Noclaf
9. 5. 2016 • 16:19

Zase bulvarni titulek jak prase.
Screenshot - od slov "screen" a shot, tudiz "fotka" toho co je prave na obrazovce. To co je v clanku neni zadny screenshot, ale domysleni si zbytku sceny ex post. Screenshot vypovida o tom co vidi hrac a ma nejakym zpusobem priblizit ctenari vizual hry behem hrani. Tz. kdyz budu hrat Zaklinace, tak screenshot je, jak vidim zezadu Zaklinace jak jede na koni do krajiny pred nim v rozliseni a detailech v jakych to hraju. Obrazek jak se trpaslik diva z travy skrz Geraldovy kulky na oblohu v UltraHyperHD neni screenshot.

Tudva
9. 5. 2016 • 14:53

A nejake info jak to ma fungovat.
Jestli pri printscreenu se hra zastavi a umozni toto nastavovani (asi ne kdyz je to i pru multiplayer tituly)
Nebo se ulozi cela scena a pak nezavisle zpracuje (asi ne moc velke mnozstvi dat na ulozeni)
Nebo se ulozi jen pozice stav a vysledna tvorba screenshotu se bude provadet pozdeji primo ve hre (nejpravdepodobnejsi - zvlast kdyz to potrebuje podoru ve hre a nejde to u cehokoliv)Zase zprava kde se musi polovina veci domyslet.

Rudidlo
Rudidlo
9. 5. 2016 • 12:33

Snímek z hry z jakéhokoliv úhlu? V Assassin Creed IV se mi náhodou podařilo se s postavou dostat do míst, kde se dle tvůrců dostat neměla. Bylo krásně poznat, že v hrách existuje 3D svět jen tam kde má být něco vidět. V jiných úhlech pohledu už je poznat optimalizace a vidět torza objektů.

Určitě si přečtěte

Články odjinud