Jelikož jsem nedůvěřivý, tak počkám, až si ten dojezd, za skutečně reálných podmínek (různých) ověří nějaká renomovaná německá redakce, publikující o autech. Ideálně přímo nezávislá organizace zabývající se testy v oblasti motorismu. Co lze dohledat (věrohodně) po internetu říká, že prakticky nikdy není možný dojezd slibovaný v dokumentaci.
> Mám nepříjemnou informaci pro všechny, co si myslí, že bateriová elektromobilita je spása. Nejen, že se jako u plastů po letech ukáže, že smysluplná recyklace byla chiméra (zdravím EU a její recyklační probuzení ohledně zmíněných plastů - tolik k jejich třídění) a všude bude plno neřešitelných skládek s ještě většími jedy, než jsou plasty, ale díky nutnosti, masivně posílit síť, i energetické zdroje (OZE opravdu nepůjde využít všude), přijde výrazné a skokové zdražení elektřiny (energií obecně), nejen v rychlo-dobíjecích stanicích, ale také pro domácnosti a firmy. Což dále znamená další zdražování potravin, výrobků, dopravy, Německo už ochutnávku časů budoucích zažívá.