Pal-V je první létající auto, které si budete moci běžně koupit a vyjet s ním na silnici

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 17

Názory k článku

05. 02. 2018 13:21

Koukám málokdo tady chápe účel a cílovou skupinu. V USA má spousta lidí letecký průkaz, méně z nich už vlastní letadlo, protože jak letadlo, tak především hangárování něco stojí, neboť ceny se odvíjejí od poptávky a lokality.
Tohle je určeno pro lidi, kteří si zaparkují doma v garáži, když budou chtít někam doletět, nemusejí řešit vozíky za auto a rozebírání letadla, prostě si zajedou na nejbližší letiště a poletí. Rozhodně není účelem nahradit auto na dojíždění do práce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 02. 2018 10:45

Ďaľší model do Garáží Slepá ulička !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  03. 02. 2018 23:47

Dis is not da wae bruddah cluck cluck cluck cluck

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 02. 2018 18:36

2x som si prečítal 8 miliónov korun, ale prepočet na eura nič...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
03. 02. 2018 17:47

Už jsem dlouho nezaznamenal nějakou zprávu od slovenských nadšenců, kteří taky autoletadlo vyvíjejí. Máte někdo čerstvé zprávy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
03. 02. 2018 16:01

Mokré sny. Podobné "hračky" nemají smysl, nemají ho proto, že nemáme motory, které by při velikosti auta, měly dostatečnou účinnost. Auto je fakticky bez zavazadlového prostoru, s minimální nosností, krátkou výdrží (za letu), bez jakýchkoliv účinných bezpečnostních prvků, alespoň minimálně chránící posádku v případě nouzového přistání či havárie. Dále je nutné schválení konstrukce, pohonu, komunikace pro pozemní a především letecký provoz. Každou chvíli nějaký podobný koncept, "osekaného ultralightu", sériově už snad 10 let, nikde nic. Může mi zde někdo vysvětlit, k čemu něco takového, když máme dálnice, kde není problém zavést pruh pro +200 km/h, rychlovlaky +300 km/h? Koupil by si to někdo, věřil, že se dožije vnoučat, Víte jak nízká je stabilita za letu u podobných strojů? Zafouká a jací jste byli!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 02. 2018 15:14

Mám-li na vrtulník a jeho provoz, mám v místě kde s ním přistanu i na taxík.
Bezpečnost takovýchto vehiklů na silnici bude naprosto tragická, stejně jako jízdní vlastnosti, zejména pak za deště a ještě mnohem hůře v zimě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 02. 2018 10:44

To je víc vrtulník než auto. A je to ohyzdný jak prdeI. Kdepak, tudy cesta k létajícím autům nepovede.Jak by vůbec fungovala autoškola na létající auto? To by si asi člověk musel udělat i papíry na vrtulník. A představte si tu noční můru pro úřady, jak to omezovat, jak to kontrolovat, kam to smí, kam ne, a těch ožralejch kreténů, co nad ránem naboří pět paneláků na sídlišti, než se v nepříliš ladných spirálách zřítí k zemi a jejich šílená cesta skončí explozí jak v americkým filmu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor