Pentagon počítá s nadzvukovými bizjety

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 6

Názory k článku

19. 11. 2018 17:40

A co takhle kontejner uzpůsobený pro cestování do pumovnice B-1B? Má sice maximálku jen 1,3 M, ale dost slušnou výdrž a může tankovat za letu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 11. 2018 11:56

Všechny tyto projekty většinou končí na neefektivitě, neziskovosti. Dalším důvodem pak také je mizerná bezpečnost, nevejdou se do bezpečnostních předpisů. Chemické motory, které během okamžiku zhltnou palivo budou vždy brzdou. Budoucnost jak ji známe ze sci-fi přijde až ve chvíli, kdy zvládneme fúzi v motorech. Kdy si takový motor, při vysokém tahu, vystačí s tunou paliva třeba na několik dní chodu. Bohužel s tím je spojen ještě jeden požadavek, velmi výkonný, mobilní zdroj energie (reaktor nebo vysokokapacitní článek, mně neznámé technologie, konstrukce). Stručně, já se toho nedožiji a myslím si, že nikdo ze současníků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 11. 2018 09:18

Nadzvukové (2-3Mach) proudové fajn, ale já bych raději viděl nadzvukové (5-7Mach) náporové motory. V raketách vzduch-vzduch se už něco děje, tak třeba se dočkáme i v komerčním letectví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor