Piloti zříceného Boeingu 737 postupovali správně, ale letoun nereagoval. Nové informace ze zprávy vyšetřovatelů

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 58

Názory k článku

05. 04. 2019 09:01

a co dalej? vypli automaticke trimmovanie a preco nezrovnali lietadlo manualne? pre poruchu to neslo, alebo to nestihli, alebo nevedeli ako sa to robi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 04. 2019 07:32

Aby se nakonec nezjistilo, že se jim v zavazadlovém prostoru přesypaly kufry...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 04. 2019 22:44

To je tak obrovský průšvih, že bych teď nechtěl vlastnit akcie Boingu. Obrovská odškodnění, vracení letadel, kterýma nikdo nebude chtít lítat ani po opravě SW a vývoj nového letadla, které bude vyvážené bez SW. Značka je poškozená na 20 let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 04. 2019 19:47

Práve som pozeral tú predbežnú správu a desivé:http://www.ecaa.gov.et/documents/20435/0/Prelimi... ... ,(ET-AVJ).pdf/4c65422d-5e4f-4689-9c58-d7af1ee17f3e(snáď sa prenesie link)Rozdiel v AoA ľavý a pravý oveľa viac ako pri LionAir.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 04. 2019 18:59

Podle toho, že jmenovaný systém má opravovat vyvážení letadla po instalaci motorů, které se pro něj nehodí bych řekl, že je chyba na straně Boeingu. Přijde mi to analogické např. problému, kdyby výrobce auta opravil samovolné zatáčení auta způsobené křivou nápravou softwarově.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 04. 2019 15:14

No predstavte si auto ktere kdyz nefunguje SW tak odboci prudce do leva. V pohode si auto ridite, najednou se podela SW a vy jedete doleva. Zkousite to vyrovnat ale ten mechanismus je udelany tak aby to ovladl jenom nejaky posilovac. Takze se jenom koukate tocite volantem a napalite si to vesele treba do stromu. Toto je novy Boeing

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 04. 2019 14:15

Pokud někdo dává vinu pilotům, připomněl jsem si článek "Piloti nebo strojníci" co před pár lety na internetu vzbudil dost emocí (snad se ještě někde dá dohledat, ale už upadl v zapomnění).
V případě nehody na Hudsonu měli pasažéři štěstí, že na přední sedačce neseděl strojník, ale Pan Pilot.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 04. 2019 14:15

Tož tolik k automatice, která se má o člověka postarat ať už v autech nebo letadlech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 04. 2019 13:58

No pokud je analýza toho Bjorna správná, tak se jedná o mnohem větší systémovou chybu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 04. 2019 13:37

priplatkove bezpecnosti vybaveni
podivne praktiky schvalovani - proto obnoveni letu tak dlouho trva vsude cmucha FBI nekdo pujde sedet jak z uradu tak nejspis z boeingu
skoleni pilotu se osidilo, areolinky i boeing jsou na vinevetsinou se sejde vic problemu najednou a pak je pruser

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 04. 2019 13:08

ja osobne timto typem letadla nikdy letet nechci. Nedavno pri preletu mezi letistema mel vaznou poruchu obou motoru, nastesti jiz bez cestujicich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 04. 2019 12:54

A to je přesně ten důvod, proč bych se asi zbláznil, kdybych měl programovat software do letadel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 04. 2019 12:26

I etiopský pilot může číst Vergilia v originále. Apropo nejlevnější oprava té létající rakve je mít na palubě dostatečný počet padáků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 04. 2019 12:14

Ten etiopský pilot měl nalétáno 8 000 hodin,
takže bych ho jako čtenáři Živě neurážel, že je to jenom Etiopan.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor