Pneumatikám bez vzduchu nehrozí defekt, Michelin je už začíná vyrábět. Ze sci-fi na skutečné silnice

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 37

Názory k článku

avatar
04. 09. 2023 09:25

Pokud to vezmu ze zkušenosti z koloběžky, tak na bezdušových pneumatikách (normálně vzduchových) koloběžka jede krásně, má slušnou setrvačnost i ovladatelnost, je tichá, komfortní, ujede 100% nějakého úseku. Když jsem měl na totožné koloběžce plné (gumové, perforované), komfort tak poloviční, dojezd max 70% úseku, poměrně rychlé opotřebení, ovladatelnost spíše horší (pneu se trochu žmoulala), minimální setrvačnost. Ano, porovnávám asi dost rozdílné, ale o to více mě zajímá, jak to budou mít vyřešené tady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 05. 2023 10:30

A ja myslel ze ty odkryty boky jsou jen proto, aby to bylo videt na testy atp, ze to pak zakryjou a bude to vypadat jako bezna guma jsem myslel... Kor kdyz je od zacatku jasny, ze neni zrovna dobre, kdyz se dostane bordel dovnitr...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
10. 05. 2023 06:13

Nebude to mít výrazně vyšší valivý odpor? Pak by to nebylo špatné pro pomalu jedoucí vozidla - typicky bagry (na těch ale něco podobného je vidět už dnes) do terénu, ale ne pro běžná auta.
Nebo je to míněno jen jako případná podpora při ztrátě tlaku (něco jako runflat)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 05. 2023 19:07

Nebylo to v ábíčku někdy na konci osmdesátek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 05. 2023 01:04

Tak už je jasný, kdo sponzoruje ty aktivisty vypouštějící pneumatiky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 05. 2023 22:52

To chci na horské kolo (píchnul jsem mnohokrát).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 05. 2023 09:10

Tahle pneumatika má dvě zásadní nevýhody.
1. Při vyšších rychlostech vydává výrazný hluk.
2. Ekoterorista ji nemůže na protest proti automobilitě vypustit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 05. 2023 05:27

Zajimaly by mne jizdni vlastnosti. V praxi jsou totiz omezene pouzitelne i run-flaty, coz je proti tomuhle furt velmi konvencni pneumatika. (O nich toho vyrobci taky nalhali dost..)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
06. 05. 2023 22:47

Vše ukáže čas. Tohle jsem už viděl před delším časem, a vývoj zřejmě probíhal neustále. Výsledek by mohl být zajímavý. Horší to bude s autama co se buď naloží, nebo jezdí prázdná, tam se nedá přifouknout či odpustit.... Tak hlavně bude záležet na spotřebě a životnosti, to bude hlavní jmenovatel úspěchu. Zatim bych si to dal na nakladač, ukázalo by to hned životaschopnost....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 05. 2023 20:03

To bude spotřeba paliva :D :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 05. 2023 17:59

Když vidím co ta guma dělá na malém kamínku tak doporučuji zájemcům rovnou objednat pár sad disků

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 05. 2023 17:53

Tak prvni “pneumatiky” byli drevene, pak byli “gumove”, vse bez vzduchu. A to bylo 100 let zpatky. Zadny defekt nehrozil, akorat byli nepohodlne. Ta nova verze vypada samozrejme lip, otazka jak to vse bude fungovat v praxi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor