Ono je to trochu slozitejsi. Zas tak velky zajem o tento typ sluzeb neni, Volga Dnepr to leta s 12 letadly a Antonov jich ma osm vcetne An-225. To je na celkovem cargo trhu, kde treba jenom freigtherovych 747cek lita pres 340, zanedbatelny podil. Ta letadla jsou extremne ekonomicky neefektivni na provoz a proto se pouzivaji jen na naklady, ktere z nejakeho duvodu nemohou ject lodi ci po zeleznici a ktere se nevejdou do bezneho cargo letadla, nicmene i v techto specialnich pripadech na sebe ta letadla nevydelaji. Jak Ukrajinci tak Rusove jsou schopni tato letadla ekonomicky provozovat jen proto, ze jejich vyvoj a vyrobu zaplatilo sovetske ministerstvo obrany a stavajici provozovatele je dostali do vinku fakticky zadarmo. Az skonci zivotnost tem letadlum co to ted letaji, tak skonci bez nahrady, protoze novy stroj uz nikdo nepostavi. Davno pred Antonovem uvazoval Lockheed nad civilni verzi C-5 Galaxy s podobnymi parametry jako maji tyhle Ruslany, ale ekonomicky to proste nevychazi.
Nakladni verze A380 je nemozne ekonomicky provozovat a proto se od ni upustilo, protoze tohle letadlo ma extremne nizkou uzitecnou nosnost (v pomeru k vaze stroje), takze paradoxne cargo A380 by unesla jeste mene nez normalni 747 freighter, coz by z teto verze A380 delalo ekonomicky nesmysl.