SpaceX | Starship

Nový snímek pěkně ilustruje, jak obrovská bude Muskova kosmická loď Starship

Šéf společnosti SpaceX Elon Musk se minulý týden na svém Twitteru pochlubil povedeným snímkem dvou prototypových nádrží připravované kosmické lodi Starship:

Na úplně první pohled možná vypadají jen jako průměrně velké nádrže na horkou vodu. Pokud si ale obrázek zvětšíte, uvidíte i inženýry pracující na jejich vrcholcích – což už by vám mělo poskytnout dostatečně dobrou představu o jejich rozměrech.

„Tyhle věci jsou jako vesmírné mrakodrapy,“ komentoval to nevěřícně uživatel Twitteru Matthew Wilkes.

A ano, jde pouze o nádrže. Celá kosmická loď Starship bude vysoká téměř 50 metrů – ovšem bez boosteru. S ním se její výška dostane na úctyhodných cca 121 metrů.

Příští týden sledujte na Živě.cz stavbu 3D modelu Starshipu v měřítku 1:48, na výšku bude mít 2,5 m!

Musk dotyčnou fotografii zveřejnil nedlouho poté, co byla v texaském Boca Chica záměrně zničena zmenšená testovací nádrž s označením SN7. Na průběh této kryogenní zkoušky (jejíž výsledek... tedy to, při jakém tlaku nádrž praskla... zatím bohužel neznáme) se můžete podívat níže:

Diskuze (24) Další článek: Nejnudnější stream roku: Můžete sledovat živě ve Full HD, jak v lese rostou houby

Témata článku: Technika, Testy, SpaceX, Starship, Elon Musk, Twitter, Prototyp, Výška, Snímek, Boca Chica, Bude, Kosmická loď, Nádrž, Nový snímek, SNIMEK, Jak

WhatsApp konečně umožní smazat velké soubory z konverzací, aby nezabíraly místo