Karel Datel Vedoucí
22. 4. 2024 • 11:42

Otázka do pléna: už konečně nějakou automobilku napadlo zabudovat do auta nahrávání provozu kolem auta, když už je teda vybavený parkovacíma kamerama kolem dokola? Svět aut sleduju, ale s přibejvajícíma počtama modelů od každý automobilky už docela nestíhám. A je tak možný, že to existuje a uniklo mi to.
Nahraný video před nehodou by byl přece fajn další údaj do černý schránky. Uměj to i čínský palubní kamery, co si lidi dokupujou a lepěj na čelní sklo přísavkou.

Názor byl 1× upraven, naposled 22. 4. 2024 11:43

Martin Prokop
Martin Prokop
22. 4. 2024 • 9:20

Né prodaná, ale vyrobená k nějakému datu. Protože se na trhu prodávají nejen auta starší než rok . Neplatí to zpětně.

jirik66
21. 4. 2024 • 12:35

Já to vítám, umožní to přesněji určit viníka nehody. A to není nic špatného, alespoň z mého úhlu pohledu.

jvvj
jvvj
21. 4. 2024 • 7:00

Si myslim že to je totalita, todlencto. Měli by to zrušit. Měli by to vyndat i z letadel- co je komu do toho jak a nebo kvůlivá čemu to havarovalo, je to špiclování a nejni to demogratické!

Richard Vacek
21. 4. 2024 • 6:12

Je vidět, jak napříč časem a režimy přibývá totalitních sledovacích metod. A to zavedení občanských průkazů Hitlerem začalo tak nevinně. A všechno je z ušlechtilých důvodů - snazší identifikace kriminálníka (občanka), omezení páchání telefonní kriminality (anonymní SIM karty), praní peněz (limit hotovostní platby, kontrola převodů peněz), záchrana planety (sledování a reportování spotřeby paliva vozidlem buď online nebo na STK) a teď objasnění příčiny nehody.

Miroslav Kašpar
20. 4. 2024 • 21:44

Už vidím to hlášení nehody: Při srážce s EU jsem si urazil černou skříňku 🙂

svopex
svopex
20. 4. 2024 • 18:35

Další nesmysl z dílny EU... Kolik toho ještě budeme muset platit?

Verbudrak
18. 4. 2024 • 8:04

Pokud nebudou mít ty přístroje metrologickou kalibraci (samozřejmě i rekalibraci v čase), tak si každej lepší právník druhou stranu při sporu namaže na chleba. Takže k ničemu.

Určitě si přečtěte

Články odjinud