Pět tisíc let rozvoje astronomie: Nejzávažnější objevy nás teprve čekají

Názory k článku

StormBorec  |  02. 02. 2017 19:21  |  Microsoft Windows XP Firefox 50.0

Grygar to je už klasik ...btw. co se týká těch objevů, týkajících se vesmíru, tak bude mít pravdu, ale v "pozemské" vědě a technice myslím že něco na úrovni objevu elektromagnetické indukce (elektrifikace) nebo zákonů aerodynamiky (letectví) už nikdy objeveno nebude. Samozřejmě nebylo vše objeveno, ale řekl bych, že "vše jednoduché" již bylo objeveno. Dneska každý významný posun ve vědě a technice vyžaduje práci stovek vědců, miliardové investice a mnoho let vývoje, než se to překlopí do praxe/ekonomiky.

Jarda.abc  |  02. 02. 2017 22:19  |  Microsoft Windows 10 Firefox 51.0

Grygara jsem uznával, dokud jsem si v rámci studia Aj nepustil několik dokumentárních filmů o vesmíru. Po shlédnutí těchto pár filmů vidím, že Grygarovi stačilo na uznání v ČR podat těchto pár informací.Já se velmi těším na brzkého nástupce Hubleova teleskopu
https://cs.wikipedia.org/wiki/Vesm%C3%ADrn%C3%BD_d... ... Dále k černé hmotě, která má mít podle mě antigravitační účinky.
Myslím si, že černá hmota, energie leží vně našeho vesmíru a nebo je spjata s soudržností vesmíru a jak je vesmír čímdál větší, tak je soudržnost menší.
Dnes se na otázky vesmíru odpovídá i v LHC, ale tam myslím na nic zásadního nepřišli.
Studování vesmíru je pro ... . Všude se vyhodnocuje energie ze srážek, ze vzniků a zániků a předpovídají se další vzniky a zániky, včetně našeho vesmíru.

Hafajs  |  03. 02. 2017 15:14  |  Microsoft Windows 8.1 IE 11.0