taky pomahala lama, kdyz to na ne prislo
Lama, lama... to je značka toho samoopalovacího krémíčku?
Ty kráso, VTM beru jako solidní zdroj informací. Ale ta diskuze, nedalo mi to a musel jsem si udělat i registraci.Vážně se tu smažky předhání v tom, kdo měl lepší halucinace?Nechcete si to nechat na sabat a tam o tom diskutovat a ne tady?
Názor byl 1× upraven, naposled 4. 6. 2025 10:39
Líbí? Tak si přečti diskuzi pod článkem o ruských bombardérech, budeš nadšenej!
Dr.Grof je fetka? Ty moc velký rozhled nemáš zejo
O Grofovi, kterého Sysifos ocenil bludným balvanem za bludy, které publikoval, řeč vůbec nebyla.Komentoval jsem tvoje bláboly o drogách a halucinacích.
Hehe. Jsem žák Grofa. Přesněji jeho žáka Mgr.Vancury.Když tomuhle oboru nerozumíš tak nezvan.Pohrdám fetaky a smazkami. Jsme zasvěcenci mystérií.O nich je ten článek A Sisyfos je banda ignorantu. Víš kdo byl Sisyfos? Grázl
Názor byl 1× upraven, naposled 5. 6. 2025 15:44
Teď budu soudit podle sebe.Jsou lidé kteří jsou schopni racionálně uvažovat. IQ>110V málo důležitých věcech se řídí intuicí, protože to je jednodušší. A pak jsou lidé kteří nemají schopnost racionálně uvažovat IQ<90.Těm nic jiného nezbývá, než se řídit intuicí.Vlastně mají jinou možnost. Mohou se nechat vést někým jiným. Článek popisuje jak vládnoucí vrstva vede lid pomocí kontroly narkotik. Pro jižní Ameriku typické. Pro nás Evropany je typické křesťanství. Pro Asii je typický nějaký diktátor. A pak jsou lidé kteří mají IQ kolem stovky, a mají v tom zmatek. Hledají pravdu někde v ezoterii.Ohánějí se vědou. Přitom často ignorují racionální uvažování. I když někdy ho použiji správně.
Názor byl 3× upraven, naposled 6. 6. 2025 04:28
Představy laika který si plete intuici s pudy emocí Rozlišit to umí jen málokdo. Zavolat intuici není jen tak snadné .
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 6. 2025 06:20
Proč sem pořád cpeš Grofa? Já o něm nic nepsal. Kdo je tvůj "učitel" je vedlejší.Snaha o nějakou formu nepovedené reklamy?Bež se tedy dál zasvěcovat do mystérií, odhal lidstvu, jak je celé zaostalé, smět ho z povrchu zemského svým mocným hněvem.Ale už neotravuj.
Stále se vyjadřuje s k oboru kterému vůbec nerozumíš. Proč? Pletu se já do vaření když nevařím?Když nechápeš rozdíl.mezi Grofovymi vyzkumy a fetkouZjevně jsi článek vůbec nečetl. Nebo nepochopil
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 6. 2025 08:15
Pravdu máš. Za ty leta v jednym fetu už prostě vodborníkem byt musíš, to nemohu řict.
Už pár let neberu. Do rozšířeného vědomí se dostanu i bez toho.Trochu jsem v něm stále.Ale když nevíte co to je tak marná snaha
Jojo, takže trvalý následky... no, fandím ti, měl bys do toho jít, a naplno...
Jo. Mám trvale zesílenou intuiciTo je snad dobře. Ne,?
Hézký, a jak se to jako projevuje? To jako deš do lidlu předtim než vykoupí kuře v akci duchodci? Tak to je ovšem výhra...... úplně ale nevim esli bych to vyměnil za trvalý poškození vertikulárního kontextu, nebo jak se to menuje.
Ty nevíš co umí intuice? Co vás to ve škole učili??Vidět do všeho a do všech. Tvořivost. Nadhled a vhledA také ochrana od maléru atd.A žádné poškození nemám. Kde bereš ty bludy? Dr.Grof měl 400 tripu s LSD a je mu 94 a ještě nedávno cestoval po světě https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Stanislav_Grof
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 6. 2025 14:12
Týjo, tak to se ti jako votevřela mysl? To seš jako votevřenej na vobouch koncách? No páni...... stejnáč asi nezačnu fetit, to smrdí malérem... asi mám vokamžik ispirace: Nezačni fetit, bude z tebe smažka. No, dík, v každým případku, vezmu si z tebe příklad.Mimochodem, tento případ dlouhodobého zneužívání psychoaktivních chemikálií a následného trvalého psychického (a zřejmě i fyzického) poškození vnáší nový vhled na nynější problémy vlivných mužů světa. Proto prosím: Nefetujte!
Nevíš že spousta nádherné hudby by bez tripu nevznikla? Hodně autorů je využívalo. O některých se to ví Proč asi? Holt intuice přece umí leccos.Ale ty víš prd a ani se nesnažísSpí dál děťátko
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 6. 2025 17:31
O samanech a zasvěcencich jsi zjevně nikdy neslyšelDoplň si vzdělání
V usa mají také své tripy a přerodu společnosti to moc nepomáhá. Spíš rozkladu.Tam je to epidemie drog.
Myslim, ze tady z EU nemuzeme uplne moralizovat.
To je fakt. Co ale čekáš dyž tam prezident, hlava státu, hlava pomazaná (samoopalovacím krémíčkem), neustále vychvaluje génia kerej je zfetovanej vod rána do večera?
Od rána do večera zfetovaný? Mu fandíš.
Proč? Má čas i peníze, a řekl že ho to i baví, a výsledky jsou vidět.
Zajímavé. Češi jedou na pivním tripu už staletí a přerod pořád nikde.
Není trip jako trip
I cesta (trip) může být cíl... 🫡
Je to jako návštěva vesmírné Školy. Pokud se To umí
Autoři v tom mají hokej.Předně nešlo i žádné halucinogeny a halucinace. Při správném setu a settingu má vše přesnou logiku nadpřirozenaJsou to psychedelika. Zvyšují vliv intuice a ta dává informace.Nic nového. Tito zasvěcenci existovali a existují všude a vždy
Co je to ta logika nadprirozena? Oxymoron?
Tak ono slovo "nadprirozene" je samo o sobe vyznamovy oxymoron. Nebo spise uplny nesmysl.
Názor byl 2× upraven, naposled 1. 6. 2025 15:23
Chcete popírat intuici? Nic o ní nevíte...
To je zajimave, jak vy na zaklade jedne ci dvou vet vite, ze nekdo nic nevi.Alespon tim predem upozornujete diskutujici na to, ze neminite pouzivat logicke argumenty, ale je to pro vas ciste o emocich. Alespon to mi rika intuice. Zadne nadprirozeni nemam.
Pletete si emoce s intuici. To je bohužel běžné.Kdybyste Ji jen zahlédl padl byste na kolenaVíte prd
Nemyslim si, proc si to podle vas pletu?Intuice podle me videt neni. Pokud se teda nebavime o nejakem vnitrnim oku, ale zraku jakozto smyslu vnimani.Na kolena jsem padl mnohokrat. A ano, vim prd. Cim vic vim, tim vic vim, ze nic nevim. S tim rozhodne souhlasim. Vim toho hodne malo, a uplne vsechno, co vim s jistotou bez externich zdroju, se tyka jen me.Proto me fascinuje, kolik si myslite, ze toho o mne vite vy. A protoze si nepripoustim, ze byste mi videl do hlavy, nezbyva mi, nez se nad tim pousmat.
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 6. 2025 20:11
Intuice vidět je. Ukazuje se ve svých výtvorech ve vizích.Jsou to vířivé fraktály které vyjadřují zákony lidem zcela neznámé.Je v nich odpovědět na Vše .Znáte je? Někdo je popisuje jako hořící keř
To je tedy popis 😀
Jak psal Amigo, nevim, cim se koukate; moje oci fraktaly nevidi, a uz vubec ne fraktaly vyjadrujici zakony. Moje oci vidi barvy a tvary. Fraktal je matematicky konstrukt ktery ma ten problem, ze ma nekonecnou clenitost. To zadne lidske oci bohuzel nedokazi pojmout, protoze dokazi zachytit jen omezene mnozstvi informace (castic).Pokud si myslite, ze vidite fraktal, je to uz vase interpretace toho, co vidite. Coz vysvetluje, jak je mozne, ze ty fraktaly vyjadruji zakony.Chapu fascinaci fraktaly. Jsou pohlcujici. Mnozi veri, doufaji, ze v nich najdou odpovedi, duchovno, vyjadreni velikosti zivota, cojavim. Ale to, co z fraktalu vidite, je vzdy jen jeho extremne omezena interpretace.Zkuste popsat vizualni podobu intuice tak, aby to pochopil clovek, co nejede na drogach. Protoze v tomhle se nechytam, a nezbyva, nez dal trvat na tom, ze intuice, jakozto myslenkovy konstrukt, zadnou vizualni podobu nema.
To musíte zažít. A opakovaně. Ostatně na webu jsiu stovky fraktálů.Podstatné je že v tripu máte zesílenou inteligenci a chápete často význam který se dá zčásti vyložit do slov.Díky tomu znám vysokou filosofii lidem neznámou. Odpovědi na základní otázky Býti.A že všechna náboženství jsou jen pohádky. Vše je Jinak
Na webu jsou popisy fraktalu. Fraktal tam nenajdete ani jeden, protoze i Internet je omezen mnozstvim informaci, tedy neni nekonecny. Zacinam mit jistotu, ze nevite, co je to fraktal.Uz jsem vam psal, ze jsem si zazil sve, a ta zkusenost je neprenositelna. Byl bych rad, abyste se prestal tvarit, ze mi vidite do hlavy, je to vlezle. At uz to delate nebo ne.Taky jsem mel opakovane na drogach pocit, ze jsem nalezl neco prevratneho, a tak jsem si to zapsal. Neni moc o co stat. Ale urcite to bude proto, ze za strizliva nedokazu pochopit hloubku tech myslenek.Smekam pred vasi znalosti vsech nabozenstvi, ale nemuzu se ubranit pocitu, ze to mate v hlave fakt hodne popletene. Donedavna jsem si myslel, ze vas takhle znicil covid, ale klidne to mohly byt drogy nebo kombinace.Cimz vas v zadnem pripade od dalsiho zkoumani nechci odrazovat. Jen to, prosim, nikomu nevnucujte jako jedinou objektivni pravdu.
Obrázky fraktálů jiste nepoprete. V tripu jsou ovšem n-dimenzionalni.Rozdíl mezi námi je jen v tom že vy jste od toho utekl což je běžné.Já to zkoumám bez ohledu na to jak je to ohromujícíNemám strach před novým jak vy.A je nás víc Je to Opus Magnum
Ne, obrázky ne, ale obrázek na webu je v zásadě bitmapa, je to jen vyjádření jeho podoby.Fraktály mohou mít libovolné množství dimenzí. Nejsem si jistý, jestli musí být konečné, tak daleko jsem to v matematice nedotáhl, ale jinak to může být cokoli. Na tom není nic zvláštního.Teď už dokonce víte, že mám strach před novým 🙂 kdybyste se nemýlil, tak bych se děsil, kolik toho o mně víte. Ale protože se o mně často mýlíte, mám dojem, že vám ty halucinogeny moc ve vnímání reality nepomáhají.
Vaše záležitostí jsou vaši věci Ne mé. Nemám povolení nahlížet do osobních věcí lidí.Dělám svou práci a té je hodně
Chtělo by to být pokornější. Takhle se nikam moc neprodiskutujete.
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 6. 2025 13:53
Pokorný jsem před intuici. Před lidmi není důvod
Tak aspon, ze mame to prirozeni - s tim uz se neco veseleho delat da 😉
Před chvilkou jsem měl malý trip. Už psychedelika nepotřebují.Intuice mě na chvilku vtáhla k Sobě do božského světa. To bylo něco!Žijeme si tu jako v láhvi od octa. Jsme opice které si říkají lidé a hloupé si myslí že jsou vševědoucí. Sranda...
Nepopiram intuici - jen lingvisticka poznamka.
A co o ní víte? Osobní zkušenost
Fascinuje me, jak z nalezu dvou kosti vytvorili hypotezu, ze si tim upevnovali mocni svou pozici ve spolecnosti.
Nemusi byt jen z tohoto nalezu - informace se skladaji a interpretuji v souvislostech s jinymi poznatky.Kazdopadne souhlas, ze treba to vzdy brat s rezervou a kriticky, jen jako hypotezu ..
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 6. 2025 15:36
Pohádky ovčí babičky. Dnes je den dětí, že?
Aneb pro méně chápavé, článek na podporu legalizace drog. Takto se, bohužel, dnes dělá “věda”.
