Nový Volkswagen Golf je digitální. Dotykové displeje ale nemusí každému vyhovovat (jízdní dojmy)

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 78

Názory k článku

11. 12. 2019 09:17

Ono to s tim ovladanim neni tak horke, jak to podle tohoto spatneho clanku, respektive pseudorecenze, vypada. Takze jinak spravna kritika dotykoveho ovladani neni moc na miste. Vsechno dulezite jde ovladat i jinak, lepe, nedotykove. Jen na to neprijde bezny internetovy psavec behem ctvrthodinove projizdky (bez precteni manualu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 12. 2019 21:44

Je sice pěkné, že se mnoho uživatelů shodne na tom, že dotykové ovládání čehokoli co by člověk mohl potřebovat za jízdy, je nebezpečná pitomost a že to do auta nepatří a že stačí prostě taková auta nekupovat a výrobce bude mít jasný signál, že se dal na špatnou cestu, ale....
Tyhle ovládací prvky stojí zlomek toho, co mechanické, a jakkoli se tváří jako úžasné a moderní, tak jsou především levné. A na to zase pro změnu slyší největší zákazníci automobilek a to firmy, co pro svoje zaměstnance kupuijí auta podle toho, co po važují za nejlepší (poměr cena výkon) a né co se kterému Pepíkovi líbí nebo nelíbí. Na to dost kašlou. O nákupu aut rozhoduje vedení a rozhoduje s lehkým srdcem, protože oni s tím jezdit nebudou.
No a na soukromého kupce dost často čeká tohle auto až po čtyžech letech ojeté a to už leckdo přimhouří oko a koupí prostě to nejlepší z toho co je v nabídce a na co má. No a Golf jinak není špatné auto. Já jsem sice teď vybíral VW tak aby neměl dotykové ani rádio, ale pokud někdo bude chtít parkovací kameru, navigaci, prolinkování displeje telefonu na rádio, tak se tomu stejně nevyhne. Upřímnou soustrast. Jestli jsou VW dotyková rádia obecně tak hrozná jako máme v práci v T5 tak to už je lepší tam mít poličku na brýle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 12. 2019 16:48

Nemusí, ale je to automobilka, která o tom rozhoduje, je jen na ní jaké zvolí obutí, jaké šasi, jaké vybavení i řízení. Člověk má vždy možnost volby koupit/nekoupit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 12. 2019 12:12

"... Až moc razantní digitalizace ..."
Přesně tak, Digitalizace za každou cenu, i kdyby se zhoršilo ovládání auta, na to kašlem, hlavně že bude digitální (snad i vejfuk). Stejnej případ je poslední Ochcávka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 12. 2019 10:18

Zajímalo by mě jak chce koncern uspět na poli elektromobilů, když se stále naplno věnuje především spalovákům.Téměř 100% neplodnost v tomto segmentu tak není náhodná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (54)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 12. 2019 10:02

Ovládane auta, kde sa musím pozerať, kam mám položiť prst alebo ruku pri akejkoľvek zmene, je cesta do pekla. Auto s dotykovým ovládaním je pre mňa neakceptovateľné z dôvodu bezpečnosti. Dúfam, že táto "módna vlna" pôjde čo najskôr do zabudnutia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 12. 2019 10:00

Špatný a nebezpečný trend. Běžné věci, jako hlasitost nebo ovládání klimatizace, má být ovladatelné "poslepu", ideálně jednoduchým čudlíkem nebo kolečkem. Tohle je laciné a na první líbivé, ale do auta nevhodné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor