Nezapomeňte jak nám tady hloupoučcí redaktoři živě co týden krmily bláboly o tom jak je vakcína skvělá a „antivakceři“ jen jednoduší sledovači hoaxů. Postupem času se pravda ukázala a dál odkrývá. Dnes už je jasné že takzvaní „antivakceři“ (což mimochodem je chybné označení protože nikdo z nich neodmítá opravdové účinné vakcíny, pouze toto genové sérum od začátku vyvinuté se zcela jiným účelem než je zdravý lidí) měli ve všem do puntíku pravdu. Aby se mainstreamová média úplně neznemožnila, tak pomalu otáčí. Ale doteď se nikdo neomluvil skutečným odborníkům, které předtím zesměšňovali, ale kteří měli na rozdíl od nich pravdu. Celá takzvaná covidová pandemie měla jediný cíl. Urychlit nástup nového světového řádu tak aby se lidi moc necukali (což je v podstatě globální totalita po vzoru Číny + depopulace. Proto ty covid pasy, proto ta enormní snaha vlády protlačit pandemický (totalitní) zákon, proto ta snaha očkovat neověřeným sérem, které škodí zdraví. Proto to ignorování vůle občanů (Australie, Kanada). A teď nejnovější zpráva že WHO zavádí globální dohodu o pandemické připravenosti, která bude dokonce nadřazená ústavám všech zemí světa - https://cz24.news/who-zavadi-globalni-dohod... ...
retard
jsi
On za to dpcstb ani nemůže, on už se narodil jako MAGOR. Je to vina jeho rodičů.
Jak konkrétně to "neověřené sérum" škodí zdraví a jaká jsou k tomu exaktní data?
Důkazů že škodí jsou mraky. Doporučuji se podívat třeba na tuto lekarkou konferenci, kde v primem prenosu srovnavaji krev dobrovolniku - vakcinovanych/nevakcinovanych. https://www.youtube.com/watch...
A jste si jistý, že ty problémy nezpůsoboje třeba 5G, chemtrails nebio židozednářští telepati?
Na rozdíl od tebe co umíš jen urážet bez argumentů tak on tu poskytl 2 důkazy - studii samotného Pfizeru a záznamy z lékařské konference. Z obou vyplívá že vakcína škodí. Ale pokud chceš ignorovat vědu a fakta a trvat na bludech o zázračné a zdraví prospěšné vakcíně, je to jen tvoje věc a není ti pomoci
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 2. 2022 10:03
https://www.sukl.cz/tydenni-zpravy-o-prijatyc... ... 160 podezření na úmrtí po očkování12.000 nežádoucích účinků90% podhlášenostStačí???😝
Myslis to, kam se hlasi jako nezadouci ucinek i to, ze mu nekdo po ockovani ukradl kufr ? 😀
JJ asi ukradli ten kufr i těm 160 mrtvým. Asi si všichni vymysleli číslo šarže vakcíny a ostatní data nutná k podání hlášení NU. Stačí nevyplnit číslo šarže a hlášení se do databáze nedostane. Nevím kolik takových nebylo přijato jen proto, že nebylo možné formulář řádně vyplnit. Odhad je 90% podhlášenosti.
Tech 160 podezreni ? Tady to je skutecne jen o podezrenich, protoze data nejsou zpetne revidovana a neni tam jedine potvrzeni. Odfiltruji se jen vylozene hlouposti jako byl ten ukradeny kufr. Jinak tam je vedena spousta beznych nezadoucich ucinku, ktere jsou i po jinych vakcinach, akorat se to drive nehlasilo. To az ted, diky tomu mnozstvi hoaxu kolem covid vakcin, se u techto vakcin nezadouci ucinky hlasi, takze moznost srovnani s jinym typem ockovani je v podstate nulova. 😝
Metodika hlášení je stále stejná. Takže tvrdit, že se dříve nehlásilo, je čirý nesmysl.Jak jsem uvedl byly i hlášení podezření na úmrtí (cca 10) , ale ta se opravdu vyšetřila a jediné bylo prokazatelně po očkování. No myslím, že za deset let to není nic tragického.Milý Bery, problém je, že srovnatelná čísla mají všude ve světě, kde se Comirnaty očkuje. Asi jsou všude stejní blbci jako u nás, jen ty jsi letadlo.Vlastně nejsou Indie odmítla Pfizer registrovat protože vyhodnotili známá data. Porovnali to s vlastní vakcínou a usoudili, že Comirnaty je nebezpečná sračka.