No alespoň část halucinogenů je výrazně méně zdraví škodlivých a při správném užití i naopak prospěšných než dnes legální alkohol a nikotin.Takže jakej je tvůj problém?Obecně válka proti drogám působí víc škody než užitku od jejího počátku za kterým stál v mnoha případech jen rasismus.
Alespon cast halucinogenu, pri spravnem uziti, jsou mene skodlive, nez cukr a kofein, kterezto latky cpou vypatlani rodice dnes detem od malicka a nici jim tak zdravi.Na to jsou klinicke studie ..
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 6. 2025 15:28
On cukr při správném dávkování je tak nějak neškodný.
To plati pro uplne kazdou latku. Jen nekdy je to davkovani nulove.
To kokain taky a je, dle studii, o neco mene navykovy ..
Dr.Grof a další tomu výzkumu psychedelik věnovali celý život
Timothy Leary a silne nedoceneny Standa Grof, ktery mel ovsem obrovsky spektralni a relacni presah oproti slavnejsimu TL a jinym.
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 6. 2025 15:30
To je zase mimozni vykrik bez pochopeni. Tohle v tom opravdu neni - to vypada jinak ..
Proč do toho mluvíš když o tom nic nevíš?
Zato vy na zaklade dvou kratkych vet uz s jistotou vite, ze nevi nic. Ehm.
Tak to bych si netroufl tvrdit, ze nevi nic, ale ty dve vety a jejich styl leccos napovidaj minimalne o jeho orientaci v teto oblasti ..
Dělám do toho s kamarády 32 let a vydali jsme několik knih. Přednášek desítky
Tolik zkusenosti a presto arogantne verite ve svou neomylnost, jako by vam bylo 18. K tomu mladi to tak nejak patri, ale s moudrosti prichazi pokora.Nejak vam neverim. Jakoze knihy jste klidne vydal a kamarady taky mate, ale ze byste o tom neco vedel, to pochybuji.Na zaklade tech vyssich desitek rozhovoru, co jsme spolu meli, ne dvou vet v jednom komentari, ktere staci k ziskani jistoty vam 😉
Tripu mám 260. Ve skupině máme přes tisícTakže zkušenosti máme gigantické A co jste zažil vy?
Nemyslim, ze kvuli diskuzi je porovnavat si, kdo ho ma vetsiho; jako argument je to dost k nicemu.Co se tyka techto zazitku "za hranici vedomi", mam toho za sebou vic nez bych chtel. Mimo jine jsem si dokazal odpovedet na otazku Proc? a setkal se sam se sebou. Soucasne si ale uvedomuji, ze jsou to zazitky neprenositelne, vztahujici se jen a jen na me.Lidi, co si mysli, ze v drogach najdou nejakou objektivni pravdu nebo cokoli, co je mimo je samotne, podle me ziji v bludu. Ale branit jim v tom nebudu, cestu mame kazdy svou.Ovsem michat vedeckou metodu se svymi zazitky z drogovych tripu a delat z toho nejake zavery platne pro vsehny, to je fakt zcestne, protoze tim popirate tu vedeckou metodu, a cele to prestane uplne davat smysl; ve skutecnosti si ohnete to, co se vam z vedy hodi, coz je presne to, co vedecka metoda odmita. Ziskate pouze paskvil. Nic proti tomu, pokud to ale neprohlasujete za vedecky pristup, coz vy delate rad.
Ano nepřenositelná jsouPatří do vědy která vyžaduje inteligenci sto u tisícinásobně větší než je naše. Takže ji pochopit ani nemůžeme.My nechápeme aní kvantovou mechaniku. Tak jsme blbí Ale autoři např hudby ten svět využívají a přinášejí si inspiraci.Jistě takové znáte. Proto jsou slavní i když berou drogy
Tady musím souhlasit, psychedelika se v umění používají "odjakživa". Článek není vůbec objevný nebo šokující, je to tak nějak obecně známo už od objevení Ameriky a dnes funguje prý i turistika za těmito "obřady".
Tak o co se to snazite?Kvantova mechanika je lidska teorie. Ze ji nechapete, to neni nic divneho, je dost obtizna. Ale jsou i daleko slozitejso lidske myslenkove konstrukce.Drogy v umeni jsou pochopitelne, akceptovatelne a bezne. Jenze vy interpretujete sve zazitky na drogach a rikate tomu veda. Kdybyste to nazyval umenim, tak ani neceknu.
Co by ne. Věda je o zkoumání. Když srovnáte zážitky rozšířeného vědomí mnoha lidí vidíte že všichni máme stejné nebo velmi podobné.Už to je důkaz
Dukaz ceho?Uz jsem vas mnohokrat upozornoval, ze vedecka metoda neumi nic potvrdit, pouze poprit. Coz dobre vite i od vasi zeny.Za me to ukazuje na to, ze mame vsichni dost podobne mozky. Ale nejsem odbornik.
Když se výsledky experimentů u mnoha lidí opakují jistě za tim bude něco hlubšího co je třeba zkoumat.Kámoš dokonce v tripu na chvilku pochopil šílenou kvantovku
Coz je fakt divne, kdyz mame vsichni podobne mozky, co?Nemyslim si, ze pokud se neco opakuje, jiste za tim bude neco hlubsiho, co je potreba zkoumat. Na druhou stranu, pokud vy ten pocit mate, klidne to delejte.Kazdy potrebuje viru v neco vyssiho, pomaha nam to prezit. Jsem rad, ze jste si neco takoveho nasel, i kdyz vas to vede k vire, ze jste jen ubohy cerv v lahvi od octa. Ve skutecnosti jste, pro vas, ten nejdulezitejsi clovek na svete. Nikdy nikomu nebudete lepe rozumet, s nikym nebudete mit lepsi vztah, a jen sam sobe muzete uplne verit.
Stále nechápete to hlavní. S intuici lze komunikovat jak s AI. Jen je daleko dokonalejší.Mít silnou intuici je jistě dobré. To říká každý ale nic pro to nedělá protože se jí boji. Bourá jeho ego
Diskuze ale není o tom, jak lze komunikovat s intuicí, ale o tom, že tvrdíte, že ji lze vidět. A já tvrdím, že to nejde. Takhle snadné to je. Uhýbáte zbytečně.
Samozřejmě že nemá fyzické tvary jako my.To si snad nemyslí nikdo.Ale intuice silné zasahuje do našich životů a to je tabu téma
To jste mohl napsat hned, že ve skutečnosti není intuice vidět. Stačilo by to 🙂
Intago:Z tvych reakci ctu, ze i pres to mnozstvi zkusenosti, Bohu zel, nedoslo k efektivnimu vyuziti techto latek, tedy vyznammejsiho duchovniho presahu - takze to nedelate uplne spravne ..Ale ten clanek ani ta diskuze (puvodne) o tomto vubec neni ..
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 6. 2025 22:24
Vždyť o mně nic nevíte. Tohle dělá moc málo lidí a většina o tom nechce veřejné mluvit.Lidé to nemají rádi. Boura jim to názory a přání.To je pravá esoterika zasvěcenců a o nich je článek
Bohuzel clanek neni o prave esoterice zasvecencu, ale o archeologickem nalezu a hypoteze k nemu.
Taková mysteria se děly všude.Egypt. Eleusiny
Blázni byli taky všude. Někteří jsou nebezpeční okolí, někteří sobě, někteří jsou neškodní.
Nic o tom nevíte. Ale to je nakonec dobře.Dětem se kvantovka také neříká aby je nezmatla.Spěte dál
To je zajímavé, jak tu pořád říkáte, že ostatní nic neví.Děti se samozřejmě kvantovku učit můžou, v kterém jiném věku byste jí chtěl jako pochopit? Například https://www.megaknihy.cz/naucne/5595024...abies.html
To pochybuji. Boji se toho každý.Zatím ji nepochopil nikdo tak co
Jasne, nikdo ji nepochopil. Je to sice lidsky konstrukt, ale nikdo ho nechape 😀
Jsou jen rovnice. Ale chápat to je jiná káva a to neumí nikdo jak jistý fyzik už řekl.Přitom to má gigantické následky o kterých se neví nebo se mlčí.Naznačml. Žijeme v Gamese . Naplnění Potencionality
Nezlobte se, ale melete nesmysly. A kdyz vam je vyvratim, pokracujete dalsimi bez toho, abyste se nad tim jen pozastavil. Chvili je to zabavne, ale omrzi to.
Nevyvrátil jste mě nic. Nesmysly melete vy. Nejen o očkování jste mimo vědu totálně
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.