Mezinárodní vesmírná stanice

Odlétající posádka ISS pořídila úchvatné snímky vesmírné stanice. Popíšeme, co na nich můžete vidět

• Část posádky Mezinárodní kosmické stanice se vrátila na Zemi
  • Během svého odletu od ISS pořídila nádherné fotografie
  • Mezinárodní kosmická stanice je na oběžné dráze už 20 let

Dne 4. října 2018 se na Zemi vrátila část posádky Mezinárodní kosmické stanice. Během odletu od stanice v lodi Sojuz MS-08 pořídili astronauti skutečně úžasné fotografie vesmírného komplexu.

V galerii jsme se na fotografie podívali a přidali k nim popisky některých hlavních modulů ISS.

Kromě toho jsme přidali také další a ještě unikátnější fotografie z roku 2011, které zachycují ISS s připojeným raketoplánem Endeavour (STS-134) na jeho posledním letu do vesmíru.

Oba soubory fotografií spojuje jméno Andrew Feustela. V prvním případě byl na palubě odlétajícího Sojuzu jako už bývalý velitel Mezinárodní kosmické stanice. Ve druhém případě byl na palubě raketoplánu a na stanici i s krtečkem pobýval jen pár dní.

Váš názor Další článek: V Číně vzniká více startupů s hodnotou přes miliardu dolarů. Poprvé překonává USA