Vsak se taky ruzne hoaxy siri vsude po svete. Ale u zadne vakciny nebyla vyvolana takova hysterie, proto lidi nic nehlasili. Kdyz rozhlasis, ze chripkove vakciny maji spoustu nezadoucich ucinku, tak uvidis kolik se jich najednou objevi i v hlasenich. To nema nic spolecneho s metodikou. 😝
To se tady samozřejmě dělo dávno před covidem. Ti opravdoví antivaxeři a není jich málo, do toho šili celkem fest. Vždyť si i prosadili paragraf o odmítnutí povinného očkování z důvodů výjimky svědomí. Takže zase nemáš pravdu. Je to na úrovni "si myslím"😝 Mezi lidmi samozřejmě je rozšířený názor, že vakcíny proti chřipce jsou k ničemu a mají spoustu nežádoucích účinků Proto taky máme jen 5-7% proočkovanost. ale z těch 500-700 tis. dávek vždy bylo o tři řády méně nežádoucích účinků než u covidích vakcín.Takže tatko jednoduše to neokecáš. Trochu hodně o tom vím, ty matematiku.
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 2. 2022 14:41
Tu malou skupinku antivaxeru snad nechces srovnavat s tim, co bylo ted ? 😀😝
Jsem rád, že v tom zásadním se mnou souhlasis. Konečně jsi dostal rozum.
Mně by zajímalo z čeho pramení ta jistota odmítačů, že "normální" vakcíny žádné nežádoucí účinky např. po 20 letech nemají. Co všechny takzvané civilizační nemoci, vysoký tlak, cukrovka, rakovina .... ty nemohou mít souvislost s očkováním před 20 lety?? A nekrm trolla. 😉
Protože se 20 let používají a sledují. A soustavně probíhají postmarketingove studie. NU samozřejmě mají, ale počet je tři řády menší než u covid vakcín.
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 2. 2022 09:33
Boj proti opozici extremnimi priklady je jeden z nejjednodussich zpusobu psychologicke obrany proti priznani si reality. Pak ten pocit, kdyz v mediich uverejni, ze existuji leky na smrtelnou nemoc v podobe paralenu, musi byt bolestny…
Nebo je výživné čtení oficiální dokument pfizeru o nežádoucích účinkách, který měl být původně zveřejněn až za 54 let v roce 2076. Ale díky iniciativitě zdravotnické organizace Public Health and Medical Professionals for Transparency (PHMPT) bylo Pfizeru soudně nařízeno dokumenty uvolnit pro veřejnost už dříve. Teď jsou k dispozici data sesbíraná v období 90 dní po aplikování prvních vakcín společnosti Pfizer, a to z různých států ve světě. Z nich vyplívá 1 200 úmrtím po aplikování vakcíny. Hlášení o nežádoucích účincích bylo napočítáno na 150 tisíc, přičemž v první řadě docházelo k nervovým poškozením. Upozorňuju že se jedná jen o malý zlomek dokumentů, které mám Pfizer k dispozici a z pouze prvních 90 dní. Celkem mají dokumenty o 329 000 stranách. https://phmpt.org/wp-content/uploads/2021/1... ...
Z těch dat ale vyplývá, že vedlejší účinky nepřekračují čísla běžná u jakéhokoliv jiného léku nebo vakcíny. Jinak řečeno, touto rétorikou by se dal i obyčejný ibuprofen označit za škodlivého zabijáka, protože bylo prokázáno, že může za určitých okolností zpusobit smrt...
Přesně tak.https://vitalweb.cz/1542/ockovani-a-tromboza-... ... Ono by bylo dobré kdyby se fanatičtí odmitači podívali do nemocnic v době vrcholící epidemie a zjistili kdo a proč je hospitalizován na kyslíku a kdo na JIP apod.Přínos vakcinace je v tom že skoro jistě zajistí že zrovna v nemocnici dotyčný neskončí a pravděpodobnost že se nakazí je výrazně menší.Je vtipné že se běžně ládujeme léky které mají potencionálně mnohem vážnější vedlejší účinky,ale relativně neškodná a účinná vakcína je hrozná hrozba...Možná chtěli Sputnik:)
Máš na mysli toto přiznání profesora Duška, že nám dva roky lhali?https://www.novinky.cz/domaci/clanek/statistiky-... ... "Přínos vakcinace je v tom že skoro jistě zajistí že zrovna v nemocnici dotyčný neskončí a pravděpodobnost že se nakazí je výrazně menší."Sorry jako, ale to si buď děláš legraci, nebo tvoje kongitivní schopnosti již byly porušeny.Musím ti oznámit, že hospitalizovaných je v absolutních číslech více očkovaných, než neočkovaných.Dále ti oznamuji, že mantra o tom, že neočkovaní šíří vir více než očkovaní, už také vzala za své. Potvrzeno studiemi. Jenže ono se to ani potvrzovaz nemuselo, protože i mému papouškovi bylo od začátku jasné, že s vynálezem "zelené tečky" mají na šíření viru nesrovnatelně vyšší podíl, právě ti otečkovaní.
Názor byl 2× upraven, naposled 19. 2. 2022 12:00
Snažím se marně v tom odkazu najít onu údajnou lež a vidím jen, že 75 procent hospitalizovaných vyžadujících péči na JIP je neočkovaných.
Hledej šmudlo. Ta lež spočívá v tom, že Dušek zatím přiznal, že 25% hospitalizovaných vykázaných jako "s covidem" bylo hospitalizováno s jinou diagnózou a špatně vykázáno. No aby ne, když za covidí lůžka má nemocnice tučné příplatky.. Takže ty zveřejňované statistiky jsou nepravdivé. Zatím je lež přiznána jen z 1/4 ale čas ukáže. Když loni ministr Blatný prokecl, že např. oběti dopravních nehod jsou vykázány jako "zemřel s covidem", jen proto, že byly při příjmu pozitivní a každému bylo šuma pytlík, že měly utrženou slezinu, nebo jim vytékal mozek, stálo ho to místo ministra. O tom bylo zakázáno mluvit a bylo to šíření dezinformace.co se týká JIP tak k dnešku je poměr 7/4https://www.seznam.cz/...
Názor byl 2× upraven, naposled 19. 2. 2022 15:13
Ani čtvrtina hospitalizovaných pacientů s jinou diagnózou nevysvětluje kolabující nemocnice na podzim roku 2020, kdy denní úmrtí atakovala číslo pět set. Chápu že čekáte na další skandální odhalení, (nebo dokonce zúčtování, jak jste kdysi sám napsal) ale nevím zda se jich dočkáte , když ti ONI jsou tak dobře organizovaní a už od začátku se rozhodli že nám budou lhát...
Kdybych byl ředitelem nemocnice a měl prázdná lůžka, tak bych sbíral coviďáky na ulicích. Když za covidí lůžko zaplatí pojišťovna násobek než za standardní, tak se to tvrdě vyplatí.Mimochodem, jak se jistě pamatujete, hlavní problém byla blokovaná tzv. "sociální lůžka"
Na stránkách SÚKL si vyhledej roční hlášení nežádoucích účinků u jednotlivých vakcín. Jsou tam data více než 10 let nazpět. Zde např přehledná zpráva o vakcínách Boostrix Polio a Imovax Polio:https://www.sukl.cz/sukl/zadost-o-poskytnuti-... ... Ať koukáme jak koukáme celkový počet NU o tři řády menší než u Covid vakcín.V průměru platí, že i u nejreaktogenějších vakcín je počet NU o dva řády menší a za psledních deset let nahlášeno necelých 10 podezření na úmrtí a prokázáno jedno. Slovy JEDNO. A to na anafylaktický šok a nešťastnou shodu okolností, kdy pacientka nepočkala předepsaných 30 min. po očk. v čekárně.Vakcín se za deset let vyočkovalo o řád více, než těch covidích.To by normálnímu člověku mělo stačit na to, aby změnil názor.
Názor byl 2× upraven, naposled 19. 2. 2022 12:14
Ne, ani za deset let nemohlo být vyočkováno (dokonce o řád, jak tvrdíte) víc dávek vakcín, jako například Boostrix Polio, než jen u samotného Pfizeru proti covidu za jediný rok u de facto celoplošného očkování populace. Když už se snažíte lhát, používejte alespoň elementární logiku...
Každý rok se narodí cca 110 tisíc dětí. Jen během prvního roku dostanou tři dávky hexavakcíny. t.j. 330 tis x 10 = 3.3 milionu. A to je pouze jediná vakcína. Vloni jen na chřipku 750 tis. V průměru ročně 500 tis x 10 = 5 milionů. Můžu pokračovat , ale by lo by to dost nudné. Jen tyto dvě vakcíny = 8,3 milionu.Chtělo by to zapojit elementární matematiku 1+1=2.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 2. 2022 15:21
Naprosto s vámi v poslední větě souhlasím. Pořád totiž nevidím žádná, o řád vyšší čísla.
Zde jsou uvedeny vakcíny, vyjma "povinných" https://www.ockovacicentrum.cz/cz/vakciny... Jestli se vám to zdá málo doplnte si je o další povinné dětské vakcíny.Pokud se vám to zdá málo, přihodím jednu pro dospělé, kterou má každý jednou za deset let (tetanus) takže si připočtěte dalších 10 milionů píchanců co 10 let.Takže s těmi dvěma zmiňovanými výše jsme už přes 18 milionů. Ostatní si dohledejte na stránkách SUKL. v případě dětských povinných lze použít i sedlácké počty, protože znáte počet dětí/rok ( 110.000) i počty a termíny dávek.Snad nebudu takového inteligentního člověka vodit za ručičku jak malé dítě.😀😀😀
Názor byl 2× upraven, naposled 19. 2. 2022 15:51
Vodte za rucicku, ja jsem take zvedavy, ktere dalsi vakciny vykouzlite, abyste se dostal na 100 milionu.
Nebaví mě někoho vodit za ručičku, nechci z něj dělat blbce. Je lepší, když ze sebe udělá blbce sám.
Jinak receno nejste v zadnem pripade schopen dolozit, ze beznych vakcin se vyockovalo za poslednich deset let radove vice, nez bylo podano davek proti coronaviru, ale bojite se uznat omyl 😉Edit: Vypadlo mi slovo "radove". Doplnil jsem a omlouvam se.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 2. 2022 20:02
Bylo by to dost časově náročné a nechce se mi to dělat, ani mi za to nestojíte. Informace jsou v ročenkách na stránce SUKLu a jsou bohužel v pdf formátu.takže se to musí dělat ručně. Přpsat to do excelu rok po roce a za všechny vakcíny se mi fakt nechce. Ale při letmém pohledu na jeden rok si troufám tvrdit, že 100 milionů a více je reálných. Ale vy se vozíte na jednom slovíčku a jádro pudla vám uniká. Klasické vakcíny jsou prostě nesrovnatelně bezpečnější a účinnější než sračky od Pfizerů o ostatních ani nemluvě. Kdyby byla normální situace a normální lidi, tak by podobná vakcína byla okamžitě stažena a nejspíš by ani neprošla k registraci. Přiznejte si, že je to nechutný pokus na lidech a ta studie stále není ukončena. Výskedky toho co víme jsou víc než tristní. Je pravda, že byly vyočkovány stamiliony vakcín, ale také je pravda, že nikdo neví jak nebezpečné to je. Bohužel dvojitě zaslepenou randomizovanou studii na stadionech a nádražích za pomoci mediků a zdravotních bratrů dělat nelze.
Jestli jsou vakciny proti covidu ne/bezpecnejsi nez jine je dle meho nazoru vcelku irelevantni. Otazka stoji, zda pro daneho cloveka a predpokladanou epidemickou situaci predstavuje vakcina mensi rizika nez nemoc, samozrejme je treba prihlednout k tomu, nakolik vakcina nemoci brani nebo snizuje jeji dusledky. Otazka toho, zda byly vakciny dostatecne otestovany a zda nebyly schvaleny prekotne, je jiste relevantni, ale to nepozname ze srovnani hlaseni SUKL.
No, třeba Indie poslala celý Pfizer do Prčic i s jejich nefunkčí a nebezpečnou vakcínou, protože nesplnil bezpečnostní kriteria ani pro podmíněnou registraci. Indové anylyzovali informace a vysledky z Evropy a USA, a usoudili, že takovou sračkou své lidi očkovat nebudou. A věř, že zrovna Indie by potřebovala funkční vakcínu jako sůl.
Tohle je samozrejme argument, ktery ma svou vahu, ale to uz se posouvame ze srovnani poctu hlasenych nezadoucich ucinku u vakcin na covid a vakcin na jine nemoci trochu jinam.
Ne tak docela. Indie nestíhá vyrábět svou vakcínu v takovém množství. Epid. situace nic moc, jak je ostatně v Indii obvyklé, ale přesto vakcínu od Pfizerů nechtějí, i když jí nutně potřebují. Asi si sami dokáží porovnat kvalitu své vakcíny, s tou amerikánskou. Po roce používání mají co porovnávat.
Ano, je to mozne. Neznam detaily odmitnuti Pfizeru v Indii. Porad ale moc nechapu, co to ma spolecneho s porovnavanim hlaseni nezadoucich ucinku vakcin na covid proti jinych vakcinam u SUKLu.Aspon se trosku snazte a uvedte, ze indickym uradum vadi velke mnozstvi vysetrovanych vedlejsich ucinku v jinych zemich. To by melo nejakou souvislost s mnoha hlasenimi SUKLu. Sice oba tusime, ze Indii nejaky SUKL prilis nezajima, ale aspon nejak by to zapadalo. Stale to vsak neresi otazku srovnavani vakcin proti covidu nebo konkretne comirnaty s vakcinami proti uplne jinym nemocem.
Indové to zajisté srovnávali stejným způsobem. A asi se jim nelíbil počet hlášených a potvrzených NU. Nebo si snad někdo myslí, že nemají data a zkušenosti s klasickými vakcínami, aby mohli srovnávat? Oni mají tu výhodu, že mohou sledovat tu paseku po roce používání ve zbytku světa. Ani se jim pak nedivím, že to odmítají.
Nebo take Indove preferuji vakciny, ktere se u nich vyrabeji nebo dokonce byly v Indii vyvinuty. Treba se jim logicky nelibi, ze by meli Comirnaty schvalit na zaklade dat ze zahranici, kdyz se nezda pravdepodobne, ze by treba EU nebo USA schvalili napriklad Covaxin na zaklade indickych dat. Podle bezne dostupnych dat to vypada, ze napriklad vakcina od Astra Zenecy ma ve svete s ohledem na mnozstvi davek hlaseno vice podezreni na nezadouci ucinky nez Comirnaty, presto se schvalenim vakciny Covidshield (v Indii vyrabena vakcina Astra Zeneca) nebyl problem.Je samozrejme mozne, ze Comirnaty je svinstvo, jemuz neni mezi vakcinami rovno a ze to Indove prokoukli. Je samozrejme mozne, ze to prokoukli i jini, ale u nich je naopak zajem problemy ignorovat, ale take muze jit o politicke (nebo treba i financni) duvody stojici za neschvalenim v Indii.
Opravdu? Zkus to dokladovat sve tvrzeni. Vsechny stavajici vakciny za celou dobu pouzivani nedaji dohromady ani zlomek cisla u mrna vakcin.
Dal jsem odkaz na SUKL vyhledejte si ročenky a přesvěčte se sám. Jenom ty tři zmiňované vakcíny představují 18 milionů dávek. Dále např MMR vakcína pro 100 tis. dětí po dobu 10 let = 1 milion, vakcíny proti meningokokum, (2 typy) vakcíny proti pneumokokum, FSME (17% proočkovanosti) proti klíšťovce po 3 dávkách s boostrem za 3-4 roky = cca 8,5 milionu ........ pořád nestačí???😉
Robert Koch Institut, Epidemiologisches Bulletin, str 14, cituji:""Die Impfung ist strikt intramuskulär (i. m.) und keinesfalls intradermal, subkutan oder intravas- kulär (i. v.) zu verabreichen. Im Tiermodell kam es nach direkter intravenöser Injektion eines mRNA-Impfstoffs zum Auftreten von Perimyo- karditis (klinisch und histopathologisch).* Wenngleich akzidentielle intravasale Injektio- nen bei einer i. m.-Impfstoffapplikation nur sel- ten auftreten, ist bei COVID-19-Impfungen eine Aspiration bei i.m.-Applikation zur weiteren Erhöhung der Impfstoffsicherheit sinnvoll.Soustredte svou ctenou nevzdelanou pozornost na slova klinicke a histopatologicke.
Ano očkování není pouze vakcína, ale celý proces začínající anamnézou a končící sledováním nežádoucích účinků.Tedy při reportážích v TV z celého světa jsem jen zcela výjimečně viděl, že by se někdo zdržoval aspirací. Musím uznat, že unás byla naopak výjimka, když to někdo neudělal. Sice blbě, ale alespoň nějak. Základní pravidlo je, že vlastně žádná vakcína nesmí být aplikovaná do žíly, jinak se významně zvyšuje riziko nežádoucích účinků. No ale když se pořádají píchací maratony a jediným kriteriem je počet píchanců, dostává medicína pěkně přes zadek.
a maju pravdu. po jadrovej vojne ktoru putin chysta uz dalsie vakciny na kovid naozaj potrebne nebudue
Jsi magor, MAGORE
zabi sa psychopat
ty sa zabi, na sebapotratenie sa zakonna lehoha nevztahuje.
dalsi ludsky odpad
Vydávají za vakcínu terapeutikum se čtyřměsíčním pofidérním účinkem. Takovou drzost aby pohledal.
vzdy sa najde jebnuty s podobnym komentarom. pred koronou by som nepovedal ze jebnutych je viac ako 50%. realita je pritom niekde u 90% populacie
A vždy se najde ovčan, který bez přemýšlení fanaticky obhajuje názor vrchnosti.
takych ovcanov je vacsina. akurat pre nich je vrchnost sadista putinko.
Treba se v tom najdes. https://m.mojevideo.sk/4r5k
Evropská léková agentura (EMA) varovala před častým podáváním posilujících dávek proti covidu v intervalu čtyř měsíců, neboť mohou oslabit imunitu. Týká se to i nyní podávaných třetích dávek vakcíny?https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/vakcin... ... Jebnutá EMA, Jebnutý doktor Petráš........jen ty jsi letadlo, MAGORE.
Dalsi zajimavost https://www.reuters.com/world/india/exclusive-pfi...
Prosím vás, kdo se dnes za současné situace půjde očkovat? Jen blázen nebo fanatik ...
Jenom hlupák a nebo hodně naivní či vystrašený člověk, které ještě věří v celý tenhle covid podvod.
Přece MAGOR dpcstb 😀😀😀😀😀😀😀😝
Treba ja o tom uvazuji. Za chvilku to bude 9 mesicu a prijdu tedy o bumazku. Jsem blazen nebo fanatik?
ZOUFALEC, KTERÝ SE NECHAL NAPÁLIT.
Nebo ses nechal napáli ty antivaxerskou masírkou 😉
Proč myslíš? Deltu jsem si prodělal doma. Týden mi bylo dost blbě, ale bývalo i hůř. Zatím trochu necítím, alespoň nechlastám a shodil jsem pupek. Nevidím jediný důvod, proč bych měl ty zmrdy vaxerský brát vážně. Na to už jsem dost starý a ohrožená skupina. Zemřu raději na infarkt, nebo na raka, až přijde čas. Ani proti jednomu není očkování.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 2. 2022 16:00
Co to meleš? Jediný slovo ve tvým příspěvku nepopírá účinnost vakcín (ať je jakákoli, ale není nulová, jak se nám snaží někteří pomatenci v diskuzích namluvit). Tak nevím, proč bych měl být napálen, když se nechám naočkovat.
No ono záleží na tom, kdy jsi jim skočil na špek. Jestli jsi se nechal očkovat jako jeden z prvních to jedinou definitivní tečkou, pak jsi jim skočil na špek, protože záhy do tebe píchali další. Proč asi, jako ,že ta první dávka byla tak dokonalá, že tě chránila? No a po druhé dávce, kdy jsi opět skočil na špek, že to bude ta poslední, tě nutí do třetí dávky. Proč asi, jako, že by ty první dvě byly tak dokonalé, že tě ochrání? No a ti kteří skočili na špek potřetí, se můžou těšit na čtvrtou. Docent Maďar už ji na podzim slibuje, i když ví, že čtvrtá dávka dokonce imuniru oslabuje. Ministerstvo doporučilo pro děti 12+ třetí dávku, i když vůbec netuší, jestli je to k něčemu dobré a jestli to není nebezpečné. SUKL to nedoporučil, EMA to nedoporučil, Válek očkuje. Lidé očkovaní loňskou zimu už nejsou chráněni vůbec. Imunita po třetí dávce vydrží 2-3 měsíce. Takže lidé kteří dostali 3. dávku začátkem prosince jsou prakticky bez ochrany.No a na JIP leží 4 očkovaní a 7 neočkovaných. Hospitalizovaných je více očkovaných než neočkovaných. A někdo pořád mele, jak ta vakcína výborně-dobře- dostatečně- částečně- jak kdy- jak koho chrání před nakažením- hospitalizací- těžkým průběhem- pře úmrtím. A fakt se najdou lidi, kteří požád slepě věří, i když vidí úplně jinou realitu.
