Zase bulvarni titulek jak prase.Screenshot - od slov "screen" a shot, tudiz "fotka" toho co je prave na obrazovce. To co je v clanku neni zadny screenshot, ale domysleni si zbytku sceny ex post. Screenshot vypovida o tom co vidi hrac a ma nejakym zpusobem priblizit ctenari vizual hry behem hrani. Tz. kdyz budu hrat Zaklinace, tak screenshot je, jak vidim zezadu Zaklinace jak jede na koni do krajiny pred nim v rozliseni a detailech v jakych to hraju. Obrazek jak se trpaslik diva z travy skrz Geraldovy kulky na oblohu v UltraHyperHD neni screenshot.
A nejake info jak to ma fungovat. Jestli pri printscreenu se hra zastavi a umozni toto nastavovani (asi ne kdyz je to i pru multiplayer tituly)Nebo se ulozi cela scena a pak nezavisle zpracuje (asi ne moc velke mnozstvi dat na ulozeni)Nebo se ulozi jen pozice stav a vysledna tvorba screenshotu se bude provadet pozdeji primo ve hre (nejpravdepodobnejsi - zvlast kdyz to potrebuje podoru ve hre a nejde to u cehokoliv)Zase zprava kde se musi polovina veci domyslet.
Snímek z hry z jakéhokoliv úhlu? V Assassin Creed IV se mi náhodou podařilo se s postavou dostat do míst, kde se dle tvůrců dostat neměla. Bylo krásně poznat, že v hrách existuje 3D svět jen tam kde má být něco vidět. V jiných úhlech pohledu už je poznat optimalizace a vidět torza objektů.
A k čemu by sis na takovym místě chtěl dělat screenshot? Podle mě je to zajímavý nápad, nevim proč v tom zas hledat nějaký problémy...
Však to tak má být. Proč by tvůrci, a počítač, měli generovat prostředí, kde to nemá smysl? Generuje se jen to, co má být viděno.S tímto mě napadla i jiná věc. Kdyby tohle bylo možné i u filmu. To by se pak každý divil, že ten barák v záběru je jen kulisa. 🙂Třeba http://www.peri.cz/projekty.cfm/fuseaction/d... ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.