Pentagon zkoumal možnosti červích děr, hvězdných bran, telepatie, neviditelných plášťů a warpového pohonu

01. 02. 2019 12:06

Chápu, že se najdou hlasy proti. Ale překvapuje mne, jak hlasitě znějí i dnes, kdy jsou lidé relativně vzdělaní. Když porovnám dva možné výsledky "budu/nebudu zkoumat danou věc", pak mi vychází, že při výzkumu vždy získám (a pozor, i neúspěch je získaný poznatek). Co si tedy kladou za cíl hlasy, které tento postup předem odsuzují?Například zkoumání možností cestování vesmírem rychleji než letí světlo (což neznamená letět rychleji, než světlo, ale být v cíli dříve) je prakticky nutnost, protože konvenčním posunem není možné dané vzdálenosti překonávat. Nakonec i ta rychlost světla je v tomto kontextu neskutečně nízká.Přijdu-li tak při současném stavu poznání k závěru, že "skákání" prostorem či jeho "ohýbání" vyžaduje neskutečné množství energie, pozastavím další kroky na dobu, až tato energie bude k dispozici. Případně mi to napoví, že silové řešení není cestou a budu hledat jinde.

31. 01. 2019 22:30

Já nevím, proč si zase tento člověk plete pojmy, dojmy a nečte celé články... jestli se nepletu, tak je to ten samý člověk, který si dělal legraci z únosu vědce čínskou vládou. Urazil vědce NASA díky špatnému nadpisu českých novin... a jo dokonce stejné společnosti... a pokračuje v tom dále. Takže znova. kdy z zive.cz vznikl nový blesk? a jak je možné, že tito pisálkové nejsou káráni veřejně.Přečtěte si něco o Einsteinovu mostu a pak pište bláboly o sci-fi. Přečtěte si o programu NASA o zjišťování ohybu prostoru a pak pište o nesmyslnosti Warpového pohonu... Je mi již na blití, kdy jeden článek je bulvár a lživí a v dalším, i když videu, najdu přes dvanáct chyb už jen v základu celých teoriích a to během 4 minut a 30 sekund daného videa... trestat takové lidi... TRESTAT!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 01. 2019 20:03

Financují se mnohem větší nesmysly. Třeba genderová studia...

31. 01. 2019 13:36

20mil na je smiesne málo. to na Slovensku na výskum davaju firmám ktoré nikdy nic s výskumom nemali a ani mat nikdy nebudú.

31. 01. 2019 12:52

Warp zase tak nereálný být nemusí:https://ntrs.nasa.gov/archive/nasa/casi.ntrs.na... ... Řekl bych, že je reálný podobně, jako byl přístup na internet ze zařízení v kapse v době, kdy se stavěl Titanic.

31. 01. 2019 11:44

Vzpomeňme si třeba na 20 000 mil pod mořem, Robur dobyvatel a pán světa, nebo Krakatit. Věci tenkrát nevídané, výplody fantazie, které se v budoucnu změnily v až děsivou skutečnost. Takže za mě proč ne.

31. 01. 2019 11:27

Milý Pentagone , zcela zdarma ti poskytnu svoji soukromou analýzu tebou zkoumaných jevů:Červí díra - připusťme, že se může ve Vesmíru vyskytovat. Ale že by ji člověk mohl využít pro přenos čehokoliv kamkoliv, nebo dokonce ji sám vytvořil, je naprostý nesmysl.Hvězdná brána - tím se zřejmě myslí něco jako červí díra, čili totéž.Telepatie - naprostý nesmysl.Neviditelný plášť - zde jedině bych viděl určitou možnost tuto ideu realizovat. Ale jedná se technicky velice komplikovaný problém, zvláště pokud by plášť měl mít složitější tvar. Rovněž záleží na tom, zda objekt schovaný za "neviditelným pláštěm" by měl být neviditelný jen pro jednoho určitého pozorovatele, o kterém víme kde se nachází (snáze realizovatelné), nebo pro více pozorovatelů bez ohledu na to kde se nachází (velmi obtížně realizovatelné). Každopádně dokonalý neviditelný plášť, který by fungoval naprosto dokonale a neměl žádné nedostatky, je při současné úrovni naší vědy a techniky nemožné sestrojit.Warpový pohon - naprostý nesmysl.Doufám, že ti tato analýza pomůže v dalším úspěšném bádání nad blbinama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (30)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 01. 2019 09:38

to jsou v Pentagonu takoví trotli, když neví, že odpovědi na všechny tyhle otázky najdou v v jednom šedém regálu v oblasti 51?

31. 01. 2019 09:27

No, hlavně nikde není potvrzeno, že na nic nepřišli...To je jen dedukce odvozená od autorovy (a širokověřejnostní) nevědomosti.

31. 01. 2019 08:50