Tak podívej. Je mi 42, mám lehké astma, ale fakt jenom lehké, takže mě to ani neháže do rizikové skupiny. Nebudu tu vykládat o tom, jak "v mém okolí ten a ten", ale v práci vím o dvou lidech, věk +/- 50 let, bez obezity a chronických potíží a chytli to a měli s tím docela problém. To bylo ještě před vakcinací. A já se nebojím, že by mě kovid poslal do nemocnice, ale může se stát, že budu tejden ležet doma a bude mi blbě, já nechci ani to a když je tu taková možnost jakože očkování, tak jsem si to naplánoval na přelom loňského léta a podzimu. Naše zastupitelstvo mi do toho trochu hodilo vidle tím, že pozvali k nám do vsi mobilní očkovače bez registrace, tak jsem toho využil a šel už v srpnu. Prvního února mi přišla pozvánka na třetí dávku, ale já už na to asi kašlu. Když neustále píšou o tom, jak je omikron mírný (ačkoli pořád je třeba počítat s tím, že delta ještě úplně nevymizela). Ještě mám v plánu to zkonzultovat s jednou naší známou, která má u nás chalupu a je praktická lékařka, zajímal by mě její názor. Ale třetí dávku asi fakt ne. Možná, kdyby se stalo, že se objeví nějaká škodlivější mutace, tak se na příští zimu nechám naočkovat, ale to nebude třetí dávka, ale první v nové sezóně. Když se někdo nechává dvacet let naočkovat každou zimu proti chřipce, taky se mu nesmějete, že jde na dvacátou dávku. A mimochodem, nevím, v jaké žiješ vesmíru, ale v tomhle, kde se právě nacházíme, mě nikdo do třetí dávky nenutí, pouze zve a to je rozdíl.Čtvrtá dávka sice imunitu oslabuje, ale nezmínil jsi (asi záměrně, protože se ti to nehodí do krámu), že to oslabování platí v případě, že interval mezi dávkami je kratší než čtyři měsíce. To že imunita po třetí dávce vydrží tři měsíce nesmíš brát za bernou minci, tři měsíce je extrémně krátká doba a netýká se každého, to akorát ty jsi ty tři měsíce vypíchnul, abys třetí dávku zdiskreditoval.A bacha na tu tvojí interpretaci čísel z nemocnic, každý mý tendenci si to vykládat aby se mu to hodilo. Tebe nevyjímaje. Neber si to osobně, takhle to děláme všichni, je to o nastavení naší psychiky.
NJN já si tady sice hraju na chytrého, ale jsem technik. Mám ale to štěstí, že manželka je lékařka epidemioložka se zaměřením na cestovní medicínu. Za svojí praxi naočkovala hodně přes 100 tisíc lidí a rozdala stejně tolik rad a léků na cestu do exotik. Několik let byl jejím odborným garantem docent Maďar, tehdy byl ještě normální, ne jako teď.Doma samozřejmě mluvíme i o práci a tak si moc dobře pamatuji, co tvrdila od začátku pandemie a i o očkování. Všechny její věštby se do puntíku i časově vyplnily. Má přístup do několika odborných časopisů a dokonce to i sleduje. Pokaždé když objeví v odborné literatuře diametrálně odlišná tvrzení, než jaká padají z našich médií tak se o ní pokouší mrtvice a nemůže našim pseudoodborníkům přijít na jméno. Je zajímavé, že souhlasí s názory "dezinformátorů" jako je profesor Beran, doktor Šinkora aj. Panu Maďarovi, Smejkalovi nemůže přijít na jméno a o Prymulovi říká, že se diví, jak dokáže říkat, co se po něm žádá a myslet si něco jiného. Prý by ti poradila třetí dávku rozhodně ne a už vůbec ne v tvém věku a se slabým astmatem. Je prý větší riziko že na týden lehneš po očkování než po omikronu a ochrana velmi nejistá.A můžeš jí věřit je o 15 let starší a má také astma, občas si foukne Berodual. Prodělali jsme deltu společně a stejně. Prostě týden byl hnusný a trochu "štrejchlé" plíce. Ale zas tak tragické to nebylo, prodělal jsem už mnohem horší věci. Je mi 66 žádný rambo, žádný tlouštík, prostě tak nějak akorát. Beru život s humorem a lehkostí a vo tom to je.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 2. 2022 19:31
Tady je průser, že do toho kecá politika. Slovo by měli mít odborníci, ale jací? Každej říká něco jinýho. S opatřeníma, očkováním, už teď se ukazuje, co bylo zbytečné a co k něčemu. Do budoucnosti nikdo neviděl a až v budoucnu se ukáže, při pohledu do minulosti, co bylo dobře a co špatně.Jsem rád, že jsme se dobrali k takové nějaké normální diskuzi, ale jak někdo napíše, že covid je podvod, že vakcína je úplně, ale úplně k ničemu, evidentně zamlčuje fakta podporující opatření proti šíření a užitečnost vakcinace a naopak naprosto neobjektivně zveličuje fakta která kovid spíš zlehčují, tak to je pro mě jako červenej hadr na bejka. Každej se na to dívá jen svojí optikou a nebere v potaz protinázory a to mi hrozně vadí.Já už teď taky vím, že spouta opatření byla zbytečná (vlastně jsem to kritizoval už předloni, zavřená papírnictví a hračkářství, sakra proč?), je vidět že i vláda si to už delší dobu uvědomuje, bo na podzim byla opatření mnohem mírnější a nikdo je moc nevymáhal.... A přesto bylo na přístrojích mnohme míň lidí naž na jaře. Částečně díky promoření, částečně proti "neúčinné" vakcíně.Už mě nic nenapadá co bych napsal, tak se jdu věnovat jiným koníčkům 😀
Nepsal jsi tady: https://vtm.zive.cz/optimisticky-bill-gates-s... ... že: "Jinak, nejsen všeuměl, ale mám 35 let praxe v oboru epidemiologie a cestovní lékařství, vč. práce na hyg. stanici. Te´d už odpočívám jako revizák na pojišťovně, anžto nechci být zdravotním policajtem a bachařem."😀😝😝😝😝
Nechci se vytahovat takto je to pro lidi lépe stravitelné, tak to personifikuju na manželku, která ovšem dělá v televizí.
Lžeš schválně, nebo jsi pod vlivem, nebo sis zapomněl vzít prášky na hlavu? MUDr. Květuše Bartošová - očkovací centrum Avenier. Vladimír Bartoš - TV Nova. Stačí chvíli hledat na internetu.
já vlastně nevím kdy lžu a kdy mluvím pravdu.😝
To se u patologických lhářů a lidí s poruchami osobnosti občas stává.
Byl jsem vyšetřen a prý to není tak vážné. Rozhodně bych prý nevybočoval z průměru třeba v takovém parlamentu.😉Jazyky umím, přehled taky ucházející, jen ten žaludek by to nesnesl.
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 2. 2022 19:34
No soudě dle výmyslů, lží a jiných různých kreací, co předvádíš na internetu, bys to i v parlamentu dotáhl mezi "elitu" 😉
Mimochodem, proti nádorům, které jsou způsobeny HPV viry (rakovina děložního čípku, hrtanu), očkování existuje 😉 Ale je fakt, že to je vakcín aproti viru jako takovéme a ne proti nádoru. Ale defakto se očkuje, aby člověk nedostal raka.A mimochodem, spousta antivaxerů se udusila na JIP, ale bohužel proti blbosti vakcína taky neexistuje.
Podle nicka by průměrně inteligentní člověk poznal, že nedisponuji děložním čípkem. Vzhledem k tomu, že neprovozuji orální sex ani nejsem hosexuál, tak jediné nebezpečí jsou genitální bradavice a ty mají do rakoviny hodně daleko.A mimochodem jak jsem ijiž napsal na JIP je poměr 7 : 4 takže pokud se udusila spousta neočkovaných, pak se udusila i spousta očkovaných, i když trochu menší spousta, ale proti blbosti opravdu očkování neexistuje.
V podstate to znamena, ze jedno, co ti pichnou. Hlavne abys mel razitko ve stranicke knizce…
Myslim, ze v tuto chvili je covid na ustupu a nedomnivam se, ze na jare nebo v lete prijde dalsi vlna. Takze v tuto chvili nevidim jiny duvod pro ockovani a tudiz je jedno cim, samozrejme to musi byt latka, ktera zajisti uredni bezinfekcnost.
A na co dneska potřebuješ mít čerstvou dávku? Dyť už nikde certifikát nepožadujou.Totalita se nekoná, můžete se rozejít...
Na kazde hranici stoji panacek, ktery muze pozadovat, je fakt ze v praxi az tak horlive nezastavuje, ale bumazka umozni vyhnout se neprijemnemu prekvapeni.
Lepší než se znemožnit v létě, je přijít jako spasitel na podzim 😉
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.