Nový výzkum: V naší Galaxii může být až 36 inteligentních mimozemských civilizací

V naší Galaxii mohou existovat desítky mimozemských civilizací, které jsou natolik vyspělé, aby s námi teoreticky dokázaly komunikovat. Plyne to z nové studie publikované v The Astrophysical Journal.

„Za předpokladu, že vývoj inteligentního života by i na jiných planetách trval přibližně stejnou dobu jako na Zemi – tedy zhruba 5 miliard let – by v naší galaxii mělo být alespoň několik desítek aktivních civilizací,“ uvedl profesor astrofyziky z University of Nottingham Christopher Conselice.

Diskuze (204) Další článek: Apple připravuje skládací iPhone. Konstrukce ale postrádá ohebný displej

Témata článku: Vesmír, Výzkum, Země, Mimozemský život, Desítka, Mimozemská civilizace, Galaxie, Nový výzkum, Civilizace, Univerzita of Nottingham, Inteligentní život

Velký update pro Fénixy. Šestá řada dostává vylepšené režimy, které se zalíbí zejména cyklistům

** Kromě premiéry Fenix 7 Garmin aktualizuje i starší řadu ** Téměř 15MB update se zalíbí zejména cyklistům ** V rámci updatu došlo i na opravy několika výrazných chyb systému

FénixAktualizace softwaruGarmin
QR kódy jsou skvělý pomocník, ale i zlý pán. Tohle jsou nejčastější podvody, které vás mohou připravit o peníze

** Čtvercový grafický kód usnadňuje život už mnoho let ** S rostoucí oblibou a využitím přibývá i podvodů ** Nejčastěji jsou podvody zaměřeny na podstrčení falešného kódu

PodvodQR kódBezpečnost

Pitva Samsungu Galaxy Z Fold2. Vnitřnosti ohebného telefonu, to je technologický koncert

Skládací telefony jsou stále docela nové a drahé, takže se nepoštěstí narazit na kus k popravě každý den. Tento má zničený vnitřní displej, ale jinak je funkční. Tak se pojďme podívat, jak to Samsung uvnitř vyřešil.

Ohebný displejSamsungPitva