Nový projekt na hledání mimozemských civilizací získal grant NASA

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

25. 06. 2020 00:30

To není hledání jehly v kupce sena. To je hledání té kupky sena v kapce v moři.
Např. když se zaměříme na nějakou objevenou terestiální planetu vzdálenou 100 000 světelných let a tam tehdy opravdu žila civilizace, museli bychom se trefit do té jejich části vývoje, kdy zrovna byli na tom podobně s rádiovým šumem, jako my. Tudíž oni by museli být před 100 000 léty jako my.
U planety vzdálené třeba jen 30 000 světelných lét by to bylo stejné - tamní civilizace by na tom musela být před 30 000 léty podobně. Atd. atd.
Přál bych si, aby vědci takovou objevili a chytali jejich national geographic program a my se tak dověděli něco o jejich prehistorických dinosaurech . Nebo o prehistorických "někom" ..... (jen vtip, na něco takového si budeme muset počkat, až budeme mít dvb T-3001A-2 Nimbus