Nové zařízení dokáže navodit iluzi gravitace. Jeho testování ale není zrovna příjemné

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

09. 07. 2019 12:35

Ja si myslim, ze toto je spravna cesta. Podoba sa to myslim virtualnej realite aj ked v opacnom garde. Staci napr. stat na mieste a vo VR napr. padat. Nesulad medzi tym co vidim a citim vyvolava nevolnost. Kazdopadne da sa na to zvyknut ako pisu v clanku. Pri kazdodennom pouzivani vydrzim par hodin, ale staci si dat tyzden pauzu a po 10min to musim vypnut a polhodinu som na vracanie. (dospeli ludia ktori nevedia co cakat dokazu zvracat aj po prvej minute, staci ked im dam moznost skocit si na lyziach a pod.) Co je zaujimave, tak deti do 8r, ktorym som aj extreme immerse VR pustal, tento problem vobec nezazivaju. Dokazu hodiny zazivat dodge fight na stihacke a nic. Chyba im zrejme akakolvek skusenost co maju citit (nikdy som v stihacke neletel. Skusenost je teda urcite aj vydedukovana...zo stihacky a lietadla je vsetkym zle, akonahle vsak robi clovek to iste vo vesmirnej lodi obklopeny hviezdami, nic sa nedeje. Akonahle vsak zacne pristavat, zacina to) Tzn. tato vec nebude vrodena, zrejme ju ziskavame casom a skusenostami. Ak sa niekto vo vesmire v centrifuge narodi, bude podla mna uplne ok cely zivot.

09. 07. 2019 09:49

Na Zemi je člověku blbě, protože na něj působí gravitace i tahle věc. Ve vesmíru nebo na oběžné dráze gravitace chybí nebo je vyrušená, takže tam to dává smysl a člověk to bude vnímat jinak.

09. 07. 2019 03:02

Takže to sci-fi zařízení je obyčejnej kolotoč ze kterýho se pobleju?

09. 07. 2019 00:21

ja podleham iluzi gravitace kazdy den! a porad. Vsichni se vznasime a to pritahovani nas k zemi je pouha iluze

08. 07. 2019 22:29

Trochu se mi zdá, že se autorovi plete tíha s gravitací, ale budiž.
Ale co vím o vesmírné kinetóze, problém není příišné tíhové zrychlení, ale naopak jeho nedostatek. Tu minutu nebo jak dlouho se letí nahoru, tu kosmonauti přežijí; horší je to pak ty měsíce ve stavu beztíže. A to tohle zařízení opravdu nasimulovat nezvládne.

08. 07. 2019 21:42

A co vyfukovani tabakoveho koure do vylevky umyvadla?
Nebylo by ve vysledku lepsi?

08. 07. 2019 21:20