Proto se mi líbí koncept výměny baterií tak, jak to funguje například v logistických skladech.
Tam můžete nasadit LTO baterie, se kterou auto ujede asi třetinovou vzdálenost, ale jednak má 10 letou životnost, jednak je snadno recyklovatelná a neobsahuje žádné jedy, a taky má brutální nabíjecí proudy - tudíž pokud bude energie dost, zafouká vítr, lze tu energii využít.
Pak si umím představit, že pojedu z Prahy do Brna, a po ceste se stavím na kafe a vyměním baterii za jinou, nabitou.
Ale začal bych tím, že bych přestal elektromobily cpát násilím, tedy skrz peníze, které byly skrz daně odebrány, aby byly předěleny někam jinam. Takhle tlačíme trh, aby prodával elektromobily, ne aby pracoval na tom, aby je lidi chtěli, protože to pro mnoho věcí má smysl.
A výhody elektromobilů, stejně jako nevýhody, snad nemá smysl vypisovat.