Henry Ford
30. 3. 2024 • 14:31

Jestli je to dobře se uvidí až přimrzne nebo baterky se spotřebují. Viz Norsko, Čína. Trochu přimrzlo a bylo dojezděné a v Číně dojezdili protože nemají peníze na takové kvanta baterek, které musí vyměnit v krátkém čase.

Tantal
27. 3. 2024 • 21:50

Koukám, že autobusy na baterku budou pro imbecily, kteří neznají moderní trolejbusy terno. Nedávno psal chlapík, co to testuje o své zkušenosti a 70% vytlučené kapacitě po jedné jízdě s plnou zátěží v jednom severočeském městě.
Ale co, i Iveco si rádo sáhne na dotaci 😉

armykcz
27. 3. 2024 • 12:07

Vodik je naprosty nesmyl vzhledem k tomu, kam se posunuly baterie. Nehlede na to, ze vozidlo na vodik neni nic jineho, nez elektricke auto, but with extra steps...

Názor byl 1× upraven, naposled 27. 3. 2024 12:07

radon
27. 3. 2024 • 10:29

Fakt by mne hodně zajímal nezávislý detailní rozbor nákladů na 8mi letý provoz:
a) klasického autobusu
b) autobusu na CNG
d) na vodík
e) na elektriku
a to vč. budování a provozu plnicích/nabíjecích stanic, servisu a také slepých uliček (když se do něčeho zainvestuje a hned po pár létech se to omezuje). Mám totiž neodbytný pocit, že město se chová jinak, než občan. Když dojdou peníze, prostě zvedne cenu jízdenek, nemusí šetřit. Občan každou korunu dvakrát přehodí v ruce ...

Jirka1or
27. 3. 2024 • 9:13

Ostravský dopravní podnik couvá z vodíkového pohonu.
Přednost dostávají elektrické autobusy...............
...........To je rozumné rozhodnutí .
V brzké době se začnou prosazovat nenáviděné, bezpalivové generátory na volnou energii etéru .
Instalace takového elektrického zdroje do vozidel vyřeší problémy s nabíjením .Fosilní paliva budou postupně mimo hru .
Energetičtí oligarchove tomu sice budou snažit se bránít, něco konstruktérů ješte
povraždí, zavraždit ale nemůžou všechny .Utajované zdroje volné energie již nebudou tajemství, každý zájemce si takový zdroj bude schopný postavit, nejedná se o nic složitého .
Ten kdo rozumí elektřině, bude jako ryba ve vodě .

Petr Vojvo
27. 3. 2024 • 8:04

Zjistili, co je vodík za blbost a greendeal dotační zlodějnu Němců.

Určitě si přečtěte

Články odjinud