvažují následky, které by byly fatální. Pokud mimozemšťané existují, přežije lidstvo jen pokud ho nenajdou, nebo pokud bude agresivní a nebude mít nic, co by chtěli.

02. 04. 2022 16:39 | Microsoft Windows 10 Chrome 98.0.4758.109

Styl článku jako pro mateřské školky.
Zpráva není pro to, abychom se dočkali kontaktu. Je proto, že to může pomoci v poznání vesmíru, hmoty a života tomu, kdo zprávu obdrží. Proto se to nazývá poselství. Autoři to rozhodně nemysleli tak, že když se to náhodou dostane do ruky někomu dříve, než se zpráva po miliardách roků letem vesmírem rozpadne, tak už o nás budou vědět docela hodně ze světla, které k nim dorazí řádově v miliónech let. Tudíž nás uvidí milión let po našem zániku. Ale i to je málo pravděpodobné, aby se dva světy v tomto vesmíru viděly, byť s milión let zpožděním. Vidět se můžeme jen tehdy, pokud planety obou civilizací krouží tak, aby protínaly dráhu mateřské hvězdy směrem k té druhé. A to plus mínus naprosto přesně. Takže velká většina světů (99.9999999999%) se prostě nemůže vidět nikdy.

02. 04. 2022 23:04 | Microsoft Windows 7 Chrome 99.0.4844.51

Takže pokročilí mimozemšťané si pomocí zaslané DNA budou moci "vyrábět" lidské otroky a pokusné myši ... Pokud by se někdy v budoucnu plánovali zastavit, mohou si vyrobit biologické zbraně ušité přímo pro lidi.

peter.mlich  |  03. 04. 2022 22:10  |  Microsoft Windows 10 Firefox 98.0

je dobre poslat potencialni hrozbe celou svoji dna, aby se mu lepe vyvijela biologicka zbran. Tisicovky takovych malych kapsli ledovych kostek pak muze vystrelit elektromagnetickym prakem. Takova, celkem levna zalezitost k vycisteni planety.

Vyrobte si elektřinu sami